Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kunnen vast wel keer met kletsgroepje afspreken daar
en laat haar der dan gewoon opstaan tot zondag
geintje natuurlijk
zie net foto's in ander topic (maar daar reageer ik bijna nooit
) dus vandaar maar hier
Amy was het dus zat
en Owen er zomaar achteraan
maar gelukkig er ook snel weer uit maar toen wel varkentjes
, maar zou wel handig zijn als ik beetje in kon schatten hoe lang het ritje erheen zou duren daar rekening me te kunnen houden en niet ineens bv nog in het donker terug moet of zo 
Handig

eefje03 schreef:_janet_ schreef:haha nou die melkman wil je s ochtends ook niet tegenkomen
nou nou,dat valt ook wel weer meehet is wel net een beetje een gorilla
,zowiezo hoor,die man heeft knieen,tis net een belgisch trekpaard
![]()

ziet er op het moment net zo uit.

Leon ... Ja wat zou er toch zijn op zondag ??
en haha wilco ook grote poten
niamh missen, maar vakantie wordt vast heel leuk
waar ga je eigenlijk heen ?!
Hebben dan een Karrentocht van vereniging
Als ik alleen ben en er is niks in de omgeving te zien dan gaat t ook altijd gewoon goed, maarja soms zijn er allerlei dingen waardoor ze afgeleid raakt en dan gebruik ik idd al "grondwerk" (ik noem het nooit zo
) om haar allert en op mij gericht te houden maar dan duurt het soms gewoon even iets langer
vervelend als ze ze ontsnapperig zijn
heb je al flink stroom erop?! bij ons hielp dat meestal wel
moesten we weer even alle draden controleren want soms lekte ergens stroom weg maar dan
en dan was t weer een tijd over
meestal helpt dat wel... als je het eruit gooit Mirjam.._janet_ schreef:oeh een ford mustang cabrio, uit welk jaar?
Mijn buurjongen heeft een mustang uit 1972 zon mooie auto, mocht nog een keertje met hem meerijden.

Hij doet dat altijd wel goed, maar ik ga niet zo vaak weg en zo kom je er wel achter dat je toch wel heel erg gesteld bent op je beestjes...
als je straks weer terug bent, kun je vast ook zien dat de beestjes op jou gesteld zijn hoor

Heerlijk knuffelen steeds, ben echt gek op Travis lekker dier is het 

kuzznathalie schreef:Stoer! Moet wel eerlijk zeggen dat ik die oude modellen leuker vind.Ga even bijlezen en dan er vandoor... moet een Ford Mustang GT Cabrio rijden!
En dat drijfinstinct, Mambo niet hoor
Ach, t is gewoon een aparte hond
Maar niet zo'n hond nemen als je man het niet wilt, maar dat weet je zelf ook wel met je Border
Straks wordt je ook zo'n vréselijke penny

Waarom verlaat je ons nou
Veel plezier