Snap ik wel hoor! neemt ook veel tijd in beslag organisatorisch Maar je merkt dat er wel veel vraag naar is aangezien je al zo goed als vol zit...
Kreeg van verschillende mensen te horen dat ze het zo leuk vinden dat de wedstrijden opengesteld zijn voor alle koudbloedrassen! dat vinden ze top Zeker de fjordenmensen...
Poosje81
Geplaatst: 26-11-12 14:29
Er is zeker vraag naar En denk dat we er zeker op jaarbasis nog wel paar kwijt kunnen en vol kunnen krijgen, maar ik weet van mezelf dat ik nu toch wel erg blij dat we 'even rust' hebben Kun je nagaan bij Wendy
Gefeliciteerd meiden! Prachtige punten. Leo toppie gedaan! wat zal je trots zijn op je kanjers. Tot 2 maal toe Z mogen wauw!
patrick1994
Geplaatst: 26-11-12 19:19
Is er nog plek in amersfoort voor Februari?
Poosje81
Geplaatst: 26-11-12 19:34
roosa schreef:
Gefeliciteerd meiden! Prachtige punten. Leo toppie gedaan! wat zal je trots zijn op je kanjers. Tot 2 maal toe Z mogen wauw!
Zouden ze samen een mooie baby maken?
Poosje81
Geplaatst: 26-11-12 19:35
patrick1994 schreef:
Is er nog plek in amersfoort voor Februari?
WenK schreef:
13 januari Pesse : vol 16 februari Amersfoort: Vol 17 februari Amersfoort: nog enkele plekjes 10 maart Pesse: Nog enkele plekjes 16 maart Heeze: nog voldoende plek 17 maart Heeze: nog voldoende plek
Het klopt dat er vraag is en als ik de tijd en energie had wilde ik best nog meer doen, maar het is en blijft ook voor mij vrijwilligerswerk wat ik in mijn vrije avonden/weekenden doe.
En je hebt al zoveel tijd he wen... Ik snap af en toe echt niet waar je de tijd, maar vooral de energie vandaan haalt zeg. ik heb respect voor je hoor!
Ik vind het ook absurd hoor, hoeveel tijd en energie Wendy erin kan en wil steken. Nou probeer ik wel met eea te helpen en heb ik ook nog genoeg werk van het bestuursgebeuren, maar geloof niet dat dit het werk van Wendy kan overtreffen qua uren
En ik heb niet eens een Tinker... Ze geeft mij alleen maar les en brengt Gina voor me uit, ze rijd Gina natuurlijk ook nog daarnaast, maar als ik hoor wat zij allemaal doet... Ik vind het knap! Vind het leuk om op de wedstrijden wat te helpen, maar qua voorwerk heb ik geen idee..
ook vanaf deze kant nog even veel respect voor de organisatie. hier nu even een trainings winter (wedstrijdstop ) en dan op zondag 17 februari er weer met frisse moed tegen aan in Amersfoort.
mag ook wel eens gezegd worden idd, sluit me erbij aan hoor!! En als ik ergens mee kan helpen, ik heb in principe vaak wel tijd voor iets extras!
Heb je mijn mail gehad wendy voor amersfoort?
Ga vanavond ook even overleggen voor Heeze...is in feite net zo ver weg en waarschijnlijk hebben we binnenkort een nieuw vervoersmiddel als het meezit...
Voor de wedstrijdruiters onder ons.... De KNHS wil verbieden om 2 proeven op 1 dag bij dezelfde jury te rijden. Als we vaker wedstrijden als Amersfoort willen blijven organiseren moet deze regel er niet doorkomen. Door het ondertekenen van deze petitie geven wij aan het niet eens te zijn met dit voorstel van de KNHS.