Oei oei oei wat is Kelly knap Heb stiekem in je profiel gegluurd maar dat veulen van haar mag er ook wezen
irischcob
Geplaatst: 14-01-14 11:59
Hier Iris weer een keer
LindskeXxX
Geplaatst: 14-01-14 18:19
hey even voor iedereen een update over Sara. Met Sara gaat het redelijk het is helaas een breuk in het gewricht en het gewricht is iets geraakt. Ook de breuk is iets verplaatst maar dit is heel miniem. Het goede is dat de zwelling af neemt en ze nu zo "goed" is dat ze iedere dag even buiten mag. Zo zien we ook meteen als het slechter word. Verder neemt ze haar medicatie goed en hebben we nu speciale supplementen voor haar gekocht om haar toch maar iedere kans te geven die we haar kunnen geven! Ook de zwelling is afgenomen en zelfs bijna weg. Helaas zal ze waarschijnlijk geen zwaar werk meer inzitten voor haar nog keuringen. Met wat geluk mogen we later weer rustige wandelingen maken. Maar ik wil koste wat het kost vechten om haar te mogen houden. Enkel als ze pijn heeft en zal blijven hebben zal ik haar laten gaan. Ze mag geen pijn leiden natuurlijk.
Positief voor mij en Sara, het is officieel er komt een vriendje voor Sara. Als Sara beter is staat hij normaal op haar te wachten en staat ze dan eindelijk niet meer alleen. Ik zocht namelijk al langer een maatje voor haar zoals sommigen weten en eindelijk heb ik er één gevonden.
Maak kennis met Licorice Een hengstveulentje waarvan beide ouders bekent zijn. We kijken nu al uit naar de dag dat hij naar hier komt maar eerst werken we zijn weide af waar hij komt tot Sara beter is voor Sara haar gezondheid.
@Marsan: wat een schatje is Rocky @Ringelberg: wat ligt ze er lekker ontspannen bij @Irishcob: Leuk paardje! @LindskeXxX: Sterkte met Sara, hoop dat ze gauw opknapt. En veel plezier met jullie nieuwe aanwinst, mooi paardje!
Heerlijke paardjes komen er voor bij zeg! En ik zie nieuwe aanwinst van gyspy cobs of oz/larixbos! daar komt mijn merrie ook weg wat is de afstamming van jullie aanwinst?
Shet_Jack
Geplaatst: 15-01-14 11:51
gisteren nog wat foto's gemaakt van amber.... het weer zat WEDEROM niet echt mee.... maar toen het heel even droog was even wat foto's gemaakt.....
ondeugend hoofd!!!!
ben zo ontzettend blij met haar
cila
Geplaatst: 15-01-14 14:08
Leuke tinkers komen er weer voorbij!
Maandag hadden we mooi weer ideaal om de voetjes onder handen te nemen
ja, dat zie je best goed hoor, staan er weer mooi bij heb je dat zelf gedaan?
donnar
Geplaatst: 15-01-14 17:43
Haha nu zie ik het, ik zat naar de sokken te kijken. Het ziet er netjes uit!
En z'n nieuwe dekje!
Junia
Geplaatst: 15-01-14 18:04
Lindsay wat een leuk veulen! Gizmo1986 jouw paardje heeft wel mazzel met zo'n mooie grote speelbal! Amber is mooi, en inderdaad wat een ondeugend koppie op die laatste foto! Inderdaad een groot verschil Cila! Die kan er weer even tegenaan Donnar, daar was zeker iets te zien in de verte?
Hier even het volledige achttal van Epona bij elkaar, met een aantal kinderen van Ponyclub de Kleine Hoefjes erbij, na afloop van onze eerste show op 5 januari. De ponyclub was super attent en heeft aan ieder paard een mooie rozet gegeven!
En natuurlijk Tirzah, die het super naar haar zin heeft op haar nieuwe stal met haar lover Ballyheigue:
cila
Geplaatst: 15-01-14 18:46
@ quibje: nee hoor dat is manlief die de klus klaart
de paardjes van chantal even gereden , mooie karlijn en lieverdje edward
en mijn eige uk in t zonnetje
mnkortleve
Geplaatst: 18-01-14 21:05
Mijn knappe vent
tinker_sally
Geplaatst: 18-01-14 21:58
Zoek de verschillen
cobfan
Geplaatst: 18-01-14 22:04
Deze prachtige jonge merrie staat in enkele weken bij ons in de groep Haar vader is Peter Ash The Blue Horse en haar moeder is The Follow Me Mare dochter van Tom Price Superior naam is de Palomino .