Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lekker gereden dus!
) is de vader en mae de moeder.
)
nu snap ik 'm haha
kan nu weer gevuld verder aan de arbeid
2e poging (wel wat beknopter)
en flett al een buikje
O
, maar wordt je niet (gemilk)shaked, daar had ik met verzorgshet tenminste veel last van met 2wielige
later heeft ie een 4wielige (met crossbandjes) gekregen, dat zat een stuk relaxter en was ook lichter en makkelijker wendbaar dan die 2 wielige, maar wel niet zo stevig
(burry een keer krom gekregen)
jell klinkt goed --> ik net waldcornbroodje met krabsalade op
en ook weer "an die Arbeit"...
Wel bijgelezen, en verder heb ik zelf niks te melden...
Maya schreef:Even geen zin om sociaal op alles en iedereen te reagerenWel bijgelezen, en verder heb ik zelf niks te melden...

Balen dat poppetje 101 zo reageerde 
Je kan hier altijd alles plaatsen en dit is niet 'iets kleins', JIJ zit hiermee, jij hebt hier echt last van zo te lezen en kennelijk wil je je frustraties, je angst en je gevoel even kwijt... Dan is dit een erg makkelijke manier om die last van je schouders te gooien, dus gewoon zonder twijfel doen de volgende keer hoor
Zolang je hetzelf vindt kunnen natuurlijk.
roos, je mag hier altijd je ding plaatsen hoor, schrijf het maar van je af dat helpt !! --> en fig wil je vast wel troosten
snowdon schreef:Maya schreef:Even geen zin om sociaal op alles en iedereen te reagerenWel bijgelezen, en verder heb ik zelf niks te melden...
Here the same