Mazzelmeid, ik ga 24 oktober voor het eerst lessen
en Santana is ong. 1,50 m

Vanmorgen lekker naar stal geweest, even in de bak gereden met Santana, die ontzettend fris was
die muts wilde echt alleen maar hard, nja zal wel komen omdat het lekker weer was en ze geschoren isna een aantal rondjes keihard draven kon dat iig weer in normaal tempo, tot ze dat na 10 minuten ook weer zat was...toen maar even laten gaan in galop, 4 rondjes hard uit zichzelf en daarna nog even door omdat dat moest van mij
ze moet niet denken dat ze zomaar hard kan als zij dat wil natuurlijk, hard mag ze, maar wel net zo lang als ik dat wil
daarna liep ze eignelijk best lekker...niet zo door de bochten vallen enzo, en ook niet meer proberen keihard achter moppy aan te gaan, die ook in de bak reed
daarna nog wat stallen gemest en toen maar aan mn schoolwerk gegaan, ben iig weer een hoop wijzer over mn profielwerkstuk!
wel heel leuk, leer er echt dingen bij, die ik echt niet wist, dat maakt het wel interessanter
) is de vader en mae de moeder.

Of 'spontaan' een stiegerende woeste dikbil voor je neus, is vast ook niet zo aangenaam als je stiekum toch wel bang bent voor paarden...