snowdon schreef:silas schreef:ja dat weet ik nog niet WenK......
"Het spijt me dit je te moeten melden, maar je oranje broertje is helaas vermorzeld tussen een nieuwsgierige paardenhoef en een doodsaai scherp steentje..."
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:silas schreef:ja dat weet ik nog niet WenK......
"Het spijt me dit je te moeten melden, maar je oranje broertje is helaas vermorzeld tussen een nieuwsgierige paardenhoef en een doodsaai scherp steentje..."
WenK schreef:Hmm, ja een dag in de week, maar als ik terug kijk op mijn leven tot nu toe ( haha lijk net een ouwe muts zo) heb ik toch zo veel geleerd van alle heuvels en dalen die ik ben tegen gekomen. Dat wat je meemaakt maakt je tot wie je bent he. 't is niet altijd makkelijk, maar dat leert je wel genieten van kleine dingen. Zag van de week de zon ondergaan toen ik op het land stond... Zo mooi en zo puur... Ik denk niet dat ik daar zeg 20 jaar geleden bij stil zou hebben (kunnen) gestaan....
Edit: ff voor de duidelijkheid. Ik snap wat je bedoelt en zo af en toe zou het heerlijk zijn, maar juist dan denk ik aan wat ik WEL heb bereikt al in het leven en dat zou ik niet willen missen...
Nu lekker een opruimbui. Heb de mijne gelukkig al gehad !
Iig niet uitslaan met z'n poten !
silas schreef:fijne mensen ik ga mijn bedje opzoeken
Leonoor schreef:Positieve dingen zie ik constant hoor!! Kijk maar naar bovenstaande foto![]()
En Fientje heeft ook al op een paard gezeten. Ze vond het schitterend. Zomaar eventjes. Nu maar hopen dat ze die liefde erft van me (lijkt me zo heerlijk, om samen met dochter te kunnen gaan rijden)
Hoe gaat het met Jip overigens? snowdon schreef:Leonoor schreef:Positieve dingen zie ik constant hoor!! Kijk maar naar bovenstaande foto![]()
En Fientje heeft ook al op een paard gezeten. Ze vond het schitterend. Zomaar eventjes. Nu maar hopen dat ze die liefde erft van me (lijkt me zo heerlijk, om samen met dochter te kunnen gaan rijden)
Met Baggio en Jip samenHoe gaat het met Jip overigens?
, infuus, wormenkuur, electrolyten, antibiotica en nu doet ie het weer goed
Hij was zo leuk gekleurd en bont! Wat sneu van die overbeet! Ben benieuwd naar foto's tegen die tijd
Ze ziet er goed uit. 
Dit is niet bij te houden....
Weliswaar boven- in plaats van ondergronds maar goed Telekom ziet nog geen reden om alle telefoonkabels in Duitsland onder te graven als ze toch prima hangen op de telefoonpalen 

snowdon schreef:Dames, alsjeblieft.... We kunnen jullie niet dwingen naar de regels te leven, maar het is voor jullie eigen bestwil als jullie het subforum in 'leven' willen houden. Dus ook vwb de foto's gewoon even meewerken aub...
Na vandaag zie ik het niet meer door de vingers
Citaat:En eigenlijk mag het niet maar ik doe het lekker toch![]()
maar als het goed is mag het zo lekker wel
http://groups.msn.com/_Secure/0TAAAAHIW ... 2348[/img]
Aaaah, toe nou vrouwtje! Mag ik alsjeblieft weer naar buiten? Kijk mij nou eens lief zijn?!
.Wat een toestand meid ik snap dat je je het lazerus bent geschrokken.