Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziggy_janet schreef:supertinkie: ik zou voor een ritje langs de weg gaan. Het is nu nog lekker weer en je weet niet hoe het dit weekend is. Het schijnt weer te gaan regen zondag en ik hoorde iets over natte sneeuw.
Ik zit nu op school. Nog tot 4 uur. Heb zometeen bhv de hele middag, maar dan heb ik het wel af gerond.
Gisteren had ik de eerste flyball les met mijn hond, na de winterstop. Het begon niet al te goed, de lijn glipte uitr mijn hand en ze viel gelijk een andere hond aan. Maar toen het echte flyball werk begon, ging het echt super goed. Na een paar maanden rust (winterstop), pakte ze alles weer helemaal goed op.
Toen Ik thuis was gister avond hem ik Ziggy en Dundee een masage gegeven met de rosborstel. Ziggy vond het zo lekker dat hij van gekkigheid niet weest hoe hij moest staan.

Vandaag een drukke dag gehad. Eerst naar Oostburg om boodschappen, ik moest zelf enkel zaagsel hebben en naar de bank gaan. Maargoed, mijn ouders moesten nog 101 boodschappen hebben waardoor ik iets langer dan gepland bezig was en nogal laat op stal aankwam. Enfin, ik Amy gehaald, ze keek me echt met zo'n kop van
aan
Magoed, ik poetsen en gaan zadelen, loop ik naar de bak om te gaan rijden, smsen m'n ouders of ik m'n vader ergens op kan gaan halen, en wel liefst binnen een kwartier... Eeh.. nice...
Ik dus weer terug naar stal en Amy afgezadeld die een stuk vrolijker keek
En haar daarna de wei opgegooid.
) Daarna nog op de foto gezet (zie dus : viewtopic.php?f=53&t=741254&hilit= ) Daarna lekker eventjes laten grazen in het gras. Vonden ze heerlijk 
Enfin, na de koffie pa weer weggebracht en toen door naar stal voor de 2e keer. Daar was het (helaas
) vrij druk, mensen van Nero en Ajax en die nieuwe waren er. En daar hou ik niet van...
Dus Amy gehaald, onderweg nog even gepraat met die Lizet, was wel tof vond ik. Paard is wel een enorme bitch zeg. Amy was er gewoon bang van
Enfin, ik Amy gaan zadelen, zag dat de hele bups in de bak ging rijden, dus ik ben gewoon naar buiten gegaan.
). Daarna de polder in. Daar heb ik een paar dingen geleerd over Amy, namelijk : 
(we liepen langs de schaapskooi
)
Moet wel zeggen dat de omgeving rond mijn huis een stuk beter is qua breedte en staat van de bermen. Maar we hebben lekker gestapt, gedraafd etc. veel mensen in het land bezig gezien en was gewoon lekker
Trui met dunne rijbodywarmer aan en geen moment koud gehad. Op driekwart had ze het stappen en draf wel gezien en wilde ze een stuk galop doen. Daar was ik het niet mee eens omdat we toen een heel slecht stuk berm tegenkwamen, dus flink wat discussie (en dan is ze sterk en eigenwijs hoor, pfff) maar daarna nog lekker gegaloppeerd, voor de verandering heeft ze me niet het dak uitgebokt
En daarna weer richting huis.
) Dus Amy reageerde daar gelijk op en werd helemaal wakker en actief, opletten? waar moet ik opletten? Gewéldig 

zie het nu al voor me.. Echt de enigste in Nederland
heel Europa denk ik 

grrr schreef:Tamlin: waarom ga je naar een nieuwe stal, of heb ik iets gemist?
Lordj: Lekker dat je je bontje nu hebt. Nu maar hopen dat je het ook echt lekker vind rijden.