Wendy gefeliciteerd en Britta heel veel sterkte vandaag.
Gilbey
Geplaatst: 21-06-10 09:26
Hoihoi, Lees wel telkens mee maar het gaat hier zo hard dat ik vaak veel te laat ben om te kunnen reageren.
Britta, heel veel sterkte vandaag en de komende dagen.
Verder vind ik dat uitleen gebeuren op tinkerdag wel uniek, zoiets zul je niet snel ergens tegen komen zelfs niet binnen de rijverenigingen van nu. En 's avonds afsluiten met een drankje, daar zal ik zeker geen nee tegen zeggen
Over het drankje ter afsluiting, ik twijfel sterk om 1 nachtje met Troy te blijven slapen zodat we het kampeer gevoel mee kunnen krijgen! Maar weet nog niet zo goed of ik tink lief er een plezier mee doe...
Evyy ook nogmaals gefeliciteerd van gister Enne, nu met tinkerdagen gaat dat ook zo goed he!
Gister ik ook ff oefencross rondje gedaan, heb die trakehner maar eens uitgeprobeerd die ik al langer wou springen haha, hij was toch wat hoger dan ik dacht maar wel stoer van Bon
In het begin zie je de sprong op film
Dus voor de andere durfals ook, misschien komt die er wel in na de volgende tinkerdag ofzo met gevorderden
Pff ik vind wel jammer dat ik niet mee kan rijden Zou er zo ff voor terugkomen maarja. Ik ga gewoon alles goed volgen via bokt ed
M_D_H
Geplaatst: 21-06-10 12:58
britta, heel veel strekte voor nu, en de komende tijd natuurlijk!
wendy gefeliciteerd!
flettie
Geplaatst: 21-06-10 13:35
Wendy nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Britta: nog gecondoleerd met het overlijden van je vader. Veel sterkte vandaag