haha, ik keek net ook sbs vnd het wel grappig (A) ik zit nu naast me pa op de bank (met de laptop) en hij is aan't zappen.. we zijn nu blijkbaar nederland3 aan't kijken
Gister zat ik Jensen! te kijken, was Roef, van Roef&Marian op bezoek. Nou ik heb echt raar zitten kijken geloof ik, die Roef is zo'n vuil manneke hij denkt écht vekeerd Én hij is gewoon flink gestoord
Ach, dat was echt een heel erg vreemd verhaal , ze kenden elkaar 6 weken, en hij wilde een 'stunt' uithalen, dus vroeg hij haar ten huwelijk. Om een paar redenen wilde die vrouw niet meer.. best logisch ook , en terwijl Robert Jensen vroeg of die vrouw echt niet meer verder wilde, waarop zij née zei, zat die Roef gewoon keihard te ginnegappen op die bank.
Jongens, dat kan toch niet serieus zijn!
Laatst bijgewerkt door IkbenMarije op 04-09-07 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Leon vind ons idioten haha, zo erg zijn we toch niet? Maar je hebt gelijk wat betreft de merries! Maar ik blijf voor april, ivm het betere weer (als het goed is)
Maya, die datums die jij offert vind ik prima, ik pas me aan jullie aan, maar moet wel vrij nemen van werk dus het liefst in een vakantie heb ook nog school als er in die periode vakanties zitten uiteraard!
Grid, ik ga voor je opletten of je meis er ooit nog instaat! kan zomaar gebeuren hoor, ik keek er ook van op haha
SIta zit hetzelfde te kijken als mij, haha ik ergerde me ook al wat een vent zeg! En aanstellen over het kapje, hij moest en zal een kapje...... pfffff
Oh maar die Roef en Marian waren geen stelletje hoor! Alleen een zangduo.. Marian heeft al een vriend en Roef heeft nu een 'big' vriendin en daar gaat ie mee trouwen want ze hebben al een maand verkering!