Flame hier ook weer eens! Meisje gaat met sprongen vooruit, nu heerlijk bezig met buitenritten en de galop is ook ontdekt!
*foto's zijn uit filmpje!*
Boncho
Geplaatst: 20-07-11 14:59
Hier een tinker-alien.....
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-11 15:00
Ieder mag zijn eigen bedenkingen hebben over het al dan niet kruisen van tinkers met andere paarden zoals de Fell bijvoorbeeld. Het is echter niet de bedoeling om dat hier in dit foto topic te gaan bespreken aangezien alleen direkt commentaar over wat je in de foto ziet is toegestaan. Wil je over het kruisen van rassen bomen, doe dat dan in een daarvoor bestemd topic.
snowdon
Geplaatst: 20-07-11 15:11
bomen?
Balance, je kon toch ook enkel de foto verwijderen (begrijpelijk nav regels) en de tekst laten staan? De reacties daarna laat je ook staan tenslotte...
kinsealy
Geplaatst: 20-07-11 15:42
Idd, de tekst had toch kunnen blijven staan? Het relateert toch aan het paardje waarvan de foto wel is blijven staan? Had me niet gerealiseerd dat die foto niet mocht, niet bij stil gestaan verder, was gewoon enthousiast over onze Debsy's leuke date, kan en mag toch? Was zeker geen aanleiding tot wat dan ook.... (overigens zijn alle tinkers kruisingen ,maar da's weer offtopic en een hele andere discussie....)
Maar omdat ik dus uiteindelijk 1 foto heb geplaatst vandaag mag ik nog 1
Miles, volle Gypsy Cob;
rosant
Geplaatst: 20-07-11 17:02
Grappige dialoog hierboven Maar die Miles is wel een pracht cob! Wat een glimmende vacht! ook een goeie compositie, postermateriaal
ringelberg
Geplaatst: 20-07-11 17:12
ik ben een Miles fan
dekt hij ook?
Pebje nog maar eens
gipsycobs
Geplaatst: 20-07-11 21:24
Flame heerlijk op buitenrit...Heerlijk als je de galop-knop hebt gevonden Glimworm Miles showt ook weer even voor de camera Geweldig mooi
Vandaag was het bij ons tijd om het gras buitenom de weilanden te maaien
En dan verwachten ze van ons dat we hier netjes achterblijven
Mero
Geplaatst: 20-07-11 21:40
@gipsycobs, wat een handige grasmaaiers @ringelberg, wat heeft Peb mooie lange manen! @kinsealy, prachtige Miles, ben superbenieuwd naar zijn nakomelingen! De 'inheemse' kruising die je maakt is zo gek nog niet. Het veulen zal vast een super leuk en robuust paardje worden waarvan je de afkomst nu al niet verloochent (alhoewel dit voor kenners toch wel zichtbaar zou zijn) en op een raskeuring aanbiedt. @voor de rest ook mooie plaatjes en paardjes gezien! Leuk snowdon dat je agility met ze doet.
niet dat ik weet, maar heb het eerder gehoord. (zou eigenlijk dna op moeten sturen, maar komt er steeds niet van)
kinsealy
Geplaatst: 21-07-11 11:38
@ringelberg Miles dekt inderdaad, dit jaar voor het eerst, volgend jaar zijn eerste kids, we zijn benieuwd natuurlijk! Peb lekker aan de wandel, wat een lange manen inderdaad! @gipsycobs; fijn hé, zulke maaimachines, hahaha, wij gebruiken ze ook vaak zo. @Mero; prachtige Chum, ik ben verliefd op z’n perfecte koppie! En inderdaad zo’n inheemse kruising zoals met Debsy is inderdaad zo gek nog niet back to basics, terug naar het begin van het ras om vanaf daar weer verder te komen in een bepaald type pony, niks mis mee! Ze werden niet voor niks zo gefokt in de UK..... @draaakje; inderdaad een Pitalo koppie, vind ik ook @renate85; leuke melkbar foto! @grrr; eerste foto is leuk! Mooi veulenkind met een mooi koppie!
Miles in actie;
En ons tweespan, je moet de wagen er maar even bij verzinnen ;