Plannen is idd het leukste Leef je er lekker naar toe!
Biancaa
Geplaatst: 24-02-09 21:52
ja daarom vind het zo leuk om alles af te struinen en te kijken wat ik allemaal nodig heb enzo.
Wat mn ex gister weer presteerde, dacht ik dat die aardig was om me de tosti ijzer te geven aangezien hij een nieuwe gril had gekocht. Dus ik dacht ga ik lekker tosti maken vandaag, ik pak hem uit... nou ik heb hem eerst maar eens moeten ontsmetten geloof ik Pfff was gewoon smerig! af en toe snap ik niet wat ik ooit in die man heb gezien
hahahaha ja dat is waar, al wou hij die nooit. Nu zit hij te zeiken waarom michel bezorgd is om ZIJN kinderen en waarom michel ZIJN kinderen gaat missen. Heb hem ff duidelijk gemaakt dat er niks van hem bij zit, maar dat ze van ons samen zijn en dat als het aan hem had gelegen, ze er nooit waren geweest. Ook toen ze er eenmaal waren, keek hij er nooit naar om (dat zagen zelfs de mensen op de keuring of om ons heen al)
Ja meid als ze het wkijt zijn weten ze pas wat ze missen he
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-09 22:07
TK productieve dag bij de paardjes Idd Biancaa lekker alles helemaal nieuw/ anders Petra ook lekker met paardje getut en lammetje gevoerd. Sita leuke werkdag gehad vrijwillig langer doorgewerkt Marleen lekker op Mirthe gereden Janet veel plezier op verjaardag Angela dat was ff schrikken en een eigenwijze harry ertussen Joyce en Grit moe Grit leuke jurk heb trouwens met vriendin afgesproken dat we volgend jaar ook weer meer aan carnaval gaan doen en Joyce idd is t alweer zo lang geleden ... Heb Say ook alweer bijna 5 jr 1ste tinkerwedstrijd samen ook alweer 3 jr geleden en springen in Wehl is ook alweer bijna 2 jr geleden Met dank aan MB fotos
en ook alweer jaar geleden dat artrose is vastgesteld ... wat gaat de tijd toch snel
Vandaag niet veel gedaan 1st uitgeslapen tot ca 12u dan rustig wakker worden en vervolgens ff naar dorp voor een muis, want die deed raar dus moest nieuwe . Wilde ook nog naar drogist enzo maar die waren allemaal om 1u gesloten ... Hele middag met vriendin bijgekletst vooral veel paardenpraat Vervolgens eten gemaakt maar dus gehaktballen gemaakt zonder kruiden dat smaakt suf dus vervolgens nog maar broodjes hamburger gehaald bij Friettent
Lekker luidagje gehad Lekker geklets, gehaktballen zonder kruiden, niet lekker nee! Hier was ook alles dicht!
Grit
Geplaatst: 24-02-09 22:16
Leuke springfoto's!
Relaxt dagje Grid! En de winkels zijn al vroeg dicht. Sommige waren hier wel open, maar het is op straat net zo rustig als op een zondag. Suffe gehaktballen, dus maar broodje hamburger En volgend jaar ook aan de carnaval
Ik heb een keer zo'n fout vriendje gehad. Was maar kort, maar ik was zo verliefd en toen mijn roze brilletje af was, was ik zo verbaasd dat ik hem zo leuk vond. Klein blond mannetje met een groot ego, heeeeeel groot ego.
Er zijn ook leuke Prada!!!! Die kom jij ook nog tegen!
Resi_lover
Geplaatst: 24-02-09 22:21
Haloow Heb niet bijgelezen
Ik moest een werkstuk maken over M'n oma toen ze jong was, echt zo'n typishe opdracht voor geschiedenis nou ja, opzich wel leuk, want mijn oma heeft heel veel bewaard, foto's, tekeningen en gedichten/verhalen.
Ik ben er gister ook achtergekomen (via youtube) dat een vriendin van mij goed kan zingen, whaha, wat een ontdekking En nog iets maar dat vertel ik (misscien) later....
Nou, ik ga verder hyperen
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-09 22:21
Joyce ennuh geen hand vol maar een land vol
Whaha Grit zie het al voor me zo'n klein manneke met groot ego
Resi Nu weet je vanalles van je oma toen ze jong was en via youtube vriendin horen zingen
Laatst bijgewerkt door grid op 24-02-09 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Oooee ik heb het helemaal te pakken, morgen weer lekker Guusje rijden Nu wordt het leuk 22 maart wedstrijdje
Leuke foto's gezien! Ik zal als ik van de week weer rijd even vragen of mijn vriend weer foto's wil maken van mij en Guus, is echt een heelverschil met de vorige foto's!
Deze zondag heb ik trouwens een introdag bij de manege waar ik deze zomer kamp begeleid lijkt me erg leuk Guus gaat dan lekker mee
Vandaag druk dagje gehad. 5.45 de wekker 7.30 beginnen op stage 11.30 weg van stage om naar de ortho te gaan. Dit was de laatste keer, alles zag er netjes uit en hij zei je hebt nog een mooier gebit dan sommige modellen , toen moest ik daar een foto laten maken van me kaak hoe alles eruit zag. En toen de foto klaar was weer naar hem toe, foto bekeken. En ja hoor het ergste werd werkelijkheid voor mij me verstandskiezen moeten eruit en ben zo bang voor naalden en snijden enzz. Dus al bij de kaakchirurg geweest om een afspraak te maken, maar die heb is nog niet gemaakt, omdat ze eerst gaan na vragen of het word vergoed dat ik onder gehele narcose kan,zo niet dan heb ik pech dan maar erbij zijn anders moet ik 600 euro gaan neerleggen voor die narcose nou dat heb ik er niet voor over ookal ben ik heel erg bang ervoor
Ik heb nog niet bijgelezen weer zoveel pagina´s erbij