Ja hij is wel groter hoor dan Dutch. Denk dat Dutch maar 1.15 is ofzo. Hij is ook veel kleiner dan Cas van Cecile. Denk dat Dutch de kleinste is die ik heb gezien in de leeftijdsklasse. Lies zei het me nog dat Dutch te koop was bedenk ik me nu ineens. Wist alleen niet dat het Dutch was toendertijd. Wel nog naar hem staan kijken. Maar te veel vlekjes voor mij. Als hij eenkleurig was geweest had ik misschien zelfs wel interesse gehad. Wel nog even serieus Ruben overwogen. Die is ook zoooo leuk....
Ja de compacte bouw vind ik heel leuk aan Ruben. Voordeel aan hem was dat er meer zekerheid was over hoe groot hij nou eigenlijk zou worden. En al goed in handen geweest. Verstandige keus zou hij zijn geweest. Maar ja een paard koop ik op gevoel hihi. Maar moet altijd wel even naar hem kijken hoor als ik naar Cead ga.
Heb ik ook met Cas. Die gaat zoooooo geweldig worden. Maar ja gevoel hè. Hihi
Nathan heb ik ook op gevoel gekocht, er zat nog veel werk aan en als ik puur op m'n verstand af was gegaan, had ik hem laten staan. Maar het idee dat iemand anders hem zou kopen zat me ook niet lekker, dus de knoop doorgehakt
Dutch lijkt zo ontzettend veel op isa. En vind zelf vont mooier dan eenkleurig. Legend is ook erg stoer hoor en zo braaf. Vanaf dag 1 was ik gelijk al verliefd op hem, en ben ook erg tevreden over hoe hij er uit ziet.
Hmm.. ik dacht dat Diaz tot mijn schouder kwam.. maar dat was als zij in de paddock stond en ik er buiten.. Gister met de foto's stond ik weer bewust te kijken naar haar maatje.. hihi, ze is breder.. dat zeker.. maar veel groter?? ik weet het nogsteeds niet! Meten = weten!
Dribbelkont
Geplaatst: 09-06-12 12:56
hiep hiep hoera Zoë is vandaag jarig en is 4 jaar geworden!!! Zoë meet 1.41 3 weken terug ongeveer
Sharmila
Geplaatst: 09-06-12 13:12
Ik vind de foto's van Diaz heel mooi geworden. Heb je haar weleens echt met zo'n meetstok gemeten? Ik meet Ceaden door ernaast te staan. Dan kijkt Pat tot waar hij komt bij mij, zetten we een stip en dan meten we dat thuis weer met een meetlint hihi.
En daar is knappe zoë weer!! Vind haar zo gaaf..... Trouwens superleuk gedaan je profiel. Je ziet haar zo opgroeien!
Diaz is met een echte meetstok gemeten, met zo'n waterpas, op beton-staande.. Ze was toen 1.34 (oktober 2011)
Ze is gister 4 geworden
Dribbelkont
Geplaatst: 09-06-12 14:12
dankje wel sharmila
ja leuk als je haar van geboorte af aan hebt.
nou ga over half uurtje naar zoe en dan buiten wandel blok doen
want heb geen zadel meer.
dus voorlopig wandelen en 2 keer per week longeren om haar in conditie te houden wil blokje lopen van 1 uur doen wel rotweer ach ben je eenmaal onder weg dan is eht wel oke en heb een lekkere lange regenjas ook goed voor mij haha 11 augustus komt pas de zadelpasser.
Ik ga straks weer eventjes naar die kleine. Ben benieuwd of hij gegroeid is.
Sharmila
Geplaatst: 10-06-12 23:17
Ja hoor hij is gegroeid.... Cm of 2. Heb hem een goed toegesproken dat teveel groeien verboden is. Gedreigd met zijn ballen eraf. Hoop dat het helpt hihi.
Valt me trouwens op dat zijn staart langzaam ineens wit aan het worden is. Oeps......