Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TOT Say een nieuw "trucje" probeerde wat resulteerde in kapot halster en touw en een Sayla die bijna achterover van de klep af kukelde 

op de trailer en konden we vertrekken... eigenlijk zouden we er dan al bijna zijn geweest
waar we om 15u hartelijk ontvangen werden... en zoals gedacht geen spatje zweet op Say wel beetje snuivend en snurkend de trailer af
) ik formulier ingevuld had en we nog ff gesproken hebben over weidegang, der hengstigheid, het dekken enzo zijn we eigenlijk vrij vlot weer vertrokken want het was ondertussen alweer laat zat, redelijk gaar van de rit en ondertussen toch wel hongerig zijn we op zoek gegaan naar iets eetbaars en daarna weer richting zuiden gereden.
en nieteens RM een aai over zijn bol gegeven

en alhoewel ik er dus een super goed gevoel bij heb en natuurlijk wel weet dat ze daar op een goed adres staat, is dit dus echt een HELE Vreemde Gewaarwording

zo gaaf kunnen we die ook weer zien!

De hele kudde staat weer in de vlechtjes, inclusief Willy haha
Er is zeker een bokker bij Say in de buurt.. elke dag nog wel! 
Het schimpje was stout, eerste proef 197 (dat viel nog wel mee) tweede proef heb ik maar afgegroet omdat hij zo liep te prutsen.. Benson daarintegen was super! Tussen 22 KWPN'ers tweede met 188 en eerste met 209!!