Toen ik en ruud twee jaar uit mekaar waren miste ik hem ook. En we zijn dus weer samen gekomen
Laatst bijgewerkt door Whis_Serada op 11-01-10 01:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Whis_Serada
Geplaatst: 11-01-10 01:03
Puchje schreef:
Hihihi, ik wacht tot Erik thuis is van de studio. Zal voorlopig niet geslapen worden. Hij smste net compleet hyper dat het zó goed ging en dat hij overspoeld werd door mails, smsjes, berichtjes en Tweets
Nou,ik zie m nog regelmatig en hij is er na mij vandoor gegaan met mijn (toen dus voormalige) beste vriendin.... Maar nu heeft hij een hele serieuze vriendin en als ik ze samen zie heb ik het daar soms nog best moeilijk mee...
Whis_Serada
Geplaatst: 11-01-10 01:05
Raar is dat eigenlijk he, terwijl mag ik aannemen dat je nu zelf ook gelukkig bent
Ja, mega gelukkig hier Maar die tijd was zó anders, zo onbezonnen en alle grenzen van het leven opzoeken... Dat ben ik ontgroeid. Lees m nu ook zeggen (msn ) dat hij en zn huidige vriendin zo goed kunnen praten. Hebben wij nooit gekund, tenminste, niet over óns... Wel over alle andere filosofische dingen in het leven, echt geweldig Tot half 7 `s morgens staan filosoferen totdat de vogeltjes beginnen te zingen
Ik heb helaas geen goed contact meer met mn ex, baal ik wel van af en toe. Maargoed, ik denk ook niet dat ik dat nu al kan.
Puchje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-10 01:22
Mijn ex heeft wel altijd de rem erop gehouden hoor. Nog steeds merk ik dat hij het moeilijk vindt om echt bewust over 'ons' verleden te praten. Hij praat liever over 'de tijd', ook samen met onze vrienden.. Bevestigt weer dat hij nooit echt van me gehouden heeft, maar dat ik echt zn eerste vriendinnetje was. Terwijl ik compleet hoteldebotel was en hem helemaal ophemelde... Beetje ongelijk in die relatie, en daarom ook zo moeilijk om hem nu met zn huidige vriendin te zien, waar hij duidelijk helemaal verliefd op is...
Ben ik met je eens Petra, alles gebeurd met een reden. En misschien zie je het waarom vandaag niet, maar morgen, soms pas over jaren en soms zelfs nooit. Ik heb al veel dingen uiteindelijk toch weer op hun pootjes terecht zien komen, niet altijd de pootjes die ik voor ogen had, maar terugkijkend heb ik er veel van geleerd. Het geeft ook het vertrouwen dat het allemaal weer goed komt, al ziet het er soms niet zo naar uit.
Hahaha het haar van Ruud op die ene foto!
Gezien dat Puck beter geen webcam kan hebben Gaaf dat ze zo enthousiast zijn over Erik!
Puppy-Patrick
Lucy_1
Geplaatst: 11-01-10 08:53
Goeiemorgen....
Tjonge.... Heavy gesprekken hebben jullie gisteravond nog gehad.... Leuke foto's nog voorbij zien komen!
Jeutje wat kwamen er veel foto's voorbij, prachtige jongenskoppies en guppeige meidenkoppies Stoere mannen en vrouwen, oke sommige wat zwaarder dan anderen, maar ik zeg altijd maar zo, je bent zoals je bent en als je gelukkig bent (al zijn er moeilijke dingen in je leven) moet je zelf niet druk maken over hoe zwaar je bent. Alles komt met de tijd hoor, dus als je wat zwaarder bent omdat je in een moeilijke tijd zit, of juist heel mager, dan komt het vanzelf wel weer als de tijden wat beter worden!
Peet ik blijf erbij dat korte haar staat je veeeeeeeel beter (evenals bij je zoons trouwens hihihi) knappe jongens hoor!
Joyce ik vind ook dat alles gebeurd met een reden. Ondanks het verlies van mijn tweeling, waar ik het uiteraard nog steeds moeilijk mee heb, vind ik wel dat het gebeurd is met een reden. Deze maken het verdriet niet minder en daar zal ik mee moeten leren omgaan. Maar nu "help" ik andere ouders die hun kinderen zijn verloren, doe ik al jaren vrijwilligerswerk voor een stichting voor overleden kindjes en werk ik nu in de overlijdenszorg (al is het maar telefoon aannemen). Ik schrijf gedichten en maak kaarten en ik voel mijn kinderen ook nog om me heen. Dus het feit dat ze overleden zijn is niet goed te praten, ik kan er boos over blijven, maar het heeft ook andere dingen in mijn leven gebracht, zelfs de man waarmee ik nu mijn leven deel...
Veel succes met je examen vandaag!
Mirjam 16 kinderen pfffffffff dat is zeker vermeerderen. Ik vraag me af hoe die dat gaan doen als er 14 op de middelbare school zitten en 2 gaan studeren...
Verder gewoon veel foto's gezien toch, dus niet veel gemist. Hier is de hoofdpijn wel iets gezakt, al mijn was is weg op mijn strijkgoed na. Maar die doet mijn schoonmoeder op woensdagavond, dat wil ze graag anders heeft ze niks te doen zegt ze... mij best hoor, heb er helemaal geeeeeen problemen mee
fijne dag allemaal (en neeeee ik hoef geen kids naar school te brengen dat doet mijn ex altijd op maandag, heerlijk rust in huis nu hihihi)
Zo jullie hebben nog serieus gekletst gisteravond. lief zijn jullie voor elkaar:-) ik ben weer aan het werk, incl pda... kan ik jullie een beetje volgen
Mijn vriendin word vandaag weer geopereerd aan haar long duimen jullie weer mee vandaag???
Het begint hier al weer met sneeuwen. Andere vriendin komt Bravour weer rijden vandaag het was goed bevallen gisteren toen ze het zadel uit getest heeft. Vanmiddag even naar de Action en auto zaak ik heb eeb navigatiesystheem besteld en dan op de koffie bij een oude schoolvriendin. Mijn dag is lekker gevuld en hopelijk gaat hij dan ook lekker snel voorbij dan duurt het wachten niet zo lang.