Zoefff schreef:lief veulentje!!! zojuist foto's ontdekt van de botsing van MHD en mij!! Zal ze proberen binnenkort te plaatsen.
ik ook 
en Gil en ik zullen jullie nu ook niet meer over het hoofd kunnen zien 
wij hebben denk ik wel de meest opvallende trailercombi van alle dagen 
mochten jullie op bezoek willen komen...
zoek dan maar naar een zwarte dodge ram en een zwarte hotra tremper trailer 
niet over het hoofd te zien, dat kan ik jullie wel vertellen 
Marja, Hij is liefffffffffffffffffffff
Nikkielvis, ik had gisteravond dus weer kramp...
toen ik na 3 dagen in een springzadel gezeten te hebben, in eens overschakelde naar mijn dressuur zadel 
damn die beugels... ik wist niet meer waar ik me benen moest laten zo lang 
en ik zou de crosstraining niet uitvoeren met je westernzadel 
met die enorme knop er op 
Mar_ gezellig als je langs komt 
Sabine, wat leuk... en dat staartje
Ik heb gister niet zo fijn gereden 
ik werd eerst gebeld of ik het erg zou vinden om in een latere les mee te rijden, aangezien ik anders met nog 1 meisje was om te lessen... (vinden ze de instructeur te duur
) nu ging ik er dan van uit, dat de les daarna dan ook weinig mensen zouden zijn...
maar in de les was dus bijna iedereen er... dus reden we in eens met 7 man in de bak...
nu hebben we wel een grote bak dus zou het geen probleem moeten zijn...
maar om de een of andere manier rijd iedereen elkaar toch altijd weer in de weg 
het was gillian bijna gelukt...
ik hoorde gewoon zijn tanden keihard dichtklappen 
maar goed, uiteindelijk een fijn gesprek gehad met mijn instructeur, die vind dat Gil en ik gewoon l moeten gaan starten,
dus vandaag eerst mijn spoortjes maar weer om gedaan, omdat gil niet zo lief meer was naar mijn been (lees keihard de kant op rennen, terwijl hij moest moet wijken voor de druk van dat been
boefje
)
en toen heeft me vader de l proefjes voor gelezen...
het eerste gedeelte ging goed, tot dat paard door kreeg dat vrouwtje spoortjes om had, baasje stond voor te lezen en het keihard waaide.. toen werd het een drama 
gevolg, vrouwtje heeft er 2 nieuwe blaren bij, en haar oude blaren zijn kapot getrokken 
maar het wijken ging in ieder geval super 
Marja, heb je al een naam verzonnen?