Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Nu mijn 2 bollies hebben eten dat telt
. Net hun stal gedaan en zo dadelijk gaan fotograferen zelf.
. Maar nu morgen er over gaan praten daar met rapport vorig jaar mee en horen wat ze zeggen, zou het absoluut zien zitten kom dan direct in het juiste niveau terecht van bijvoorbeeld talen en dat kan al op niveau 3 van de 4 zijn of net zo goed maar op niveau 2 dus dan overwerk ik mij zelf niet meer zo en in het "ergste" geval doe ik dan door volgend jaar eventueel naast hoge school te zien hoeveel vakken ik nog moet doen om mijn diploma te krijgen (moet wel dan tegen eind 't jaar in de hoge school 't diploma hebben want krijg anders 't certificaat van vrije leerling en niet mijn jaardiploma)
. Als het veel vakken zijn die veel uren pakken dan stel ik de hoge school nog van een jaartje uit natuurlijk maar dat is afwachten op wat ze zeggen en hoe hoog ik ga toetsen voor dingen
. Owja en daar start een vak telkens per semester opnieuw... omdat je na dus 1 semester kan examens afleggen en als je geslaagd bent naar het volgend niveau kan
.
.

Ik heb er in ieder geval weer enorm veel zin in om verder te gaan met lessen
.
. Nu morgen avond gaan praten er over maar zie het zitten en vrij zeker dat ik ga stoppen waar ik nu zit ook. Het is pure tijdsverspilling gewoon waar ik nu zit.
.
.

)
Werk officieel 30 uur, vorige week 45 uur gemaakt. Maar goed! En draaakje, kom je ze brengen???