wat een mooie zonnige fotos komer er voorbijen dan ook nog eens hele knappe tinker!!!hier Zoë in het zonnetje
Mooooie Boyan Anouk dr andere kindje is alweer bijna 2,5 jaar Tijd gaat echt zo snel! Hij verandert ook heel snel van kleur op het moment!Deze foto is in oktober vorig jaar gemaakt toen ik hem voor het eerst weer terugzag:En deze is van februari. Verschil is wel duidelijk te zien dacht ik.... :
Rhino verliest zijn kleurtje Vandaag mocht kayleigh weer bij mams in de weide (diablo is verkocht dus anders stond ze alleen)Mevrouw was erg blij om mams weer te zien MAMAAAAAAAAADe rest van de foto's staan hier [ITP] Tinker kayleigh na 7 maanden weer samen met mama.. Actie!!!
renate85 schreef:Rhino verliest zijn kleurtje Rino (niet Rhino = paardenziekte ), heet nu Jisse, en wordt na verloop van tijd helemaal wit met her en der een voshaartje Dit is dus het begin
Mooi dier idd, zag op stambomen online dat hij een zoon van Mickey boy en Jolien is. Jolien is nog van vrienden van mij geweest, zij hebben nog een dochter van haar te koop, half zusje van jou paard dus!
gaaf andreaohh nog heel even en dan weet ik eindelijk wat deze combi ervan gebakken heeft.... spannend