flettie schreef:En zo af en toe kan ik best wel mooie foto's maken:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
flettie schreef:En zo af en toe kan ik best wel mooie foto's maken:
haha
Balen dat ze kreupel begon te lopen.
Maar het ziet er toch leuk uit , en spanning hoort erbij he ??
Lijkt me ook erg lastig als je allergisch bent voor zoveel dingen. Kom op met die foto's van vanmiddag!!
In ieder geval toch lekker met de hondjes gewandeld.
Jammer dat Sjakie niet goed liep. Weet je zeker dat het niet kwam doordat ie gewoon naar huis wilde ??

Het varkentje zal zich wel eens een dag schoon houden.

Deed net of ik ze niet zag tot ze op 5 meter genaderd waren. Ik had wat trek dus ben er zelf maar heen gegaan.
En ik kreeg een lekkere klont
Ik moest mee naar stal en daar werden mijn hoefjes uitgekrabt en werd ik lekker gepoetst. Eerst moest ik nog even in het longeerbakje rondjes lopen.. stel je voor dat ik druk zou zijn
Daarna kreeg ik mijn mooie zondagse broekpak aan. 
Dat lang harige mannetje bleef eerst nog naast me lopen. Toen we net de weg op waren, de poort uit, kwam er een mevr. langsgefietst. Die liet ons stilstaan
Ze zei dat iemand ons riep. Dat bleek een stalvrouwtje te zijn die een lift wilde richting haar huis. Zij mocht naast die krullebos op de bok zitten. Even een stukje stappen en toen draven. Dat deed ik braaf 

Een verdacht beest sprong te water. Het vrouwtje steltde me gerust dus ik stapte weer braaf. Kijk maar, de baas ging ook nog van de kar af en rende me voorbij
Stond ie met zo’n gek kastje naar met te flitsen.
Daar vind ik geen suikerbiet aan
Dan doe ik lekker druk en angstig. De baas blijft dan bij me en als ik dan weer goed sta krijg ik een klont 

Ik kreeg lekker een boterham
en de krullenbol heeft mijn hoeven gecheckt. Ik wist al dat dat niet nodig was want ik voelde geen steentjes en sinds vorige x die meneer mijn hoeven heeft gedaan krijg ik er geen eens barsten in als ik op de weg loop flettie schreef:Ik zal straks een link plaatsen met de zwangerschapsgymnastiek-foto's
Was al blij dat ze gewoon recht voor uit bleef kijken in plaats van half-half rechtvooruit en naar mij 

Ik stond echt zo van: He, Shay een Vanner?

balen en ik weet hoe je je voelt. Alleen hadden wij niet hetzelfde met de punten. Fayette werd vorig jaar ook naar voren gehaald als het prototype Grai maar kreeg toen 130 punten (70 exterieur en 60 gangen) omdat ze toen niet goed kon gaan in die te krappe ring. Dit jaar miste ze Grai-eigenschappen maar kreeg alsnog 65 punten op exterieur en 70 op haar gangen (want dit jaar was de ring groot genoeg voor haar om echt te gaan). Wat ik dan niet snap: als ze Grai-eigenschap mist en volgens de jury richting rijpaard gaat waarom dan geen Scudder en waarom alsnog 65 punten (dus ruim voldoende in mijn ogen) op exterieur?? Als ze wat mist geef haar dan ook een 60 of minder punten op exterieur. Of zie ik dit nu verkeerd?

--> http://www.stormwesternstore.nl/home.html En daar zijn na 2 jaar geen bijzondere slijtage-sporen bij... Ik zit nu nog tot nieuwjaar niet ruim in mijn geld, maar overweeg wel om met het nieuwe jaar zo'n Randolls bij een ruitersportzaak hier in de buurt te halen voor "gasten" die niet lekker op mijn Wintec of Western zitten. Zelf vind ik de Wintec helemaal niks meer... En heb het idee dat ie weer niet goed ligt op Amanda.
Agossie....
Kon niet naar dr toe lopen om dr wat te aaien enzo. Dus lekker met rust gelaten. Amanda weet wel dat het niet gevaarlijk is, dus maak me geen zorgen
crazy_funky schreef:even een vraagje he:
moeten de veulens bij het tinkerstamboek nederlands of irish cob (dat zijn de 2 stamboeken toch?) met een bepaalde letter benaamd worden?
en zo ja wat is die letter voor volgend jaar?
Jean schreef:
EN HET MOOISTE IS IK HEB EEN VLES WODKA GEWONNEN *o/* *o/*
kreeg gisteren een telefoontje van Lonneke, hij had gebeld, hahahaha
grrr ja hallo!
want ik moest wel een beetje goed voor mezelf zorgen.
ik weer helemaal wakker natuurlijk pffffffff
nee ik ben blij dat ik gelijk heb

En zeker omdat je ook nog stuipen krijgt….
Gelukkig kon je nog mee op de wagen…
Met de naamsverwarring zullen we idd moeten leren leven
Leuke foto’s van Flet. Haar buikje mag er wezen
Leuk dat je met je “overwinningsattributen” naar je opa en oma bent geweest. Je mag met recht trots zijn
Leuk dat jij dat ook gedaan hebt. 
maar zal voor haar ook wennen zijn. 

Ik had nog een vrije middag tegoed en t is mooi weer. Had net pa & ma gebeld of ze zin hadden om mee naar het bos te gaan met mij & Lemmyteck. Ma had migraine maar t zakte al. Eind van de morgen effe bellen en als ze beter is ga ik lekker naar huus
Pellie schreef:hoi peeky, ook weer eens op bokt? alles goed met je gebroken ledematen?
Ja ik heb een nogal roerige periode achter de rug zo met die brak up met mijn ex toen en allerlei drukte op school en chaos in mijn hoofd, dus had even een wilde periode ofzo. Ben nu weer een beetje tot rust gekomen na de nodige veranderingen, dus kan ik ook weer Bokken