Dat klopt Naat, €81,08 voor het hele pakket: complete kleurentest en DNA profiel.
Het is misschien het makkelijkst als iedereen die dit wil mij nog een mail stuurt met hierin deze boodschap. info@gypsyhorse-dna.com Dat is voor mij overzichtelijker en dan voer ik vanavond alles in.
WenK
Geplaatst: 14-01-10 11:38
Haha van Lis weet je het: doe alles maar...
Mail je strakkies ff, heb nog een lijstje in te voeren haha...
grid
Geplaatst: 14-01-10 11:40
Yah hier ook meteen kleuren erbij ben ik meteen helemaal klaar Moet nog steeds zakjes halen en Say "martelen" Zal ook nog ff mailen
flettie
Geplaatst: 14-01-10 12:06
Nuage schreef:
Nederlandse FAQ's toegevoegd aan de website, logo opgeleukt en mogelijke leuke contacten gelegd met Australiërs
Uitgebreide pakket is voor mij niet zo interessant. Dunla is effen dus is Tobiano al niet interessant. En Fayette is al bewezen heterozygoot voor Tobiano Enige wat nog interessant voor mij zou zijn is te kijken of ze ook genen hebben voor zwart en/of vos.... maar volgens mij kan 1 van de 2 al niet in combinatie met het bruin-zijn
Alleen met. De prijzen die ik kan bedingen zijn gekoppeld aan elkaar. Daarbij zit ik ook niet te wachten om ook nog eens doorgeefluik te worden voor kleurtjes Niet kwaad bedoeld hoor, maar het is een extra dingetje bij het opmaken van de DNA profielen. Ik begrijp je vraag wel erg goed want in jouw geval zijn er al DNA profielen, maar helaas werkt het zo niet.
hmmm 2 bad maja dan alleen letje maar voor alle kleurtjes laten testen
grid
Geplaatst: 14-01-10 15:15
Wilgje als je het graag wilt kun je ook nog altijd zelf voor de andere 2 een kleurentest bij Haeringen aanvragen al zal het dan wel duurder zijn...
flettie schreef:
Kijk.... klaar dus: dan hebben beiden geen vos maar wel zwart
Kan best wel mijn eigen DNA onderzoek doen
Nog niet helemaal klaar want beide kunnen nog steeds vos dragen omdat zwart dominant is en je dus het vosgen niet ziet (wel afhankelijk van de ouders, want is van hen bekend dat ze geen vosdragers zijn dan kunnen ze dit natuurlijk ook niet doorgeven )
Beide zijn idd bewezen agouti omdat ze bruin zijn (= zwart + agouti), maar agouti kan ook nog heterozygoot of homozygoot voorkomen
Dus je bent nog niet helemaal klaar maar een deel weet je idd al