Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Gooya schreef:Gooya schreef:HALLO, DACHT NOG EVEN BIJLEZEN OF ER NOG WAT GEPOST IS....Maar 12reacties nadat ik begonnen ben met typen.
Vind het wel reuze gezellig hoor: in 1 dag tijd hebben 33 mensen zich aangemeld! Wauw!
Eh.... 12??? 32!!!

dus ik zie dit gewoon als proefexamen en zie wel wat ik wel haal 
al die verhalen over viezeriken
Geweldig
, maar dat zal wel een opstartprobleempje zijn, je moet natuurlijk van de meesten eerst nog leren wie wie is en welke paard er bij wie hoort (is het nog duidelijk?
) hermes schreef:mooi, al die foto's; als het morgen een beetje goed weer is dan ga ik ook eens wat foto's maken van de horsies![]()
uhhh... het gaat zo snel in dit topic dat ik door de bomen het bos niet meer zie, maar dat zal wel een opstartprobleempje zijn, je moet natuurlijk van de meesten eerst nog leren wie wie is en welke paard er bij wie hoort (is het nog duidelijk?
)

: [ITP] Knappe Viane in de sneeuw!
het is gelukt
Hellooooo, meld me ook weer even. Heb gewoon al weer 5 blz moeten bijlezen, damn, wat gaat dat hard!!!
), hebben daarbij maar muziek alla skihut opgezet enne.....was verdomd gezellig. Zijn nu al plannen aan het maken voor een picknick in de zomer, moet eerlijk zeggen dat ik niet kan wachten op de zomer. Ben al die sneeuw en kou nu eigenlijk echt wel zat.