[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 23:25

Pallieter is nu 9/bijna 10 maanden en 1.33 dus schiet al aardig op hihi

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 00:37

hallo allemaal!
ik kom jullie heel even lastig vallen in het topic en dan ben ik weer weg Tong uitsteken
ik was degene die een shoot hield vanmiddag met L0rdJ Haha!
ik zal haar snel de foto's geven zodat jullie mee kunnen genieten Tong uitsteken
ik had de eer ook nog even op deze prachtige tinker te mogen zitten waarvan ik 2 foto's upgeload heb,deze wou ik even met jullie delen en een verassing voor L0rdJ want zij heeft ze gemaakt met mijn camera en nog niet gezien Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

was een leuke dag he annique? Knipoog

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 01:07

Hey window, wat grappig, dan hebben we ongeveer dezelfde combinatie met de tinkers. Ik ben ook 1.77 en mijn tinker is 1.48!
Grappig zeg. Ik vind je op de foto niet te lang lijken, daarom vroeg ik het ook. Weet ik ook dat het bij mij niet vreselijk lijkt haha. Ray is ook best fors dus dat scheelt idd.

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 07:43

mooie foto's naadje24

resdiray ja idd dan bijna zelfde combi
kan natuurlijk ook keer foto's laten maken zoals ik Knipoog
degene die de foto's heeft gemaakt had tink voor het laatst onder het zadel gezien in augustus
dat was nog de tijd dat ik 1x in de zoveel tijd der op ging
nu sinds eind januari rijd ik der 1x in de week
en zij vond tink echt heel erg voor uit gegaan

en dan was tink gister nog wel zo vervelend aan het zijn Tong uitsteken

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 10:01

Goeiemorgen allemaal. Hier regen....

Leuke foto's gezien.

Ik ben zelf ook erg lang en fors, dus wilde echt een wat grotere tinker hebben anders ziet het er niet uit! Ben zelf 1,79 en Mirthe is nu zo'n beetje 1,58 en ze zal nog wel iets groeien. Ze is ook erg breed, dus dan staat zo'n dikkertje niet stom op een paard. Vind overigens lange mensen al snel op een tinker kunnen hoor, door de breedte staat het niet zo snel te groot.
Banbay zal de 1,60 ook niet halen, maar ik hoop zo rond de 1,50 kan ook nog best.

Ga zo eens lekker heeeeel veeeeel mest scheppen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 10:12

Hier nog zo'n lang persoon, 1.80. Jes is 1.55 dus dat past mooi. Jes is niet echt zeer fors ofzo, ik ben slank, dus dat kan prima Ja

Mooie foto's trouwens naadje 24! Hij (toch? Bloos ) toont wel huge zo op de foto's Wow!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 10:12

goedemorgen,
leuke foto's naatje. vind ze allebei het vergroten waard Knipoog
Ga mijn hummels eens voeren, hoefsmid komt zo.
Iedereen een fijne dag vandaag, het weer is alleen iets minder helaas.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 11:53

Inderdaad erg leuke foto's! Zal Annique vast wel leuk vinden ! Ja

De meeste mensen vinden mij altijd zo klein lijken op Hendrik, terwijl het qua verhouding niet eens zo heel gek eruit zou moeten zien.
Hendrik is rond de 1.60m en ik ben 1,77m .

Misschien komt het door zijn omvang Nagelbijten / Gniffelen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 12:30

Denk het wel Marije! Haha! Bloos Pling Cool

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 12:32

Hahaha Bloos , Hij is gelukkig niet 'vet' . Want in verhouding ziet alles bij elkaar er wel goed uit Ja

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 12:50

ik heb even in je profiel gekeken marije en je lijkt idd klein op hendrik hihi. Ach, het zal idd wel zijn omdat hij breed is, dat neemt ook nogal wat op.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 13:12

Berdien schreef:
Hier nog zo'n lang persoon, 1.80. Jes is 1.55 dus dat past mooi. Jes is niet echt zeer fors ofzo, ik ben slank, dus dat kan prima Ja

Mooie foto's trouwens naadje 24! Hij (toch? Bloos ) toont wel huge zo op de foto's Wow!

ik heb geen idee hoe groot hij is ...ik denk rond de 1.57m? annique weet het wel Haha!
ik ben maar 1.65m met korte beentjes dus op een haflinger lijk ik nog klein Clown
maar lord is wel stevig en heel erg mooi grote verschijning..het was net alsof ik op een groot paard zat Knipoog

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 13:25

ohhh jullie vallen wel mee hoor, ik ben veeeeeeeeeeeel kleiner Tong uitsteken Ben maar 1,53 en Noa is iets van 1,48 ik vind het wel leuk staan, ze is groot genoeg voor me. Heb nu al een krukje nodig om erop te komen (komt wel door mijn buikwandcorrectie maar toch... nog groter paard, heb ik een stoel nodig hihihi)

Naadje24 wat een prachtige foto's, zal ze zeker uitvergroten! Lord is ook wel erg mooi zeg! Echt super om te zien!

@marleen En al klaar met mest scheppen Tong uitsteken Leuk werkje he... Hier is het eigenlijk prachtig weer, wel een beetje koud.

@window ook prachtige foto's zeg, wat een mooie tinkers allemaal!

@Maya, hihihi leuk verslag, wat kunnen tinkers van sommige dingen toch een drama maken Tong uitsteken Die van mij is nergens bang voor, er kan zelfs een containervrachtwagen op 10 cm van haar kont langs komen, maar 4 banden opgestapeld in de wei, pffff dat is eng hoor! Daar meot je toch wel voor omlopen en perse niet langs willen Knipoog

@annique pallieter schiet toch al op zeg. Die groeit nog wel ff door. Hij heeft echt een lief en ondeugend koppie, die oogjes Lovers

Nou ik ga zo naar Noa, heb een winterdeken binnen gekregen die ik ga passen. Niet voor nu hoor, maar voor volgende winter. Ze heeft nu zo'n last van haar vacht arme beest zweet zich de zenuwen. Dan volgend jaar toch maar een deken. Gekocht via Bokt voor 17,50 nou dat moet kunnen toch *LOL*

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 13:36

nah tja ....uitvergroten heeft niet echt nut vind ik....het is mijn paard niet (zelfs geen verzorgpaard) en heb al zoveel mooie foto's van mijn overleden donic die straks aan de wand komen Knipoog

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 13:38

ja dan kan ik me voorstellen dat je dan liever die foto's ophangt... Maar deze foto's zijn wel erg mooi! Super camera heb je Lachen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 13:39

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 14:03

Biancaa schreef:
ohhh jullie vallen wel mee hoor, ik ben veeeeeeeeeeeel kleiner Tong uitsteken Ben maar 1,53 en Noa is iets van 1,48 ik vind het wel leuk staan, ze is groot genoeg voor me. Heb nu al een krukje nodig om erop te komen (komt wel door mijn buikwandcorrectie maar toch... nog groter paard, heb ik een stoel nodig hihihi)

Ik ben ook maar een ukkie op King hoor Tong uitsteken ik ben 1,65 en King is net iets groter... levert wel leuke gezichtsreacties op trouwens als je op buitenrit gaat Knipoog zie je de mensen echt kijken van, zo'n klein meisje op zo'n groot paard, zal dat wel goed gaan? Hahah

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 14:04

ikbenmarije: gefeliciteerd met je promotie.
naadje24: mooie foto's zeg, ook die foto waar lordj op zit.

Ziggy is echt groot, bijna 1,70 en ik ben maar 1,60. En ik heb redelijk korte pootjes. Dus ben benieuwd hoe het eruit ziet als ik op Ziggy zit. Maar daar komen we over een paar weken achter.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 14:30

Marije: Ik bedoelde ook niet dat hij vet is hoor! Gewoon lekker breed!

Bianca: Noa, lekker dikke wintervacht, Mirthe hier valt wel mee, maar Banbay heeft een erg dikke veulen/wintervacht, staat op stal ook steeds te zweten. Daarom zet ik hem nu niet meer op stal maar gewoon de deur open, kan hij het lekker zelf bepalen.

Ziggy 1,70 da's wel groot ja! Ben ook benieuwd hoe dat eruit ziet als je erop zit! Foto's! (over een poosje dan he?!)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 14:34

Foto's komen er zeker hoor. Ik moet eerlijk toegeven dat ik kleine mensjes op een groot paard er altijd raar uit vind zien, maar de werkelijkheid is dat ik er straks ook zo uit zie op Ziggy

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 20:23

Natas wat zijn ze geweldig geworden!
Heerlijke foto's, je zag er erg leuk uit op hem hoor, was voor herhaling vatbaar deze dag!

Super gezellig dat je langs bent geweest, nou dames op de foto's is dus ook mijn bontje te zien!

En eventussendoor,

lord is 1.59 en een half

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 21:11

Jaa zag em net *kwijl* het is dat ik niet zo vaak meer met mijn westernzadel rijdt, anders had ik er ook wel zo een willen hebben. Ziet er heel erg zacht uit Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 21:11

Het is ook erg zacht,
het rijd echt super lekker!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 22:02

goedeavond allemaal
gaat er toevallig morgen ook iemand van jullie naar de oefenwedstrijd in vorstenbosch (burgmeijer )?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 10:10

Wat is dat voor oefenwedstrijd dan, timokyana?
Lieve foto van Pallieter en gave foto's van Lord gezien!
King en Ziggy zijn echt groot!

Snowdon is 1.58m en ik 1.85m, onze nieuwe merrie zal rond de 1.50m/1.55m uitkomen en mijn vriend is 1.90m. Met die tinkers ben je niet zo snel te groot, eerder te klein *LOL*

Mijn PC is gecrasht, dus ik baal als een stekker en ben waarschijnlijk al mijn foto's kwijt van na zomer 2005 die we zelf geschoten hebben Boos! Boos! Boos! Boos! Ik riep al een poosje dat die nog op CD-Rom moesten worden gezet, maar we hadden niets mee rliggen dus je kent het wel... wordt steeds uitgesteld en jahoor nu waarschijnlijk te laat Boos!
Ik moet toch een nieuwe telefoon, abonnement loopt over 2 weken af, dus maar even op zoek naar een aanbieding in combinatie met PC...

En Sultan is hoogstwaarschijnlijk verkocht! Dinsdag komen ze kijken vanuit Drenthe en nemen trailer meteen mee...