Sita bij die 2e foto moet ik aan die schildpadden van Finding Nemo denken Die uil kijkt behoorlijk evil op die laatste foto
Flinke dame die Kascha, ze oogt hoger dan 1.48, Marleen.
Het vosje valt wel in de smaak geloof ik Leon En wat een heerlijk plekje daar. Is dat een jong wat achtergelaten is door meoders die eten zoekt? (Ik kijk wel eens met de kat mee naar Animal Planet)
Die film is echt geweldig Janet
Bijna m'n pc uit het raam gemikt, want ik ben dus niet zo handig met het bewerken van foto's, maar ik kon toch ook niet achterblijven:
Idd gister was er een ijzige wind BRRR vandaag was het veel zachter wordt nog leuk voor Arjan ...
Is toch Mooi gelukt Petra
Ach wat een scheetjes Siet Die onderste apaloosa bonte kijkt LIEF Uilen zijn GAAFFF en je moet natuurlijk ook altijd je Sony bijhebben
en Mambo is van Resi_lover
Himesh staat idd op een hemels plekje En wat is je kaart met tobias gaaf geworden zeg Mooie foto's heeft Roxtemp van je kudde en hertje/ reetje gemaakt Heerlijk stekkie en omgeving heb je nu ook Leon hoor wel welke datum het wordt wat mij betreft meteen de 20ste heerlijk mijn vakantie inluiden
Ja Marleen kan niet alles hebben, maar dromen mag Kasha hé wat ligt er nu op mijn rug *snuf snuf*
Janet hier ook ik lag ook al helemaal dubbel
Stennisje ruzie met PC ivm Kerstgroet, Mooi koppie
Hotze je dronken voeren... bij mij probeert John dat niet dan weet ik dat ik toch alleen ga slapen of het moet Wodka Redbull zijn dan blijf ik wel wakker maar ook dan heb je niks aan mij
En hij maar zeggen dat hij blij is dat ik naar de huisarts ben geweest en om een andere pil heb gevraagd.. Nou volgens mij smeekt ie me straks dat ik weer terug op die zeer libido verlagende pil ga!
Lies heeft die foto van de zomer gemaakt, hangt ook uitvergroot op m'n slaapkamer, weet ik tenminste waarom ik er uit moet elke ochtend
Haha, bier in je cassis, hoe komt ie er op, heeft hij dat rose bier uitgevonden?
Ik reageer verschrikkelijk op wodka/red bull. Keer met uitgaan 3 van die dingen op, helemaal klaar om te feesten, gaan ineens de lichten aan, sluitingstijden waren aangescherpt Sta je daar helemaal opgeladen...
Ik wil ook een libido verlagende pil, dan is het wat makkelijker om m'n scharrelstop vol te houden.
Ik ben anderhalf jaar terug overgegaan van Microgenon naar Rigevidon omdat micro niet meer vergoed werd.. En kreeg ik last van klachten, maar ik dacht dat t aan mezelf lag..
Maar door dit topic, [MW] 'Slachtoffer' van de pil , ben ik eens gaan nadenken en naar de HA gegaan.. En nu zit ik weer terug op microgenon..