Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(waarschijnlijk ergens volgende week
)
.

We gaan echt lekker, heb ook een galopje gewaagt, hij is nogal lastig in galop te krijgen maar we krijgen elkaar steeds meer door. Sturen wil ook al beter, behalve in galop dan 
gaat helemaal goedkomen!
grid schreef:Pff vliegtuig (turkisch airlines) in 3 stukken gebroken zouden 135 man aan boord zijn
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/14393
Citaat:Rampvlucht gemist
Eén passagier is toevallig aan de ramp ontsnapt. Henk Westbroek miste de bewuste vlucht van Turkish Airlines, omdat hij niet van vroeg opstaan houdt. Hij betaalde daarom 70 euro extra om 's middags te kunnen vliegen.

Hoop dat er toch nog veel overlevenden zijn...
Ze was helemaal ontdaan, dus vandaag een hok gekocht en waarschijnlijk morgen 2 konijntjes ophalen. Ze zien er zo lief uit, zo heeft mijn zoontje ook nog wat. Krijgt ze die nog voor hun verjaardag. Zwager meegesweest om te tillen, dus 2 lekkere mannen aan het sjouwen 

boeien als het niet goed gaat, is toch niet 'officieel'

EINDELIJK weer gereden en het ging echt super!! Niet echt veel bijzonders gedaan aangezien het zo'n poos geleden was.. maar Veer liep heerlijk!! Had eigenlijk wel paar bokken verwacht met draven.. Maar helemaal niks! Ze liep zelfs netjes laag in draf! Ben helemaal trots op me meisie!! Na krap aan half uurtje rijden met hooguit totaal 6 rondjes draven was ze toch beetje bezweet.. Dus nog maar ff zweetdekentje op gelegd.. Eigenlijk is die iets te klein, waar ik me elke keer weer aan irriteer, dus toen ik toch nog naar Hippo moest kwam ik thuis met mooie nieuwe zweetdeken uit de opruiming