Arme jullie, mijn wekker om half acht, dan rustig aankleden en eten, om 08u10 eens richting station, dan wordt ik rond 08u45 opgepikt in Hgv en dan Charmians sokjes wassen, bandageren, laatste spullen inpakken ect. en rond half elf gaan rijden, rond half een hoeven we er pas te zijn. Ze moet om half twee bij de sterrubriek mee de ring in, en dan wordt gekeken of de een modelverklaring mag afleggen. Beetje vreemd, NLs kampioen is ze al en ze heeft ook al genoeg punten op type om door te mogen voor model. Maargoed, no problem, alleen maar leuk, kunnen we tussendoor ff de rest van de bonte zooi spotten
Iedereen alvast heel veel plezier morgen en een goede reis!
tinkerplein
Geplaatst: 01-10-10 23:28
Veel zin in morgen! wij hoeven er pas om 3 uur te zijn(ck),iets eerder natuurlijk,dus morgenochtend om half 10 nog laatste check(staart wil helaas niet helemaal schoon,morgen nog maar een x proberen)
Morgûh Ik wou kijken of paard nog schoon was (staat buiten met deken omgebonden in gras) maar t'is beetje k*tweer hier. Buienradar zegt dat het rond haf 7 bijna droog moet zijn hier, dat kan precies want we moeten om 7 uur/kwart over 2 weg
Tot straks dames
tinkie43
Geplaatst: 02-10-10 06:03
morguh hier ook ontwaakt zo bij onze dame kijken,ben heel benieuwd tot straks allemaal
Mijn dame is nog helemaal schoon ondanks dat ze buiten heeft gestaan Zo nog even de staart wassen in het donker en dan opweg
TinkerTom
Geplaatst: 02-10-10 06:54
Zo hier precies op schema
camera niet vergeten, bonnen voor wendy zijn ook ingepakt, plu mee, ff kijken of ik iets van een krukje kan vinden om mee te nemen... tis aardig weer hier, heeft wle geregent maar het is niet koud!
Hier ben ik de allerlaatste dingen aan het printen en dan kan ik ook weg. Voel me niet helemaal jofel (lees: ik eet maar niets want het komt er net zo hard weer uit) maar komt vast goed...
Tot later allemaal!
Shayla
Geplaatst: 02-10-10 07:13
goedemorgen
tot straks allemaal , ik ga kijken of er nog 2 schoon zijn .... ik vermoed van niet Die 3e maak ik me niet zo druk om