Hij is nog niet uitgegroeid en ik wil een redelijke maa pony/paard. E-pony mag maar iets groter nog beter! Misschien toch ene roze deken aanschaffen voor hem...
He, jammer dat je toch niet naar buiten kon met Tinky.
Lekker dat het rijden zo goed ging Heidy! Brave Jack.
sterkte je laatste avonddienst Jess.
Balen dat het op gras was patrick. Zonde dat je nu ijzers moet laten zetten.
Vandaag was het maar raar weer, regen, zon, hagel, onweer, heb alles gezien. Tussendoor gelukkig toch nog een droog ritje in het bos kunnen maken. En daar hebben we een hele tijd naar 2 eekhoorns gekeken die elkaar achterna zaten. Zo lief. Daarna in mn eentje een pak voordroog naar binnen gehaald (hoef ik niet meer naar de sportschool ) En gekookt voor mn zussen en aanhang. Vannochtend nam Avelyn weer super netjes dr tabletten in (wat is het toch ook een vreetzak) ze doen iniedergeval iets, want ze plast al echt vaker en meer. Slapen heeft ze vandaag ook veel gedaan, maar dat deed ze eerder eigenlijk ook wel na het eten. Dan liggen Avelyn en Colenda tegen elkaar aan te pitten in het zonnetje.
Ah lief dat ze zo liggen te slapen. klinkt als een intensief, maar wel een leuk dagje verder
elliecuijk
Geplaatst: 22-04-12 20:58
zoals beloofd een paar foto's van mijn mobieltje.niet zo geweldig kwa kwaliteit,maar wel leuk om mezelf bezig te zien. je ziet dat ruana er niet meer zo'n zin in had,maar dit is wel op het end van het longeren.
heb wel gemerkt dat ik haar staart weer moet knippen.die draait weer teveel om haar benen tijdens het lopen.
volgensmij heeft iedereen hier last gehad van het slechte weer.ik ben al 2 dagen achter elkaar met de auto gegaan,terwijl ik dat eigenlijk niet graag doe.maar ja met zulk weer.....(en vul dan maar in)
tinkerplein
Geplaatst: 22-04-12 22:46
Toch vanavond nog een heerlijk buitenritje gemaakt in de avonzon!
Andrea,als Diablo iets niet snapt,wordt ie boos en probeert ie je te overdonderen. Gelukkig gebeurt dat steeds minder en is het gewoon een heel lief,sensibel paard.
Diablo is gewoon enorm gevoelig en zit zichzelf daarmee soms in de weg, goed begeleiden en hem vertrouwen geven en het komt helemaal goed, toch Carolien?
ik wil vrij nemen voor een wedstrijd waar ik me voor opgegeven en dat moet je drie weken van te voren doen is nu drie weken van te voren.... en kan het niet omdat we balans hebben en ze iedereen die dag aan het werk wil hebben terwijl de balans zelf pas om 17:00 begint wil ze over de hele dag 10 mensen in zetten wat een onzin!!GRRRRRRRRR
Balen Patrick Zeker als je het zo ver van te voren aangegeven had..
Diablo doet mij denken aan grace Als je eenmaal dezelfde "taal" spreekt heb je er 1 voor het leven
Ik hoop dat het droog blijft. Ik heb om 16.00 uur les. Alleen heb ik momenteel erg last van mijn darmen. Gaat als een gek tekeer en ben een beetje uit vorm. Maar ik knap altijd wel op na even wat inspannning...
Morgen ga ik naar Divoza superstore in Zoetermeer. Ben er nog nooit geweest
Blugh, ben het ook zat! Maar zie hier toch ook een zonnetje . Volgens mij wordt het van de week wel wat warmer, maar die nattigheid zijn we voorlopig nog niet kwijt ..........
iedereeen fijn weekeind gehad? hier rustig. zijn aan het verbouwen op stal dus ga voorlopig aleen savonds rijden. vanavond waarschijnlijk regenachtig ritje maar zoe en ik laten de pret niet onderdrukken daardoor ik regenrijjas aan en gaan met die banaan! zal wel lang worden na het rijden daar want zoe slaapt nog steeds buiten snachts en ze is altijd wat bezweet dus fleecedekentje op en uurtje binnen wachten tot ze weer naar buiten kan.