Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natural_K schreef:Tja Maya, daar zijn de meningen over verdeeld.. en dat mag ook! gelukkig maar! maar dat afganistan bezocht wordt door mijn beste collega's om vrede te stichten is een mooie droom. die jongen (en meiden) knokken iedere dag om weer heelhuids op de compound te komen.. peace keeping/enforcing? me piep!
Maya schreef:Natural_K schreef:Tja Maya, daar zijn de meningen over verdeeld.. en dat mag ook! gelukkig maar! maar dat afganistan bezocht wordt door mijn beste collega's om vrede te stichten is een mooie droom. die jongen (en meiden) knokken iedere dag om weer heelhuids op de compound te komen.. peace keeping/enforcing? me piep!
Zeker, maar ik ben benieuwd naar waarom jij denkt dat de VS die aanslagen zelf georganiseerd hebben?
Het staat buiten kijf dat 'onze jongens en meiden' daar vechten voor hun leven, sowieso alle mensen in het leger, ongeacht nationaliteit of land van herkomst.
Ik ben het met je eens dat er vraagtekens te plaatsen vallen bij het nut / zin van de missie. Ik heb me er niet volledig in verdiept, dus ken alle achtergronden niet. Maar ik heb wel vertrouwen in de regering dat ze goed nadenken over het hoe en waarom hiervan
rommulus schreef:mensen ik ga dr ook maar vandoor
de sfeer hier beneden is haast en hel
dus have fun !!!