Ik ben er helaas ook niet bij deze keer. Heb me al afgemeld. Heb het vervoer helaas niet rond kunnen krijgen. Jullie allemaal heel erg veel plezier gewenst. Ben benieuwd naar foto's en filmpjes! Have Fun!
Tinkermuts
Geplaatst: 02-10-09 14:28
denk dat het in vorden wel meevalt qua wind, heb ook geen probleem met storm in het zadel te zitten maar wel om met storm de weg op te gaan met trailer.
ik besluit gewoon morgenochtend wat ik doe.
cp112
Geplaatst: 02-10-09 15:41
Cheveyo schreef:
haha heb er ook al 3 klaar liggen... welke gaat het worden (mits hij helemaal oke is..) Knalgeel, Paars of Turquoise.. dilemma! Luxe probleem!
Jammer Peet...en silas!
Och ik moet mijn dekje nog wassen Ik doe de chique met naam erop geborduurd
Bonte
Geplaatst: 02-10-09 17:54
Ik kom niet kijken. Liep er al een paar dagen tegenaan te hikken, want was ook door een eigenaar van stal gevraagd om een koers te fotograferen, maar nu is mijn auto niet in orde en kon vandaag niet gemaakt worden, omdat er een onderdeel niet voorradig was. Ga er dus niet zo'n eind mee rijden. Veel plezier en hoop dat het record lukt en graag veel foto's, want ik zie dat er genoeg fotografen komen.
horsestock
Geplaatst: 02-10-09 18:15
Ik gebruik zelf altijd Meteo Gelderland als referentie voor het weer in onze regio. http://www.meteogelderland.nl Zo te lezen valt het in de Achterhoek best mee morgen. Bij ons is het altijd mooi weer!
Hier het huidige bericht:
Opgesteld op vrijdag 02-10-2009 om 18:00 uur. WEERSVERWACHTING: Vanavond en begin van de nacht is het wisselend bewolkt met in het noorden nog wat regen. Het koelt af naar 8 tot 10 graden. In de loop van de nacht draait de wind naar het zuidwesten en loopt de temperatuur weer op.
KOMENDE DAGEN: Zaterdag ligt een stormdepressie boven de Noordzee. Er gaat een stevige zuidwesten wind waaien. Er staat veelal een vrij krachtig wind , 5 Bft in Gelderland. In het noorden zal geregeld wat regen of een bui vallen, elders blijft het nagenoeg droog. Het wordt circa 17 graden. Zondag neemt de wind in kracht af. Er is wat meer ruimte voor de zon en het blijft droog. Het wordt 15 graden. Maandag verloopt droog en rustig bij een graad of 16 in de middag. Dinsdag en woensdag is het wisselvallig. Er vallen dan geregeld buien. De wind is zuid tot zuidwest en het wordt dan beide dagen 17 tot 19 graden. De dagen daarna verlopen minder wisselvallig en wordt het weer frisser.
Ik duim mee! Ach en ze hebben vaker gewaarschuwd voor een storm, maar dan gebeurde er ook weinig... Ik heb er zin in!
Pellie
Geplaatst: 02-10-09 20:45
we gaan, maar mochten de voorspellingen voor onderweg niet echt optimaal zijn... het is toch dik 2 uur rijden dus dat moet wel een beetje veilig/vertrouwd zijn.
Hmm hier is het weer niet echt fijn, en dan doel ik op de wind... Maargoed, t'is geen storm en we hebben een goede stevige en zware trailer dus zal niks gebeuren. Ik hoop dat het droog blijft!
Tot straks!
E_Nalanta
Geplaatst: 03-10-09 09:05
Volgens mij blijft het mooi weer Wens de deelnemers een geweldige dag toe, hopelijk kan ik nog even komen kijken!