Veilig naar stal gekomen en ook weer thuis. Paarden stonden er weer super bij. Alleen is het weer 2 uur geweest.. dus buurmonster gaat weer op volle sterkte
Berdien balen dat de buurjongen bezig blijft. Gaaf zo die sneeuwduinen, maar wel erg hinderlijk. Ik ga vanavond denk ik ook ff langs de mac, moet tot 21.30 ongeveer werken dus tussendoor maar een broodje scoren daar. Collega is gevallen moet dus nu een ander pand ook alleen doen. Zijn weer extra uurtjes denk ik dan maar.
Zo beesten verzorgt, was gedaan voor de helft zo volgende lading maar in de droger gooien.
Patrick had een paar schrammen op zijn neus hoe hij daar dan weer aan komt geen idee zag er wel stom uit z'n witte neusje met rode schrammen erop.
he bah he puck! kan je en handje geven! verklaart de drang naar mac en nu m&m's hihi kan helaas gen foto's zien op pda.... Ben overigens in Tiel, daar ligt lang nie zoveel sneeuw als thuis... maar het dooit wel! jeeeeuuu
De buurman van Eevee is uit de sneeuw door de kraan. Vet gezicht zeg die halve meter hoog.
Bianca al bloed laten prikken en lekker nu in huis aan het rond hangen.
Berdien die straks in de krant staat, voor kind van 2 die ze in een bos achter laat whahahah.
Mar das lang wijffie, als ik nou bij je was ging ik je lekker helpen.\ Heb je nu natuurlijk geen reet aan hihihi.
Puck lekker laat uit bed en een baaldag. Hoe komt dat wijffie?/
Ellie die wil macen en in Tiel is.
Hier ben ik lekker kippenpoten aan het koken om straks lekker in de verse kippesoep te doen. Dan hebben we er ook nog stokbrood met kruidenboter bij. Dus heerlijk smullen straks
Wat zijn jullie weer hard gegaan zeg!! Heb even bij gescrolld maar heb niet heel veel tijd..... Sorry.....
Net bij Bons geweest en die stond weer heerlijk buiten (gisteren niet ivm de sneeuwval) Hij liet merken dat ie het leuk vond dat ik even kwam en gaf me als begroeting een hinnik en een lik! De schat! Nu vast aardappels schillen en op tijd eten vanavond. We moeten namelijk weer naar een verjaardag...
jammer dat de zoon al een vriendin heeft van whis serada past vast goed bij ellen
en een hele mooie foto van pradaatje!
whis serada, vind je een hele mooie vrouw voor zover ik je ken dussuh, niet meer klagen als er foto's neergezet worden hoor
denk ook wel dat alles een reden heeft, maar dat wil niet zeggen dat het een leuke of goede reden is. ik praat voor mezelf als ik zeg dat ik ook veel heb geleerd van dingen waar ik zelf nooit zou hebben gekozen. het voelt zo oneerlijk dat bijvoorbeeld syl een tweeling heeft gekregen of dat onze beste vriend luuk is overleden. toch had ik in het eerste geval anders avelyn niet gehad en in het tweede geval daar moet ik nog een beetje achter komen waar dat goed voor was. maar soms denk ik wel eens dat, ondanks dat Luuk nog zo jong was hij alles al had gedaan, het was zo'n enorm goed mens, hij had niet meer tijd nodig voor alle goede dingen die hij heeft gedaan. hij heeft zo hard gevochten toen hij ziek was, heeft zijn familie zo enorm gesteunt terwijl hij zelf in het ziekhuis lag. hij mag slapen nu, en hoeft geen ellende meer mee te maken. ik ben erg blij dat ik leef, mag leren en mag proberen mensen te helpen enz. maar ik geloof graag dat doodzijn is als slapen.
kan me goed voorstellen puck, ik mis geen ex (die ene ex die ik heb kom ik niet graag tegen, heel verhaal was nogal een dominant ventje met loszittende handjes) maar soms wel de tijd van vroeger. en vrienden van toen.
gefeliciteerd joyce!
hier straks pasta uit de oven, penne pasta, met daarover heen een sausje met slagroom, stukjes tonijn, brocollie en courgette in stukjes en kaas eroverheen. erg lekker.
ik ben naar de ha geweest, mn hartslag was 90 ipv 60 en moet donderdag bloedprikken voor schildklier en nog wat dingen. ben daarna meteen weer naar bed gegaan en nu even bokken... hopelijk komt er wat uit, dan kan ik er wat aan doen dat ik steeds zo moe ben en bij elke griep die er heerst "mee doe". maandag weer een afspraak.
A_Pallieter
Geplaatst: 11-01-10 17:37
Klinkt erg lekker maartje!
balen van je hartslag! Ik duim voor je dat er wat uit komt, dan kun je er tenminste wat aan doen!
is best moeilijk zo al die verhalen, Ben gelukkig zelf niet heel veel dierbare verloren, maar het komt hier wel steeds dichterbij. vind het zo knap hoe iedereen er op zijn eigen manier mee omgaat!
Leuke foto's allemaal van iedereen in hun jonge jaren
Mirjam sterkte met je vriendin duimen draaien Verder lekker afleiding vandaag
Berdien vervelend zeg dat je buurjongentje steeds zo hard aan het huilen is.
Gefeliciteerd Joyce
Puck baaldag
Hmmmm lekker Ellen Mac
Eefje, ziet er wel mooi uit die sneewduinen. Maar o zo vervelend dat je haast nergens naar toe kan
Marja dat is laat Wat doe je voor werk?
Jessie en Flynn
Oeh lekker Peet Volgens mij kan jij wel goed koken
Carola dat is een leuke begroeting
Maartje ik hoop dat ze het snel vinden wat er aan de hand is. Steeds moe zijn is ook niks
WinSel
Geplaatst: 11-01-10 18:19
Heel veel leuke foto’s uit de oude doos gezien Eens kijken of ik wat kan in scannen, maar ben in zulke dingen niet errug slim Een heleboel Dagmars gezien haha Een stel hele lieve veulentjes gezien Joyce een spannende toets gehad Mooie foto van Joyce gezien Een knuffel voor Petra Exen , Mijn ex is mn beste maatje Duimen voor Mirjam haar vriendin Buurjongen van Berdien nog altijd een huilebalk, arme Berdien Joyce geslaagd super gefeliciteerd en succes met je examen Knuffel voor Puck Hele lieve fotos gezien van mooie paardjes van Berdien
Vandaag niet heel veel gedaan, beetje hoofdpijn, Straks nog even verven. Ik kwam trouwens bij de winkel waar ik een fotoshoot heb gehad mijn foto tegen aan de muur haha. Vond het wel raar om mezelf daar te zien hangen