Ik studeer MWD in Enschede. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik studeer MWD in Enschede.
haha
Heb heeel lang gedacht (lees: tot 2/3 jaar terug) dat de veluwe in drenthe lag, en dat drenthe dus ook onder Overijssel lag en Gelderland erboven.. Dat zegt genoeg denk ik?
, welk jaar MWD zit je?
Miesemuisje schreef:ik doe SPH in Enschede haha. moest dinsdag van 8.45 tot 18.15 (werd half 5). en vandaag van 8.45 tot 10.15. en dan zaterdag voor het eerst stage. heb ik op de woensdag & zaterdag van 9 tot 5/6

Ik zit hier eindelijk aarig pijnvrij. Wel met diclofenac EN paracetamol, maar goed, is niet anders....
ik ga stagelopen bij zorgboerderij in tubbergen, ook met paarden enzo, superleuk (:! Miesemuisje schreef:1e hahaik ga stagelopen bij zorgboerderij in tubbergen, ook met paarden enzo, superleuk (:!
Inney schreef:Miesemuisje schreef:1e hahaik ga stagelopen bij zorgboerderij in tubbergen, ook met paarden enzo, superleuk (:!
Ah leuk! Ik doe nu ong acht jaar vrijwilligers werk op een manege voor gehandicapten (http://www.manegedeboerskotten.nl) En daar ga ik dan ook meelopen met dag project waarschijnlijk. Dus wel iets anders dan wat ik 's avonds doe. Lijkt me ontzettend leuk!
jij hebt t ook mooi weten te combineren met paarden haha, dan is het helemaal leuk! Zit je heel toevallig bij Stefanie Brink in de klas? 
) aan te raden hoor! De avonden zijn echt super gezellig.
haha
leuk filmpje! hij is indd, niet ontspannen he.. lekker voltes rijden als hij naar binnen valt.
heerlijk dier.. en van Noedeltje natuurlijk.

Mella druk met Britta, ziet er mooi uit! Leuke plaatjes.
Sorry, wat goed van je bedoel ik eigenlijk te zeggen. Je woont in de buurt, kun je hier ook niet even komen? Veel plezier morgen met Wohan voor de kar, klinkt leuk!
Volgende keer gaan we buiten uitstappen, dus dat wordt onze eerste, officiële soor van buitenrit (ik overdrijf graag) Heb d'r nu al zin in! Vanmiddag weer even naar de paarden met een vriendinnetje. Hopen dat het droog blijft, dan gaan we dan nog even eigenwijze maflinger rijden. Lekker dagje, maar die rotklussen blijven me maar 'in mijn nek hijgen'. Misschien toch zo even beginnen, dan is het maar klaar....