[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:24

Jellie schreef:
Marcella, als je t leuk vind ben je welkom hoor! Gezellie We gaan zolang het weer mee zit iedere zondag op pad. Op andere dagen doe ik t nog niet omdat het dan een stuk drukker op de weg is. Voor a.s. had ik wellicht al meerijders maar dat is nog niet 100% zeker.

Bel je anders nog wel op je mobiel als je nog steeds hetzelfde nummer heb. Heb je mijn nummer nog.

Roos sterkte.

Zag weer een nieuwe voorbij komen welkom.

xOrlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:31

bedankt alemaal ik vind het heel leuk hier moet aleen zo veel lezen

fjoordkootje ik heb wel gelezen dat juh een tinker zocht en nu begrijp ik eruit dat je er 2 hebt wat dacht je een is niet genoeg in ieder geval veel geluk hoop dat ze lief voor je zijn

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:33

cora, haha arme marco

ja leon wordt ik net pot wordt jij hetero, godver haha
en mn prins dan op t witte peerd

whisper, welkom, sorry ben dr niet helemaal bij dus late reactie

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:34

SuperRoos schreef:
ja leon wordt ik net pot wordt jij hetero, godver haha
en mn prins dan op t witte peerd

Orlando: fjordkootje heeft nu 2 paarden.. een fjord en een tinker!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:36

staan trouwens nog 2 poppetjes op een soort van wachtlijst dus we checken ze nog ff haha
en anders moet ik zaterdag maar eens een meid versieren haha
of zal ik naar jou komen leon haha ney heb nog geen centjes

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:37

Citaat:
Merrie, lichtbruin met wit. Niet zadelmak, maar je kan er wel op zitten zonder zadel. Is heel graag buiten. Geboren in 2004.
Meer vragen? Mail naar me.

stond bij een paint op marktplaats, snap ik hem

2004 geboren, nu dus 1,5 je kan drop zitten zonder zadel...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:39

SuperRoos schreef:
bij een paint op een bekende advertentieplaats stond:

2004 geboren, nu dus 1,5 je kan drop zitten zonder zadel...

Voortaan zoiets, Roos... op bokt mag je geen advertenties van andere sites bespreken. Zo op deze manier kan het geen kwaad.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 17:00

pff jullie gaan weer erg snel zeg!
ik zal het proberen, sorry als ik niet op iedereen reageer!!!

welkom 1whisper1!!

draaakje: zo dat was dus een lekkere lange buitenrit!! super

roos: jeetje dus die gastjes zijn denk ik dan al een tijdje bezig..
en dan ook nog alles ontkennen!! vage stinkgastjes zeg!

jacky2: volgensmij weten ze bij wie ze wat kunnen proberen.. dat heb ik maar al te vaak meegemaakt! maar wat goed dat ie zo lief was bij dat meisje

coydog: jeetje dat is sneu voor die vrouw zeg!
ik ken wel een meisje die autistisch is en een eigen paardje heeft en die gaat er heel leuk mee om, moet wel zeggen dat ze wel eens zoiets heeft, als ze geen zin heeft gaat ze ook echt niet, maar ik moet zeggen ze gaat wel elke dag daarheen, alleen rijd ze niet elke dag.
verder is ze helemaal gek op dr paardje!

vandaag bij de paardjes geweest dus..
rambo was weer eens heel lief en luisterde heel goed, alleen moeten we het van draf naar stap nog goed oefenen, want dat snapt ie nog niet helemaal..
toen nog even over een zandweggetje met hem gelopen, was ie nog nooit geweest, en hij deed het heel erg goed! dus weer een dagje vol trots
oja en sammy is verkocht!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 17:06

Leon jij neemt je rol als hulpmod wel heel serieus .

Fjordenkootje ik heb begrepen dat je in Voorschoten staat met je paarden. Nou dat is wel heel dichtbij keertje meeten kom ik je tinker bewonderen en natuurlijk ook de fjord.

Roos je hebt een pb .

Welkom whisper.

Vandaag is Laika geopereerd anaalklieren zijn er nu uit en mijn portomonee leeg ........I.p.v een vervelende kraag heeft ze nu iets nieuws een zwembandje om haar nek veel diervriendelijker.Goed spul ik moest ook 50 euro borg neertellen.

Jeanie een vrije dag ze heeft lekker in de paddock gestaan.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 17:10

Poeh... even een dagje (nog niet eens) niet geweest en dan is het al niet meer bij te houden.
Roos het zit je niet echt mee.
Fjordkootje, mooie merrie heb je gekocht.
Leuke foto's gezien en een mooi babymeisje van Leonoor!

Ben de hele dag al druk met van alles. Wasjes draaien bij mijn moeder (wasmachine nog stuk) en staldienst, nog fysio tussendoor. En boodschappie zus, boodschappie zo. Maar heb vrij vandaag, dus kon dat mooi allemaal even doen. Net lekker paella en een lekker visje op. Manlief had tussen de middag al gegeten en is geen vismens. Dus ik heb heerlijk gesmuld. Nu even afwassen (vaatwasser is afgesloten ivm de verbouwing ) Honden eten geven want er staat eentje te zeuren onder aan de trap. De kat wil ook nog eten en vanavond ga ik lekker op de bank voor de buis!
Misschien tot vanavond en anders tot morgenavond! Ik ga morgen om een uur of 6 's morgens al naar de Zuidlaardermarkt! De hele dag, traditie!

Nog even snel een fotootje gepikt van het ringsteken.
Afbeelding
Op dit gastenboek staan meer fotootjes van het ringsteken.
http://manegenieboer.mygb.nl/

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 17:17

Ik ben net terug met Tosca uit het bos. en ik heb besloten dat ik haar aan Anky van Grunsven verkoop. Ja mensen, ik maak geen grapje! Ze kan de piaffe, de passage en ze kan op de plaats galopperen. O ja, en ook vanuit halthouden aangalopperen en zelfs van voren in galop en van achter in draf en omgekeerd!

Nee even serieus. osca wil altijd galopperen! Als ik even stap en ik wil weer aandraven, wil ze alleen maar sneller. Ik ben al regelmatig het halve bos rondgestuiterd op een snuivend paard!

We hebben wel vaak bekijks. Komen we weer aan, drars over het pad, Tosca met een meganek, flink snuiven en stampen dat de hele grond trilt. Regelmatig al nietsvermoedende wandelaars de stuipen op het lijf gejaagd en kindjes helemaal onder de indruk gezien!

Ik kwam een keer een ruiter tegen, helemaal mooi aan de teugel met zijn dressuurpaard, en Tosca ging stuiterd het bospad over. De eerste keer zei hij nog goededag. De keer daarop keek hij alleen heel meewarrig, zo van heb je e weer!

Ach ja, we hebben wel lol!!

xOrlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 17:36

dat is leuk he als de mensen dan naar je kijken van whoo en what heeft hij mooie sokke

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 18:13

zo ik ben ff ziek aan het zijn dus moeten jullie het maar af met zoon lief hihihi.
hij is wel een lekekre kletskous hoor dus past hier precies bij whahaha

groetjes petra

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 18:26

Leon wordt hetero en Roosje pot... Komt iedereen er ineens achter dat mannen helemaal niet leuk zijn?

Fjordkootje beterschap! Orlando, welkom!

Tinkermeisje, zou niks voor mij zijn, zo'n stuiter.... Geen echt ontspannen ritjes dus voor jullie.

Ga even WenK betalen

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 18:28

Chubby schreef:
Leon wordt hetero en Roosje pot... Komt iedereen er ineens achter dat mannen helemaal niet leuk zijn?

Fjordkootje beterschap! Orlando, welkom!

Tinkermeisje, zou niks voor mij zijn, zo'n stuiter.... Geen echt ontspannen ritjes dus voor jullie.

Ga even WenK betalen

je tranqigel is onderweg hoor Chubby.

ik heb niet veel reacties gezien op je red chubby de winter door oproep

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 18:39

Dekjes bij Jean, een bit bij Dobbel en kalmeringsmiddel van jou!

Dekjes bij Jean zoek ik eind november wel uit Bit moet ik nog eens ff opmeten, evenals frontriem, want die is ook te mini....

Heb net WenK de winter door geholpen En da's dan pas de helft van wat ze krijgt...

Iemand enig idee: ik zie nu dat er iets is afgeschreven op 30-09-2005 waar ik het niet mee eens ben. kan ik dit nog terug laten storten, of ben ik dan al te laat?

Ga maar ff naar de bank nu en dan naar de manege, stalgeld betalen...

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 18:42

Mooie foto spetter, ik zou niet meer zonder vaatwasser willen heb hem nog niet lang maar wat een zaligheid .

Tinkermeisje heel herkenbaar Jeanie kan ook stuitermomenten in duin en bos hebben op het strand eigenlijk niet maar daar heb je de ruimte.Het is natuurlijk nogal een verschil met gierende galop over het strand of door bospaden met bochten .

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 18:55

Ze is niet schrikkerig ofzo, alleen super enthousiast! Soms moet ik wel even streng zijn want anders blijft ze sprinten. Maar meestal kan ik ook wel lange teugel draven enzo. Vandaag waaide het ook wel erg hard.

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:01

zo lieve mensen,

ben der weer hoor.....ff lekker een paar dagen vrij gelukkig. die nachtdiensten zijn wel slopend zeg !?
haha Dunla nam het me ook behoorlijk kwalijk geloof ik, maarja, ik heb nu alle tijd om het weer goed te maken met mn kindje

vorige week met 2 meiden lekker een lange buitenrit gemaakt in het nazomer-zonnetje.
was heel gezellig.........tot we terug naar huis wilden gaan, 1 van de meiden reed op Luna en de ander op een haflinger (Bramanthe) Bram en Luna besloten er een race van te maken wie het eerste het bos uit was, Bram vergat alleen dat er een paaltje stond en klapte er vol met haar linkervoorbeen bovenop, flinke jaap en natuurlijk dramatisch gezicht met t bloed dat eruit gutste, meisje helemaal overstuur, was haar pony niet, ik meisje gerust gesteld, want ja, we moesten toch terug naar stal.
ik m'n t-shirt gedoneerd om de wond even tijdelijk af te binden.
eenmaal op stal gelijk de eigenaresse gebeld, die was gelukkig niet boos, kan iedereen gebeuren.
8 hechtingen aan de spier vast, huid was van de spier losgescheurd, naar gezicht maar uiteindelijk gelukkig allemaal weer goedgekomen.
haha nou komt het leuke, de eigenaresse van de pony moest nog een paar dagen zelf antibiotica geven, dat durfde ze niet dus ik zou het wel ff doen, haha nou ik had de naald er nog niet in of ik ging gestrekt.........hahaha ik was vergeten dat ik niet tegen naalden kan, oeps !? foutje !?

eind goed al goed, Bram heeft d'r been nog ( alleen is er een stukje achtergebleven aan de paal) en woensdag mag ze alweer bereden worden.

jean, heb er nou alweer zin in !!!! have fun morgen en maandag kom ik je uitzwaaien

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:33

Jullie hebben in elk geval allemaal lol met je knol zo te lezen, mooi

Ik eigenlijk steeds minder.

Jeanie: waarom hulpmod zijn, als je het niet serieus zou nemen???

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:36

snowdon schreef:
Jullie hebben in elk geval allemaal lol met je knol zo te lezen, mooi

Ik eigenlijk steeds minder.

Jeanie: waarom hulpmod zijn, als je het niet serieus zou nemen???

waarom??

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:37

Chubby schreef:

wHAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAA

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:42

Chubby: mannen blijven leuk hoor *anders zou ik het mezelf kwalijk moeten nemen*

Leonoor: gewoon, t is meer een gevoel van verplichting, zoals zaterdag en zondag had ik er wel lol mee en laatst even gek doen met springen, maar verder niet echt veel meer, zo af en toe maar ....

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:46

zonde Leon, maar ken het gevoel uit het verleden wel een beetje!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:46

ik houd het alweer een jaar of 15 uit met mijn kereltje en wilde daar nog een jaar of 50 aan vast plakken

welkom Whisper