Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Beessie is nog maar 3 en vind het gewoon moeilijk.
Vind hem gaaf en leek mij eerder een leuke combi voor Liza, hij is alleen een beetje hoog
dianalamboo schreef:Dat zou fijn zijn. Paard is nu conditie aan het opbouwen en hopelijk over aantal weken voor de wagen. Kunnen dan lekker oefenen en mencursus volgen om daarna bestgaand menpaard te doen; gewoon voor de lol hoor.
Hoop volgend jaar voorjaar Myrthe te kunnen gaan beleren voor de kar en dat dan een beetje uit te bouwen naar het bestgaand menpaard in 2012.
Als iemand zich geroepen voelt tegen die tijd dan is er misschien nog eentje bij voor de rubriek. Leonoor schreef:TinkerTom schreef:Het is met tom en paradiso ook de bedoeling dat ze voor de wagen gaan dus wellicht dat dat aankomend jaar te realiseren is...dat zouden dan al 2 deelnemers meer zijn
Kijk, zo vullen we een rubriek

Weeeeekend voor mij! Ik heb d'r zin iiiiiin

Hahah, morgen nog een lesje, wassen doe ik zaterdag pas. Wij gaan toch pas om half 2 weg
) achterlaten. Dat mag dan qua eten natuurlijk niet al te ingewikkeld edoch kinderproof zijn, dus daar moet wel over nagedacht worden