[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elliecuijk

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 22:42

dat kan ik wel begrijpen.je wilt ze toch allemaal evenveel aandacht geven.

vandaag enkel gestapt en gedraafd.ging best redelijk,maar doordat ik geen zweepje gebruikte liep ie niet zo lekker door vondt ik.morgen of overmorgen weer les,dat hoor ik nog.

vandaag naar de interatuin.mega kortingen op behoorlijk wat producten.en dan blijken er wel veel Hollanders rond te lopen.wat een drukte.voornamelijk tuinmeubels en kussens.t was nog net geen vechten.allemaal zo snel mogenlijk die ene hoek in.
ach ja wel hebben wat we wilden hebben.daarna zijn wec nog een ritje met de auto gaan maken.richting berg en dal,ubbergen,millingen a/d rijn en daarna de grens over,stukje duitsland.daar de tomtom aangezet en kortste route via duitland,groesbeek,mook en snelweg weer naar huis.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 22:45

Wordt toch wat geruster over Indigo ook, toen ik vanavond ging kon ik het toch niet laten om extra op hem te letten maar ja hoor, hij is nog altijd actief en erg oplettend wanneer hij voorbijgangers met een hond ziet, dan loopt hij volledig mee langs de draad achter die hond aan :') en grote broer Casanova doet natuurlijk zoals altijd lekker zot mee *D

aaah super van Cupcake, wordt vast een lief beestje :)

En jammer van Whisper, is ook zo'n knap dier, maar als ze inderdaad niet weg 'moet' komt er vast wel een geschikt baasje met de tijd :j

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 22:58

Besloten om ze samen te laten deze nacht, Cup kan nog altijd naar zijn eigen stalletje via een gangetje naast de stal en het hek van de buren waar Jack niet door kan (hoogte en breedte) moest het nodig zijn. Hij lag net neer met Jack vlak naast 'm ben blij. :)

Hihi achter de hond aan "hier waak ik :)* "

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:10

Haha jaa, zou zo'n bordje kunnen laten maken :')
denk dat hij gewoon denkt dat elke hond zoals die van ons is en met hem,wil spelen, deze was echter erg onder de indruk waardoor die snel wegliep en Indigo en Cas hem dus druk volgden achter de draad, die mensen moeten ook wel gedacht hebben van wat voor een opgefokte dieren zijn dat _O-

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:13

Zo te horen komt dat wel goed! :D

Die van mij ligt nu heerlijk te chillen in zijn box, morgenochtend weer lekker naar buiten :D
Afbeelding
Wel al een oudere foto, stalgenootje trof hem zo aan voordat ik op stal was om uit te mesten :')
(Hij slaapt nu in zijn zebrapyama haha)

En nu is het tijd om naar bed te gaan :')
Welterusten iedereen! :D

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 09:53

Hallo allemaal, wat veel bij te lezen! Ellie wat een pech had je maar gelukkig gaat het beter gezien je intratuin experience :)

Wat gaat Cuppie goed! En Lor dankjewel voor je verslag want daar haal ik weer tips uit voor mn merrietje als ik terug ben van vakantie. Zoals die paraplu. Mis haar wel hoor! Maar heb hier paar dagen terug ook superleuke paardendag gehad, heb de paardjes van Leonoor mogen bewonderen <3 oa the great Victorio en prachtige nakomelingen van Baggio. En Leonoor gefeliciteerd! :)F

Jane wat leuk als je dochter rijdt hé. Die van mij kreeg in februari uit zichzelf het paardenvirus te pakken en toen is mijn paardenleven ook weer in een stroomversnelling gekomen.

Patrick klopt het dat Whisper ooit op een delftse stal stond? Of is dat een andere.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:15

Nimby dat kan zeker, ze is van Whis_Serada @ bokt geweest en zij woont in Delft.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:44

@ Nientsje ik denk dat het vooral onervarenheid is bij Feike, gezien hij pas 3 is. Galop op de volte is ook erg lastig! Hij wordt vanzelf sterker en losser.

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:47

Goed dat Cupcake zo goed gaat!

En Ellie, oefening baart kunst! Goed dat je zo doorzet!

Was het een leuke merrie Leonoor?

Quint is ook best schraal geweest, ondanks al het eten wat ie kreeg. Hij groeide ook zo enorm hard, met 15 maanden zijn moeke al voorbij :j Is ook niet verwonderlijk dan.

Jammer dat je afscheid gaat nemen van Whisper. Ik snap je probleem totaal, hier is het net zo. Ik heb nu denk ik een leuke bijrijder voor Gi (was niet helemaal zoals ik het gedachten had omdat ik eigenlijk een bijrijder voor Aranka zocht, maar dat geeft niet). Voor 2 dagen in de week. Dat helpt me wat in de kosten, is gezellig en zo krijgen ze allemaal genoeg aandacht. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen! Het meisje wat voor Aranka wilde komen kijken komt volgende week, maar ik weet nog niet of ik dat wil.
Volgend jaar als het veulen van Aranka en Gi er is, ga ik verder kijken wat ik met ze moet, want 4 wordt hem sowieso niet. Voor nu, genieten van ze alle drie :D

Galop zou ik lekker op een zandpad oefenen. Dan hoeft hij alleen maar rechtdoor, dat maakt het al een stuk gemakkelijker. Misschien helpt het ook als hij achter een ander paard aan gaat dan, dan wil hij vanzelf al in galop, waardoor hij de hulp ook gemakkelijk gaat begrijpen. Tenminste, dat heb ik met Aranka zo ervaren.

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:56

Joanne onverwacht goed nieuws, in ieder geval al bijrijder voor Gi! Ben je ook nog wat vrijer in je beslissing voor Aranka.

Patrick ik heb het idd ook ergens op bokt voorbij zien komen op oud topic maar wist niet meer waar. Naam kwam me toen zo bekend voor :) Weet je of het een leuke/goeie stal was? Of ik moet het whis-serada vragen.

Ik zie net dat mn merrie een broertje heeft gekregen, helemaal onderaan http://www.debontehoeve.nl/kyra.php
Dat lijkt wel een zwarte uitvoering van mijn paardje. Helaas in de Randstad kan ik zéker maar één paard hebben, dat gaat al net :=

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:19

Net weer even alles bijgelezen! Jullie gaan hard! :o
Joanne, Goed nieuws!

Nimby schreef:
Ik zie net dat mn merrie een broertje heeft gekregen, helemaal onderaan http://www.debontehoeve.nl/kyra.php
Dat lijkt wel een zwarte uitvoering van mijn paardje. Helaas in de Randstad kan ik zéker maar één paard hebben, dat gaat al net :=

Wat een leukerd! Gefeliciteerd! :)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:47

Ik lees ook bij :) Iets te druk om overal op te reageren. Vooral van de foto's geniet ik :)

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:57

Wat lief die foto van Feike in z'n stal :)

en wat leuk dat kleine broertje, het is echt een mini-uitvoering un het zwart <3

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 12:42

Ja leuk zijn veulens toch hé. Ik geniet ook van foto's van Lola en Noeka en Aslan had ik tijdje terug ook bewonderd in die familietopics. Ook Flynn kwam een keer als veulen langs :~
Feike is ook lief in zn stal! En wat is hij al groot, nu 1,65 en dan groeit hij nog wel wat zeker.
Claudia succes met je jaarling!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 13:22

Welke flynn bedoel jij nimby? Ik heb ooit eens voor een flynn gekeken bij renate. Dast was een vosbonte

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 13:58

@Jorretje, dat klopt wel ja, hij vind het nog zoo moeilijk!

@JoannE, dat gaat helaas moeilijk omdat wij daar geen geschikt pad voor hebben helaas, maar we hebben wel een grote paddock (groter dan de bak) en daar kan ik het proberen, maar om er dan achterna te moeten rennen om in galop te krijgen en houden.. :=
En wat fijn dat je nu een bijrijder hebt! Geniet er maar goed van! :D

@Nimby, wat een leukerd zeg!! <3
Feike is inderdaad best groot, al helemaal als je zijn kruising bekijkt. Maar daarmee heb ik nog meer Feike om van te houden hihi <3

Sorry als ik iemand vergeten ben, zit nu met telefoon te bokken :=

Ben net terug van stal, heb de regen weer getrotseerd haha.
Lekker een mooi stuk met Feike gewandeld en met stalgenootje en pony :)
Feike vind dat zo heerlijk, oortjes erop en gassss!
Kan ik zo van genieten om hem zo te zien, hij is gek op wandelen vind hij echt prachtig <3
Lekker doorstappen en vooral alles bekijken en besnuffelen :=
Nu staat hij weer lekker te ravotten met zijn beste maat in het land <3
Ze worden samen de stoomploegen van stal genoemd, want die twee kunnen er wat van :')

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 14:38

Woow, we gaan hard.

@Ellie: Wat een pech joh! Sterktee :(:) en hopen dat je snel weer opknapt.

Gisteren Django weer gereden. Blauwe voet aan overgehouden, fijn joh, een ruin van bijna 500 kilo op je voet :+

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 15:50

Snackie ik bedoelde Flynn van Berdien :)
Ik zit hier ook alleen op telefoon, internet is traag of helemaal niet!
Maar... het is wel mooi weer! {:}

Ah lekker wandelen met Feike!
En Tinkergekj sterkte met je voet.

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 15:52

Bedankt, het is niet ernstig ofzo, maar pijn doet het wel :(

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:01

Hier rommelt het een beetje en echt mooi weer is het niet, lucht is weer grijs :(

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:03

Het zonnetje schijnt, de lucht is bewolkt en hier zijn geen teletubbies.

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:10

Ai, Tinkergekj, dat is idd niet fijn, sterkte!

Op dit moment regent het hier ook... Ik denk dat naar King vandaag niks meer word...

Ik had nog even wat foto's gevonden van baby King, <3
Gekregen van zijn eerste eigenaar.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nu...
Afbeelding

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:21

Auwie Tinkergekj, altijd lekker zo'n zwaargewicht op je voet :oo

Leuke foto's van knappe King!
Wat zijn ze altijd leuk als kleintjes hihi.
Ik heb ook babyfoto's van Feike toen hij net opgedroogd was, zal vanavond wel even kijken op de laptop! :D

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:24

Haha, ja... zo schattig! Ik ben benieuwd naar Feike's foto's! :D

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:26

Ik waarschuw je vast, hij was super onwijs mega cute <3