Patrick heel veel beterschap en ook sterkte, ook voor Whis! He Claudia wat naar!
Ik ben er nog niet of ik met die storm nou wel wat met Gijs moet gaan doen.. aan de ene kant goede les voor hem, aan de andere kant heb ik totaal geen zin om in de storm te gaan staan.
Bedankt iedereen! 17 jaar is inderdaad een mooi leeftijd. Het doet toch raar om thuis te komen zonder die lieverd in huis. Hij was een enorme troost voor mij in mijn kinderjaren toen mijn ouders gescheiden waren. Hij wist altijd hoe hij je kon opvrolijken op zulke momenten en dat deed hij bij iedereen van het gezin. Gewoon een hond uit de duizend!
Heel veel sterkte! Verschrikkelijk om een goede vriend te verliezen.
Ik ben weer een beetje bijgekomen heb een longontsteking gekregen en daar flink ziek van geweest, heb het nog nooit zo koud gehad terwijl ik flinke koorts had.
Toch maar wezen vliegeren (paard longeren met heul veel wind). Hij was wat fris van de wind, maar luisterde prima, kwam wel een (vreugde)bokje uit, dat is zeldzaam bij hem. Ook eens op een krukje naast m gestaan, beetje gehangen en geknuffeld vond ie wel gezellig geloof ik.
Oei had de Friese hengstenkeuring er niet op moeten zitten. Wat een prachtige paarden! Die staat nog steeds stiekem op het lijstje (jammer dat ze niet bont zijn).
vliegeren, wat een held wel dat hij zo dapper was, paarden hier vinden de wind op stal al heel spannend
Nientsje
Geplaatst: 10-01-15 21:11
Voor jou ook al geen lekker begin dus Maartje.. Beterschap
Brave en lieve Gijs
En inderdaad, hoe is het nu met Whis? Voelt ze zich al wat beter?
Nou was me vandaag wat met Feike Gewandeld met tuig in die windhoos. Dat ging op zich wel goed, niks aan de hand. Feike had er zin in dus die liep lekker door, dat was wel fijn. Totdat we de beleerder (die Feike ook voor de kar beleerd) tegen kwamen met een jonge Tuiger hengst.. Nou volgens mij heeft Feike een hekel aan Tuigers want bij elke Tuiger wordt hij me toch een partij heet Benen vliegen alle kanten op, hij brult en snuift als een hondsdolle gorilla, hij wordt 2x zo groot (hij pomt zich echt op dan) en hij dribbeld en draaft alleen nog maar en wil zich steeds omdraaien. Heb me handen dan echt vol aan hem. Uiteindelijk maar goed opgetreden ; hem stilgezet en daarna in de achteruit gezet. Toen die hengst eindelijk uit zicht was en Feike hem niet meer rook (de wind ging gelukkig van ons af) kalmeerde hij eindelijk en konden we weer normaal doorlopen. Pff soms ook
Laatst bijgewerkt door Nientsje op 10-01-15 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Iets van hengsten of gorilla hormonen haha. Pip doet het als we andere paarden tegenkomen dan gaat ie lopen als een mini arabier staartje in de lucht en showen
ik heb eros tussen de hoosbuien ook even de bak door laten vliegeren(goed verzonnen jorretje).meneer was superblij met het rennen door de plassen.af en toe fris,en vooral wilden zijn ogen afdwalen naar iemand die daar ook aan het longeren en rijden was met een jonge merrie ondanks dat ie zo fris was,luisterde hij wel netjes naar mijn commando's
geen echte kerel meer he?maar kijken mag best hoor,zolang hij maar braaf doet wat ik vraag.
Mira283
Geplaatst: 10-01-15 23:51
Naja ook al zijn ze de ballen kwijt sommige blijven het leuk vinden om te kijken naar het vrouwelijk spul. Doet Pip ook wel hoor (al is ie 3 jaar hengst geweest). Maar zolang ze luisteren geen probleem of niet?