Roos,
Het zit je niet mee de laatste tijd meisje....Maar schrijf het maar lekker van je af hoor !
Jellie , beterschap
Orlando (1whisper1) Welkom !
Chubby , ik heb hier evt. nog een bit van 13,5 cm liggen. (D-trens) Misschien ook nog wel een dekje over (vzh) moet ik even zoeken hoor ! 
Vashti, wat word ze al groot zeg !
Verder alles bijgelezen , maar de helft weer vergeten.
Vandaag weer geprobeerd om te rijden met Shay , maar ze liep nog steeds rottig....Dus maar een paar rondjes gedraafd en verder heb ik d'r in de stap maar eens flink aan het werk gezet ! Met stappen merk je niks aan d'r dus dan maar zo aan het werk toch ?
Morgen heeft ze een dagje rust , mag ze lekker de paddock in, even relaxen. Maar voordat ze er in mag , gaat eerst het scheerapparaat erover heen !
Ze zit al zo dik in d'r vacht...na een half uurtje rijden druipt het zweet van d'r lijf. En dat wil maar niet opdrogen....
Nu even nog een paar dingen beantwoorden :
silas schreef:#Shayla: wat een grappige foto's, lijkt me wel leuk om te doen..... mennen met een pony!
Bij deze ben je uitgenodigd om het een keer te proberen
Maar als je nog een keer hard pony zegt valt ie om !
Hij is wel 89 hele centimeters groot !
Jellie schreef:Shay, nog bedankt voor je beladvies he. Heb die van 1.40 genomen en bevalt
Soms geef ik nog wel eens goeie adviezen !
Mazzel-meid schreef:Shayla; leuk hoor! Volgens mij wel een lekkere rustige omgeving daar?
Valt tegen hoor....Dit was een stukje van de rustigste omgeving die wie hier hebben. Voor de rest is het hier alleen maar asfalt en heel veel auto's.
tinkermeisje schreef:Balen dat Shay niet zo goed loopt. Wat heeft ie eigenljk?
We zijn er ong. een half jaartje geleden achter gekomen dat ze artrose heeft aan allebei haar voor knieën.
grid schreef:dat andere shetje (voor wagen) is ook erg schattig , maar wordt je niet (gemilk)shaked, daar had ik met verzorgshet tenminste veel last van met 2wielige later heeft ie een 4wielige (met crossbandjes) gekregen, dat zat een stuk relaxter en was ook lichter en makkelijker wendbaar dan die 2 wielige, maar wel niet zo stevig (burry een keer krom gekregen)
Dat valt op zich wel mee , al is het wel erg wennen
Ik heb ook nog een 4-wielige wagen staan, maar die staat bij m'n vriend op de boerderij. Als ik echt een relaxt ritje wil maken pak ik die. Maar de 2 wieler is voor even snel een ritje te maken wel erg fijn. Die staat ook waar de shets staan.
Bij mij is m'n 2 wieler lichter dan m'n 4 wieler (als ik die ook niet zwaar 80 kg maar) Bij mij is bij de 4 wieler ook de burry al een keer krom gegaan