Knappe tinkies chantal! Hihi Mira, je paard wil door als kat
Lori
Geplaatst: 05-04-13 18:33
Net gewoon het laatste stuk van m'n buitenrit hoofdstel uit gedaan (dus niks meer van teugel) en eigenlijk gewoon op neckrobe rit afgemaakt . Flinke Jack
beterschap voor kleine corvette!t is toch wat,kom je net kijken op de wereld neemt een stoute bacterie bezit van je. . vandaag heeft eros weer een vrije dag.lekker gepoetst en daarna een stukje buiten op t gras gestapt.op t gras ligt al een tijdje een flinke hoop zand/mest met daarin een paar stokjes en rood/witte linten daaraan,ik denk,mooie gelegenheid om schriktraining te doen.dichterbij gegaan,en eros begon al te snurken.heb t lint vastgepakt en dat kraken ervan,deed m flink achteruitdeinzen.weer dichterbij laten komen en beloont voor iedere stap dichterbij.uiteindelijk heb ik t zelfs voor elkaar gekregen dat hij het lint aangeraakt heeft met zijn neus.nog steeds niet volledig overtuigd van het onschuldige lintje,maar aanraken durfde hij toch wel.toppertje!
tinkerplein
Geplaatst: 05-04-13 21:48
AAAh,kleine Corvette,hoop dat het snel weer goed gaat.
Wat goed Lor!Heel stoer/ .
En brave Eros
Hier as zondag grondwerkclinic,heb er zin in!Hoop dat er veel leuke foto's gemaakt worden.En dat t mooi weer is...
Ik heb geen camera, en moet om half vier uiterlijk weg ivm werk, was van 13 tot 16 zei je he? Ik kan eventueel Berdien vragen, vind t wel leuk maar heb iemand anders hier ook het een en ander beloofd dus kan ook mn tijd daarin steken.
Camera is in ieder geval geroggeld. Eigenlijk wil ik mn werk wel schrappen die dag Vrees alleen dat mensen dat daar niet zo mee eens zijn gezien ik donderdag ook al een halve dienst gesnipperd heb. Ik laat het er even vanaf hangen, 's ochtends hebben J&J ook les waar ik bij ben, als ik verkleumd ben hou ik t voor gezien, maar denk dat ik t stiekem wel interessant vind
Hier moeten ook nog rijfotos gemaakt worden. Heb vaak niemand mee die ze kan maken helaas... Gister weerbgereden flinke staak partijen gehad met niet willen lopen. Gelukkig opgelost en het ging erna erg lekker. Was druk in de bak en mira snapte er geen kloot van dat als wij rechtsom gingen er paarden linksom gaan en je die tegen komt. Klopte niet volgens haar en ging ze staken klein draakje is het hahaha
Beterschap aan Corvetje. Hopelijk knapt ze snel op van de ab-kuur. En mooie foto's van je andere paarden. Leuke vlekkenbende heb je rondlopen.
Leuke foto van Ravenya. Moest wel even 2 keer kijken hoe het nou zat. Is dit haar staldeur? Vind het leuk verzonnen. Kan ze wel iets zien nog.
Super Lor, dat Jack zo braaf was op neckrope.
En Eros was braaf.
Gisteravond ben ik met stalgenootje in de bak gaan rijden. En het ging en voelde goed. Hebben zelfs onze eerste galop passen gemaakt. De paardjes schrokken ineens allebei ergens van en Sally schoot er in galop vandoor. Nu zijn het gelukkig altijd maar een paar passen dus stond ze zo weer stil gelukkig. Daarna zijn we nog een rondje buiten wezen doen, en hebben nog een stuk over straat gedraafd. Ben zo blij met mijn toppertje. Vind haar nu veel leuker als in het begin, ze is veel aanhankelijker geworden. En het puppy-achtige gaat eraf, ze krijgt een volwassener uitstraling.