ik was vanmiddag op blz 149 maar gelukkig vooral korte berichtjes
IK WIL MEE NAAR DE DUINEN maar kunnen ze dan helemaal niet buiten daar of?! [edit] lees idee van prikpaaltjes dat wil ik dan ook meisje moet wel ff buiten kunnen Had naar tinkermatch eigenlijk ook al prikweitje mee willen nemen maar dat bedacht ik me te laat en moest t nog kopen dus maar zonder gedaan, maar was daar ook handig geweest
Idd voorjaar goed plan kan ik ook nog hele tijd hier op Bedaf nog extra trainen ivm mul zand
Vanaf ca juni beginnen de dazen te komen [edit] zie dat pradaatje dat ondertussen ookal schreef
welkom Brigitte
Ik heb ook eens lang geleden sneeuwfoto's e.d. ingestuurd voor kaft van Cobstukken, maar ook nooit iets van gezien of zo maar omdat Pallieter er pas dus ook nog ineens instond zou het nog kunnen zijn dat ze OOIT gebruikt worden ?! dus als iemand Sayla spot ff melden
Hier idd vorig jaar en jaar ervoor nog erger ook behoorlijk sneeuw in februari/ mrt en in 2001 heb ik een keer 3 uur gedaan over een stukje van 20 minuten
eh met auto en trailer ik denk dat ik pa ga strikken met de caddy (moet dan trailer huren ) en als kris mee gaat mischien samen met kris in een 2 paards
edit ik stap ook niet altijd direct op de man af hoor maar nu weet je hoe ik er uit zie (er zijn niet zo heel veel mensen met zulk lang haar)
nou heb kort persoonlijk berichtje gestuurd naar vashti (zij had mijn foto gekregen) en gevraagd hoe het nu zit
zal wel op niets uit lopen maar goed ik gaat mezelf klaar maken we gaan vanavond weer naar doggie cursus en pa wil om kwart voor weg dus die zal zo wel al beginnen met drammen ucht:
Maar goed. moet ik me dan eerst inschrijven daar? ik heb gister de papieren opgestuurd voor mijn toekomstige veulen volgend jaar omdat die daar ingeschreven gaat worden, maar ben ik dan ook lid??
Was ik ook weer.. Net bij de paardjes geweest.. Binnengehaald, gepoetst en toen wilde ik zadelen en werd ik in ene niet lekker.. Buikpijn en misselijk.. Ben dus maar weer naar huis gegaan..
Joyce ik vind het wel leuke foto's, maar een beetje simpel.. Overal dezelfde bomenrij bij de foto's vind dat een beetje storend en leid af van die mooie zon.. De katten foto's vind ik wel leuk! Maar ook gewoontjes. Het zijn leuke oefenfoto's! Probeer ook eens vanuit een ander perspectief te fotograferen en wat creatiever met je 'modellen' te zijn.. Dus iets anderser dan anders in de foto te plaatsen.. Nu is alles leuk in het midden terwijl spelen met de ruimte ook wel eens leuk is. Vind ze wel prettig om naar te kijken..
Nou dat Battie gedoe lukt me niet echt.. Ik kijk nog wel een keer hoe ik er aan kan komen. Zijn er nog andere leuk tinkerbladen? Las een stuk over Tinkerland maar dat schijnt verandert te zijn.