Nouw.... ik ga slapen! morgen weer een drukke dag voor de boeg! truste en jullie horen morgen wel weer hoe wij het hebben gedaan in Schijndel!
Grit
Geplaatst: 30-05-09 22:17
Marleen; lekker kampweekje gehad. Banbay aan het werk en Kascha's staart gaat door de wasserij
Leon even gauw op en neer voor de beestjes en een bruiloft. Gezellig En heerlijk in alle vroegte en rust gewandeld
Niamh mooi aan het werk en nog gauw even rollen voor ze weer blinkend schoon moet blijven Succes morgen
Carola weer lekker gereden sinds lange tijd en zonder manlief moeten slapen
Rommulus; druk werkdagje gehad en nog een lange "to do" lijst (hoe ver ben je??)
Nathalie; zou het in het noorden ook niet weten. Misschien zoeken onder huifkarverhuur?? Ik weet dat ze in Ommen wel die dingen doen, maar helaas geen tinkers
Lois; 624 foto's uitzoeken en bewerken
Dagmar een mooie ava, dankzij Annique
Annique bang voor zeurende mensen . Lekker negeren.
Veel plezier Chantal!
Mooie Latisha!! Maar pech en rotzooi met de badkamer Zou wel heel fijn als ze het meteen goed maken.
Al een paar leuke foto's gezien van Lois!! Ik vind de bloemen ook erg mooi en scherp, kun je een mooie posters maken .
Grid; trailertroubles met Say. Jammer dat je daardoor niet lekker rustig hebt kunnen rondhangen. Maarja, ze staat er nu en wie weet wat dat nog voor moois gaat brengen!! Kan me goed voorstellen dat het raar is nu paardloos te zijn . Als je zin in een ritje hebt 2e pinksterdag, just call! Wel fijn dat Schimpje haar kan zien en jou ook weer op de hoogte kan brengen.
Ik zag de startlijst voor volgende week. Jullie mogen trots zijn op het resultaat, vooral voor een eerste keer !!
Schimpje stout en Benson braaf
Dianne alles gevlochten (ook je eigen haar???)
Janet mooi dagje gehad bij het Dolfinarium en verbrand Ik vind de walrussen ook erg leuk Lijkt me heerlijk om ze eens flink te omhelzen, alleen jammer van de prikkelsnor. Ik vind alle dagjes uit erg duur tegenwoordig. (Sea World was 65 dollar )
Er komt een gezellig dagje bij Annique met veel knappe dames en heren