Van Whis goed dat ze gemest heeft!
Beterschap Draakje
Hier was ik gisteren kapot ze zijn 50 pakken voordroog hooi komen brengen en moest die binnenhalen in mijn eentje dus telkens per pakje kruiwagen in en stapelen in mijn upie. Die zij rond de 40kg maar zaten er veel in die een stuk zwaarder waren ook
. Nu mijn 2 bollies hebben eten dat telt
. Net hun stal gedaan en zo dadelijk gaan fotograferen zelf.
Trouwens waarschijnlijk een oplossing voor dat school gedoe gevonden, ga maandag op gesprek daar over maar ga anders mij laten testen in een volwassen secundair centrum en dan naar hoe hoog ik scoor moet ik in het niveau dat vak volgen. Als aparte neem ik dan er fotografie bij en te zien of ik uren over heb (kan dat er vakken zijn dat je zodanig hoog scoort je ze niet eens meer moet doen) eventueel nog een ander grafisch vak
. Maar nu morgen er over gaan praten daar met rapport vorig jaar mee en horen wat ze zeggen, zou het absoluut zien zitten kom dan direct in het juiste niveau terecht van bijvoorbeeld talen en dat kan al op niveau 3 van de 4 zijn of net zo goed maar op niveau 2 dus dan overwerk ik mij zelf niet meer zo en in het "ergste" geval doe ik dan door volgend jaar eventueel naast hoge school te zien hoeveel vakken ik nog moet doen om mijn diploma te krijgen (moet wel dan tegen eind 't jaar in de hoge school 't diploma hebben want krijg anders 't certificaat van vrije leerling en niet mijn jaardiploma)
. Als het veel vakken zijn die veel uren pakken dan stel ik de hoge school nog van een jaartje uit natuurlijk maar dat is afwachten op wat ze zeggen en hoe hoog ik ga toetsen voor dingen
. Owja en daar start een vak telkens per semester opnieuw... omdat je na dus 1 semester kan examens afleggen en als je geslaagd bent naar het volgend niveau kan
.
De hulp in school zelf blijft enorm uit waar ik nu zit en kan eigenlijk mijn jaar niet meer halen, kan in de buurt komen van bijna maar kan het niet halen, ga dan liever op mijn niveau gaan zitten TSO in 't volwassen ding waar ze je ook zo behandelen dan daar blijven en op de toppen van mijn tenen blijven lopen om ietswat mee te kunnen
.