Ik ga m als achtergrond instellen voor mijn pc! mag dat? vind m zo lekker zomers!
grid
Geplaatst: 30-05-09 20:20
Nou pff dat was me een dagje wel
Was beetje later dan gepland maar om 10u stond de trailer klaar en ben ik vol goede moet begonnen te laden wat zeer goed leek te gaan TOT Say een nieuw "trucje" probeerde wat resulteerde in kapot halster en touw en een Sayla die bijna achterover van de klep af kukelde
Daarna redelijk snel weer half op de trailer gekregen maar die achterbenen gingen niet meer van de klep de trailer in
Uiteindelijk hebben we haar toch kunnen overtuigen en stond ze om 12.15u op de trailer en konden we vertrekken... eigenlijk zouden we er dan al bijna zijn geweest
De weg was rustig en als Say eenmaal op de trailer staat staat ze relaxed en zo met cruisecontrol aan relaxed richting Ees gereden waar we om 15u hartelijk ontvangen werden... en zoals gedacht geen spatje zweet op Say wel beetje snuivend en snurkend de trailer af
Ze mocht ff in de bak om ff te aclimatiseren na die lange rit, ff rollen/ benen strekken en omgeving verkennen, maar ze zag een bult hooi dus ging lekker staan eten
en nadat we zagen dat Say goed stond (en gebruiksaanwijzing door hebben gegeven ) ik formulier ingevuld had en we nog ff gesproken hebben over weidegang, der hengstigheid, het dekken enzo zijn we eigenlijk vrij vlot weer vertrokken want het was ondertussen alweer laat zat, redelijk gaar van de rit en ondertussen toch wel hongerig zijn we op zoek gegaan naar iets eetbaars en daarna weer richting zuiden gereden.
Door al het gedoe dus geen foto's gemaakt en nieteens RM een aai over zijn bol gegeven
en ik vind het echt raar om Say zo uit handen te geven en na 6 jr ineens "Saylaloos" te zijn... Ik heb Say vanalles zelf geleerd en doe eigenlijk ook altijd alles met Say zelf behalve binnen/buiten zetten dan op pension en alhoewel ik er dus een super goed gevoel bij heb en natuurlijk wel weet dat ze daar op een goed adres staat, is dit dus echt een HELE Vreemde Gewaarwording
Laatst bijgewerkt door grid op 30-05-09 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik weet wat je bedoelt Ingrid! hahahaha had er ook echt moeite mee om Niamh achter te laten! Maar geloof me, ze kwam zo tevreden terug, het leek wel of ze echt genoten had van haar vakantie! Dat merk ik nu nog! Ik heb het idee dat ze best een vakantiegevoel kunnen hebben de paardjes van ons!
Hoe lang blijft ze weg? Is er niet een Bokker in de buurt, die op bezoek kan gaan? Dagmar is een keer bij Niamh gaan kijken, dat vond ik echt super! En ze mailden mij foto's...
Sterkte met je paardloze tijd, maar het is voor een goed doel!
ellieellende
Geplaatst: 30-05-09 20:27
Resi_lover schreef:
ellieellende schreef:
Ik ga m als achtergrond instellen voor mijn pc! mag dat? vind m zo lekker zomers!
Ja idd zo zaten John en ik ook al toen ze nog de trailer op moest dit wordt een hele leuke vakantie voor je je hoeft niet te werken en mag eindelijk sjansen met een hengst
Ja Schimpje rijdt daar Benson en liep/ loopt er ook stage dus die kan me op de hoogte houden
en nu kan ik dan ook eens tijd beteden aan andere dingen
Laatst bijgewerkt door grid op 30-05-09 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Mooie foto's gezien van Mar haar kudde, Pallie en shets en bloemmetjes
zometeen lekker vroeg naar bed, moet er ook vroeg weer uit, morgenochtend eerst paarden voeren en buitenzetten, daarna Peet en Ruud ophalen en naar BoZ
Naar wie heb je haar gebracht Grid? wist dat je een aantal keuzen had, maar heb niet meer meegekregen wie uiteindelijk de gelukkige hengst is geworden
Ik ben ook weer thuis van een middag paardenvlechten De hele kudde staat weer in de vlechtjes, inclusief Willy haha
Er is zeker een bokker bij Say in de buurt.. elke dag nog wel!
Edit: Jammer dat ik Grid niet meer heb gezien, zat lekker met mn kont op concours.. Het schimpje was stout, eerste proef 197 (dat viel nog wel mee) tweede proef heb ik maar afgegroet omdat hij zo liep te prutsen.. Benson daarintegen was super! Tussen 22 KWPN'ers tweede met 188 en eerste met 209!!
Grit
Geplaatst: 30-05-09 20:36
Goeieavond!!
Van 8 tot 6 gewerkt, toen gauw paard gereden (was zo'n lekker weer) en nu douchen en eten . Heb 5 kilo stofzand in mijn haar verzameld en heb honger!!!