[TI] Tinkerdagen 5 t/m 7 juni 2015

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:44

Huh? :oo Destiny overleden? :oo |( |(
Ooh wat erg |( Heel veel sterkte!

Iris92

Re: Tinkerdagen 5 t/m 7 juni 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 08:31

Sterkte!

Wie rijden er de bosrit mee? Wij gaan voor de eerste keer. Maar aangezien hij nu beleerd word voor de wagen en ik al 5 weken niet ohz heb gereden daardoor doen we alleen de bosrit.

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:37

Wij gaan met de bosrit mee.

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:45

heel veel sterkte tinkie! Y;( Wat een naar bericht. :(:)

Ik rijdt met Ballyheigue ook de bosrit mee.

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 10:29

Wil jullie even door geven dat wij er gewoon het hele weekend zijn met tent. :j
We gaan helpen en aanmoedigen :)F
We willen gewoon bij de Tinkerfamilie wezen in dat weekend :+:

destiny88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 10:36

We zijn er bij dat weekend. Het is gelijk een goede afleiding! En Door alle steun enzo komen we er sneller doorheen!

Ik ga haar zo missen! :(
Alle leuke dingen die we allemaal meegemaakt hebben.
Me maatje voor het leven,
Ze blijft altijd in mijn hart.

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:43

Mag ik vragen wat er gebeurd is?

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:47

Heel gezellig Miep en Mariska!!

En ook wij zullen haar missen.. met de dressuur, het springen, de mooie creaties bij de kur en natuurlijk de cross met Leo.. waar we nog modder van achter de oren hebben omdat ze niet de waterbak in wilde en ik Leo nog haar laarzen zie uitdoen om haar er gewoon doorheen te loozen wat uiteindelijk lukte maar het was even helpen :')

destiny88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:12

Ze had een enorme koliek aanval. Haar dunne darm was helemaal opgezet.
Dus we gingen naar de kliniek. In de kliniek hebben ze allemaal onderzoeken gedaan en ze konden bijna geen buikvocht krijgen bij haar. En het buikvocht hoort geel en rood is niet goed, bij des was dit oranje aan het worden. En moest dus geopereerd worden om te kijken naar haar darmen en maag. Ze had 50 % kans met die operatie! Dus hebben we Door laten gaan. Tijdens de operatie zagen ze dat haar dunne darm en maag ontstoken waren en aan haar maag kunnen ze dan niks doen. Ze konden haar dan hooguit op zware medicatie zetten en zware pijnstilling. We hadden 20% kans na de operatie dat ze pijnvrij en goed wakker zou worden. En dat vond ik te weinig om het risico te lopen dat mijn lieve meisje met zoveel pijn wakker word. Heb er toen maar voor gekozen om haar gelijk vanuit haar slaap zonder pijn Door te laten gaan. :(

dinsmore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:26

Moeilijke beslissing maar wel de juiste voor haar als ik het zo lees ..

dinsmore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:28

Ik heb mij wel opgegeven voor de bosrit maar twijfel nog erg. Ik ben niet zo'n held en ben alleen Nog maar kleine stukjes naar buiten geweest en dan houd iemand haar nog vast .. Dus weet niet of het handig is om mee te gaan

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:36

Wat een vreselijke pech zeg.
Dapper dat jullie voor opereren hebben gekozen.
Ben nog blij dat ik toen met roos ook die kans toen heb gepakt.
Die gaat nog steeds door het leven met 1,5 meter minder darm.
Want het had ook goed kunnen gaan.

Idd kunnen ze vaak beter kansen inschatten als ze op tafel liggen.
Vind het vreselijk dat het voor jou paard zo is uitgepakt.

Nogmaals heel veel sterkte.
Wat een verdriet.

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:37

dinsmore schreef:
Ik heb mij wel opgegeven voor de bosrit maar twijfel nog erg. Ik ben niet zo'n held en ben alleen Nog maar kleine stukjes naar buiten geweest en dan houd iemand haar nog vast .. Dus weet niet of het handig is om mee te gaan

Roos mijn ouwe trouwe gaat ook mee.
je mag je paard achter haar kont aan plakken hoor.

remco1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 15:38

mariska en miep wat een beslissingen hebben jullie moeten nemen..heftig hoor! wij zijn erg blij dat we jullie met de tinkerdagen weer zien. wat je zegt ff ertussen uit tussen de tinkerfamilie doet je goed!

dinsmore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:16

roosa schreef:
dinsmore schreef:

Roos mijn ouwe trouwe gaat ook mee.
je mag je paard achter haar kont aan plakken hoor.

Hahah geen gek idee

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 11:41

destiny88 schreef:
Dus we gingen naar de kliniek. In de kliniek hebben ze allemaal onderzoeken gedaan en ze konden bijna geen buikvocht krijgen bij haar. En het buikvocht hoort geel en rood is niet goed, bij des was dit oranje aan het worden. En moest dus geopereerd worden om te kijken naar haar darmen en maag. Ze had 50 % kans met die operatie! Dus hebben we Door laten gaan. Tijdens de operatie zagen ze dat haar dunne darm en maag ontstoken waren en aan haar maag kunnen ze dan niks doen. Ze konden haar dan hooguit op zware medicatie zetten en zware pijnstilling. We hadden 20% kans na de operatie dat ze pijnvrij en goed wakker zou worden. En dat vond ik te weinig om het risico te lopen dat mijn lieve meisje met zoveel pijn wakker word. Heb er toen maar voor gekozen om haar gelijk vanuit haar slaap zonder pijn Door te laten gaan. :(

Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk allemaal.......In Houten heb ik d'r nog geknuffeld en jullie mogen bewonderen als een fantastische combinatie! En toen zag ik ineens dat verdrietige berichtje op FB voorbijkomen :(

20% kans op pijnvrij zijn is weinig en je soulmate pijn te zien lijden is vreselijk. Een moedig besluit van jullie hoor. Een ding weet ik zeker Destiny heeft een super leven gehad bij jullie en ze zal vanuit de eeuwige graslanden op jullie waken _/-\o_

Bekijk het van dag tot dag hoe jullie je voelen, want het zal wel pittig zijn om naar Leusden te gaan waar zoveel mooie herinneringen zijn.

destiny88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:17

Allienda schreef:
destiny88 schreef:

Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk allemaal.......In Houten heb ik d'r nog geknuffeld en jullie mogen bewonderen als een fantastische combinatie! En toen zag ik ineens dat verdrietige berichtje op FB voorbijkomen :(

20% kans op pijnvrij zijn is weinig en je soulmate pijn te zien lijden is vreselijk. Een moedig besluit van jullie hoor. Een ding weet ik zeker Destiny heeft een super leven gehad bij jullie en ze zal vanuit de eeuwige graslanden op jullie waken _/-\o_

Bekijk het van dag tot dag hoe jullie je voelen, want het zal wel pittig zijn om naar Leusden te gaan waar zoveel mooie herinneringen zijn.

Super lieve woorden! Dankjewel dat doet me goed!

We gaan zoieso wel naar Leusden en we wonen dichtbij. Dus ik kan mijn vriend bellen als het echt niet gaat dan komt hij ons halen.

Maar ik mag al een rondje op Bing springen dus dat is wel leuk! En Shadow is me al aangeboden. Ik ga er gewoon voor dat we er volledig bij zijn! Wil het niet missen en we kunnen Michel en lisette mooi helpen!

FemkePunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 16:45

Super knap dat jullie toch komen!
Zullen indd vast genoeg paarden worden aangeboden.
Vooral ook heel gezellig dat jullie en toch bij zijn!!

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:44

FemkePunter schreef:
Super knap dat jullie toch komen!
Zullen indd vast genoeg paarden worden aangeboden.
Vooral ook heel gezellig dat jullie en toch bij zijn!!

Ja Femke
Het is onze Familie, in ieder geval zijn wij het zo gaan zien de afgelopen jaren
en met wie kun dit verlies beter delen dan met je familie :j :+:

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:39

Hier beginnen we toch wel een beetje zenuwachtig te worden... hahaha

het loopt nog niet zoals ik graag zou willen.. hopelijk zijn we klaar voor de proefjes zonder galop.. pfff

Hoeveel dagen nog?

(maar ja ben natuurlijk al blij om er gewoon weer bij te kunnen zijn, iets wat ik 6 maanden geleden niet had kunnen denken dat ik er MET Yinx bij zou zijn :(:) )

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 21:39

Joh, ik "moet" er 4 (geloof ik?) B proeven uitpersen en ik heb nu welgeteld 1x de stukken galop geoefend op Dunla :') Ik vraag me af of een 2e keer nog wel gaat lukken _O-
Maar ik ga mn lesjufje nog even polsen of ze nog een keer tijd heeft voor een privé lesje. Weliswaar dan op een ander paard, maar goed...toch nog íets van voorbereiding :+
Ik zei vorige week zondag al tegen Marlien: Ik ga voor binnen de hekken blijven en 165 punten _O-

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 02:43

verzorgster is ook helemaal hyper, dax was niet vooruit te schieten vandaag in de les haha, heb al gezegd, joh op de td is echt iedereen lief en meehelpend en een mooie kans om een x aan een wedstrijd te snuffelen, ze vind het best eng nml

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 07:39

En we hadden al geconcludeerd dat tussen de hekjes blijven geen peobleem moet zijn in de bakken van de Treekhoeve :D

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 08:25

destiny88 schreef:
Super lieve woorden! Dankjewel dat doet me goed!

We gaan zoieso wel naar Leusden en we wonen dichtbij. Dus ik kan mijn vriend bellen als het echt niet gaat dan komt hij ons halen.

Maar ik mag al een rondje op Bing springen dus dat is wel leuk! En Shadow is me al aangeboden. Ik ga er gewoon voor dat we er volledig bij zijn! Wil het niet missen en we kunnen Michel en lisette mooi helpen!

Mocht je willen is Meagh ook altijd nog beschikbaar

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 09:45

MamaMiesje schreef:
Joh, ik "moet" er 4 (geloof ik?) B proeven uitpersen en ik heb nu welgeteld 1x de stukken galop geoefend op Dunla :') Ik vraag me af of een 2e keer nog wel gaat lukken _O-
Maar ik ga mn lesjufje nog even polsen of ze nog een keer tijd heeft voor een privé lesje. Weliswaar dan op een ander paard, maar goed...toch nog íets van voorbereiding :+
Ik zei vorige week zondag al tegen Marlien: Ik ga voor binnen de hekken blijven en 165 punten _O-

Binnen de hekjes is inderdaad niet erg lastig daar :')

Al heb ik uit de grote bak met heggetje wel tinkers eruit zien springen _O-

Nou we hebben nog 3 weken.. brrrrr net ook maar extra lesje geregeld, hopelijk helpt het!