fayem89 schreef:ik ben voorstander van een gemengde groep... maar das mijn mening... zo kunnen ze leren van oud en spelen met jong..je moet het er in ieder geval prettig vinden voor je paard, er een goed gevoel bij hebben maar het belangrijkste vind ik veiligheid.
Ben ik het helemaal mee eens
Alleen ik wil er wel graag zicht op hebben( je hoort soms verhalen he pff)
Waardoor ik dicht in de buurt kijk zodat ik echt elke dag even zou kunnen kijken als ik dat wil. Ik ben echt iemand wil alles in de gaten houden
en gelijk er op zitten als iets niet goed is doe ik bij die andere stalling ook ( sorry voor als jullie mee lezen lol) Maar het is toch je paardje en je wil het beste ervoor. En als ik hem bijvoorbeeld in gelderland zet ofzo dan heb je die keus niet om er steeds maar heen te gaan. En dat vind ik heel belangrijk.
en voor me kids trouwens ook dat ze af en toe eens kunnen kijken, als die al 1dag niet naar me fjord gaan dan zijn ze boos. haha en als ik zeg van we gaan er wel heen maar mams gaat niet rijden, dan zeggen ze" dat is zielig want tanja wil je graag lanseren
" dus ja dan toch maar liever wat dichterbij. maar ik beslis pas echt tot ik echt een plek heb gevonden waar ik gelijk wel vertrouwen in heb en niet eerst ?? want dat zou me al geen goed gevoel geven,het is toch je kindje he? (pfff wat heb ik dan ineens veel kids)@ all dank jullie wel voor jullie berichten en tips. neem ze zeker mee in me besluit:)
je moet het er in ieder geval prettig vinden voor je paard, er een goed gevoel bij hebben maar het belangrijkste vind ik veiligheid.

Ben zo erg benieuwd hoe het zit!