Zo, ben vamiddag weer eens even bij Bing zn kind, Magic wezen kijken Wat een buffeltje is dat zeg. Erg aanhankelijk en een grote voetbal ster. Dit kent hij ook al Lekker kriebelen, dat lippie Hij begint al aardig door zn veulen vacht te komen Zo en nu ff spelen de nieuwe Wesley Sneijder Jippieeeee
Gisteren, op zijn 3e verjaardag hebben Faramir zijn papa en mama hopelijk zijn volle broertje of zusje gemaakt
Gisteren, vandaag en morgen is/wordt Fleur gedekt door Tolkien. Wij zijn dus aan het duimen dat we volgend jaar Tolkien zijn 10e nakomeling in de wei hebben lopen
Wat heerlijk zeg om al die veulenfoto's te zien Hopelijk kan ik voor volgend jaar ook een geschikte hengst voor Anouk vinden. Heb besloten om haar voor de allerlaatste keer te dekken
Anouk vanavond:
En haar zoon Jisse (rino) die echt flink de hoogte in gaat, en steeds witter word! Foto is gemaakt door zijn baasje
Resi_lover
Geplaatst: 06-06-12 22:07
Rino, jemig, wat is die ineens veranderd, ik herkende hem bijna niet!
Angeliekje
Geplaatst: 06-06-12 22:14
Resi_lover schreef:
Rino, jemig, wat is die ineens veranderd, ik herkende hem bijna niet!
Ja he, ook ik moest even goed kijken toen ik de foto zag Hij zal nog wel meer veranderen in de loop van de tijd. Hij is nog maar 3 jaar en 9 maanden!