Erik heeft net mn auto teruggebracht, dus ga even tanken en mn bit ruilen bij de Hypo...
Puchje
Geplaatst: 08-12-09 17:40
Hehehehe, de PB'tjes stromen binnen. Braaf mensen, goed zo
Eevee
Geplaatst: 08-12-09 17:51
Hallo ben weer terug van het boodschappen doen......heb gelijk een leuk rokje gekocht
Even een vraag, zouden jullie even willen kijken op http://www.hertoghoeve.nl en dan bij onze paarden kijken.......staan bij jullie de foto's onder elkaar of naast elkaar???????? Bij mij staan ze bij internet explorer naast elkaar en bij Mozilla internet onder elkaar, vandaar dat ik het even vraag.......Thanks alvast.
Puck ik ga er over nadenken je hoort het zo snel mogelijk
Ravien
Geplaatst: 08-12-09 17:52
goeiemiddag allemaal,net alles bij gelezen.
nu eerst even een ego, we waren vandaag bij de kinderarts,want ik heb vaak last van hoofdpijn(bij inspannig,hardwerken of zomaar) eerst ging ze van alles controleren,toen zaten we een Kwartier in de wachtkamer,daarna werden we weer binnen geroeppen blijkt dat ik waarschijnlijk toch een spannings veld heb,naja ben ik ook maar weer mooi mee klaar
ik ga nu naar een pygoloog(weet niet hoe ik het schijven moet) en dan kijken we wel hoe het verder gaat
Eevee
Geplaatst: 08-12-09 18:01
Psycholoog?? Om mee te praten bedoel je? Sterkte in ieder geval
Puchje
Geplaatst: 08-12-09 18:16
Eef, de foto's staan onder elkaar bij mij in WinXP met Firefox 3.5
He Eline, dat is niet fijn. Ik weet precies wat je bedoelt, heb ook regelmatig spanningshoofdpijn. Lost bij mij alleen op door met een pijnstillertje ff een uurtje te slapen.
Net bij de Hypo geweest, heb mijn bitje teruggebracht. Ze zouden de nieuwe voor me bestellen, zal er in januari zijn.
Ik heb spanningshoofdpijn, al mijn hele leven, en daar moet je gewoon mee leren leven.
Lucy_1
Geplaatst: 08-12-09 18:20
Helpt een osteopathe niet Janet? Die maakt vaak je lichaam wat los, waardoor je ook beter kan ontspannen.
Foto's staan bij mij onder elkaar! Ziet er netjes uit hoor die site!
Verder niet echt bijgelezen.... Ben nu aan het koken en moet zo weer voeren...
Muds
Geplaatst: 08-12-09 18:23
Hoihoi, ik meld me ook weer even tussendoor. Het gaat over spanningshoofdpijn en daar kan ik wel over meekletsen Vervelend Ravien Je moet er inderdaad mee leren leven, maar ik vind ook dat artsen het wel heel vaak heel snel op spanningshoofdpijn gooien.
Die filmpjes over die flashmobs... fantastisch. Dat zou ik wel eens een keertje mee willen maken 19 December is er eentje in Gent, maar dat is me toch iets té ver.
Mij is verteld: als je hoofdpijn hebt neem je maar een asprientje, en als dat niet helpt neem je er nog maar 1 en nog maar 1 en nog maar 1 en nog maar 1 en nog maar 1 enz enz.
Ik heb daarvoor bedankt. Ik heb er mee leren leven, hoofdpijn hoort nu eenmaal bij mij.
Ben nog nooit bij een osteopaat geweest. Wilco gaat wel 1 keer per jaar naar een osteo. Ben van plan om een keer mee te gaan.
Bij spanning beweeg je je onbewust anders en span je je spieren. Die spierspanning kan doorstralen naar je hoofd, waardoor je hoofdpijn krijgt. Ontspanningsoefeningen kunnen daar goed bij helpen (zegt de persoon die zelf ook altijd die oefeningen vergeet te doen)
Ik krijg redelijk vaak een smsje van een goede vriendin van mij die soms eens bij mij langskomt via Reiki: 'EN PUCK... ONTSPAN JE NEK NOU EENS!!! ' Ik heb die spieren echt altijd aangespannen...
Altijd fijn om te horen van de hoefsmid dat je paardje braaf is
Net een berichtje van mijn zusje gehad. Ze heeft het erg druk, moet een interview geven voor de russische tv. Vrijdag vertrekt ze naar Moskou (waar nu giga veel sneeuw ligt)
puck, heb het denk ik een beetje gemist, wat wil je precies hebben?
hier ook elke dag hoofdpijn, al zolang als ik me herinner. en nu nog 3x zo erg want de draad is uit de muur. er zat een draad in, die konden we dan vast maken aan de coax kabel voor tv. gister gedaan, was het niet de goede dikte coax, weer nieuwe gekocht, vliegt die draad los. jippie... die krijgen we er dus niet meer in, is 15 meter met een flinke bocht.
Vervelend Maartje. Dus nu pielen met alleen de coax? Travis braaf geweest bij de hoefsmid. Mag May een keertje meekijken? Kan ze ook leren hoe ze braaf moet zijn Janet, wat doet je zus precies in Rusland? Voor d'r werk?