Hier alles in de auto gepakt en moeten maar eens kijken wat we zaterdagmiddag alvast meenemen als we even wegmoeten, want vriendlief wil zondag toch wel heel graag fietsen, dus zaterdagavond komt de mountainbike ook mee terug en zondag dan maar alles proppen in de auto ACh komt vast wel goed.
Ga hier met een kwartier weg en dan Yinx oppikken en dan onderweg!
Super bedankt voor de site en veel plezier mensen Ik zal hoogst waarschijnlijk morgen aanwezig zijn (zonder tink) Lekker even kijken hoe zoiets in zn werk gaat en de volgende keer dan hopelijk met tink
Luisa
Geplaatst: 09-09-11 17:45
Hmmm ben ik nou zo onwijs scheel of kan ik het adres gewoon niet vinden? Can someone help me?
miesie22
Geplaatst: 09-09-11 17:48
Als het goed is is dit het adres: Waterlooweg 32 3832 RX Leusden
Klopt het dat het springparcours en de estafette hetzelfde zijn als die van juni?
hmmm ben bang dat ik iets vergeet maar ik heb al veel bij! hiihi
Angeliekje
Geplaatst: 09-09-11 21:27
Anouk staat nu redelijk schoon op stal, en trailer is opgehaald. Nog even alle accu's van de camera's opladen en ik kan naar bed Morgen gaat de wekker gewoon al om 06.00u.....
Super Miran gefeliciteerd hebben jullie serieus de paarden van top tot teen gewassen? jeetje, ik had de moeite niet eens genomen ik heb bij gil alleen het waterstraaltje er p gezet
oh, het springparcours kan niet dezelfde zijn als die van juni dat is nooit zo
miesie22
Geplaatst: 09-09-11 23:59
Oke, maar op de site staat bij springen, waar dus het parcours van het springen en estafette staat die van juni. Nouja, we lopen het parcours toch van te voren, dan zie ik het wel!