Het ging best goed vandaag Had wel wat foutjes en spanning in me proeven, maar ben over het al gemeen heel tevreden We hadden 58,.. en 57,14 % (60% is winst). Ben ook niet verkeerd gereden in de eerste proef Hopelijk volgende keer winst
patrick1994
Geplaatst: 15-04-12 18:20
Super weekend in Lunteren gehad gister leuk dagje gehad:D En vandaag zelf mee gereden mevrouw heeft goed haar best gedaan Ik had zelf de afwerking wat netter moeten rijden dus wel puntjes laten liggen maar ja heel erg blij want...
Eerste proef 188 en 1e prijs tweede proef 180
Dus twee winstpunten erbij echt super nu nog 1 en dan mogen we naar het M2
En indd melanie precies zoals we hadden afgesproken jij eerste prijs ik een eerste prijs
Zo mijn eerste tinkerdagen/weekend zit erop. Vond het geweldig! Melanie en angelique heel erg bedankt voor de slaapplaats, echt geweldig. En Leo bedankt dat ik mee mocht en britta bedankt voor het voorlezen. Veel leuke mensen ontmoet en de paarden irl gezien.
mijn proeven 188 en 1ste, 189, 187 en 185 dus weer 4 winst erbij. Heel blij daarmee. Ik heb nog wat foto's, hoop dat er wat bij zit en dan komen die van de week.
ook hier weer lekker thuis, ondanks het winderige weer, was het een zeer geslaagde dag en super geregeld. gelukkig konden mijn dames Mariska & Destiny-Girl weer met een wedstrijd starten na een blessure en een half jaar niet starten.en met 171 & 178 niet slecht Dank je wel organisatie voor deze dag tot in mei
Dank voor de complimenten voor de organisatie. Door de gezellige en sportieve deelnemers was het ook voor mij/ons een fantastisch weekend. Dank jullie wel ook daarvoor allemaal!
patrick1994
Geplaatst: 15-04-12 21:20
@WenK: wordt de Finale in Amersfoort verreden?? ik zag op startlijsten.nl bij de uitslagen van vandaag een lijstje met datums staan en daar stond 29 september Amfersfoort klopt dat??
Hier gisteren ook leuk gehad, was zelf op en moe dus niet goed gereden, wel fijn commentaar van de jury en ook volledig terecht commentaar. Maar goed volgende keer beter. Springen had ik dus ook geen energie meer voor maar in BLaricum gaan we spetteren Hoop tzt een spring- of veelzijdigheids zadeltje te hebben zodat ik ook de 80 mee kan doen, want kom voor 80 met mijn dressuur zadel niet genoeg mee in de beweging en dan krijgen we een beetje raar beeld.
Bedankt voor de organisatie!!
En mooie plaatjes
En uiteraard iedereen gefeliciteerd met de mooie punten!