en Mirjam snap jou helemaal hoor maneges en groepslessen is ook niet mijn ding lekker privé en in eigen tempo mijn instructrice weet trouwens de combi's paard&ruiter ook echt goed te begeleiden precies zoals bij hen past de ene wat meer wedstrijdgericht de ander gewoon om lekker bezig te zijn enz enz dat vind ik ook echt een mega pluspunt aan haar niet iedereen kan dat Zo goed inschatten Helaas voor sommigen geeft ze dus alleen thuis les... Je vind vast nog wel iemand wat perfect bij jou en je paardjes past
O nee O nee O nee .... op topic Nestje Australian Sheperds gedrukt
Oke dankje dat jullie het gelukkig nog weten, en ik het nu ook weer weet. Zal het gelijk op de kalender zetten hihiihih doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nu ben ik echt weg
mnkortleve
Geplaatst: 04-01-10 23:33
Ik wil straks eerst zelf gaan rijden zorgen dat hij lekker loopt en een beetje te rijden is voor mij en dan pas les nemen. Bravour probeerd de eerste tijd uit en dat weet ik, les nemen vind ik op dat moment zonde van mijn geld.
grid
Geplaatst: 04-01-10 23:42
Groot gelijk Mirjam
M_D_H
Geplaatst: 04-01-10 23:44
kan je niet anders dan gelijk geven mirjam
mnkortleve
Geplaatst: 04-01-10 23:45
Ik wil eigenlijk wel een keer op Grainey stappen alleen om te kijken wat ze doet. Of het verstandig is dat is punt 2.