Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tinkie45 schreef:ook wij hebben waarschijnlijk een lezer nodig,onze vaste lezer heeft een verlopen paspoort.
![]()
want meerdere mensen zullen dan speciaal voor deze dag kosten moeten gaan maken om dat in orde te krijgen, en als je dan niet meedoet, en alleen komt groomen of kijken , kan ik me voorstellen dat mensen dat toch niet doen, en daardoor wij dus zonder lezer zitten
Citaat:Militair Ruitersportcentrum Marcroix bevindt zich op de Bernhardkazerne in Amersfoort. De kazerne wordt beveiligd door een toegangspoort waar u zich moet legitimeren en een toegangspas krijgt. Deze pas is geldig voor de hele dag dus u kunt dan meerdere keren met dezelfde pas door de poort. Het is van belang dat u altijd een geldig legitimatiebewijs meeneemt zodat u een toegangspas kunt halen en met gemak naar Marcroix kunt.

cp112 schreef:Rijbewijs is binnen NL gewoon een geldig legitimatiebewijs
Het is toch zo dat alleen de bestuurder ID moet laten zien? Dan kunne grooms enzo toch allemaal gewoon mee. Ik neem aan dat als je met de auto komt je je rijbewijs bij je hebt![]()
Dus zijn er misschien nog genoeg mensen die met verlopen ID's op zak lopen 
Als ze me dan nog niet geloven , bellen ze me moeder maar