Zeker doen meid. Dadelijk heb je gewonden paarden lopen in de wei omdat er zo'n achterlijk beest achter je paardjes aanrend. Echt te belachelijk voor woorden dit.
Maar dan is het wel makkelijk zeggen toch Mirjam dan tegen zomaar een buurman. Maar sommige hebben een bord voor de kop en kan je het wel 100 keer zeggen, en dan er nog niks aandoen
mnkortleve
Geplaatst: 18-10-09 23:55
Met mijn oom is het makkelijker praten dan tegen mijn tante wat die zegd altijd dat ze het door zou geven en ze geeft niets door.
Oooo wat kan die toch braaf en mooi onder het zadel lopen zeg
Mirjam: zijn ze weer op pad geweest haha, wel gelukkig allemaal nog heel....
Nou die is nog eens lekker geschoren haha vind het altijd zo'n grappig gezicht
Voor de rest ga ik slapen en moet morgen weer werken... heb alleen een telefoontje gehad dat mensen klaagde dat ik als ik echt nikst doen heb op bokt zat dus voor mijn zit het er voorlopig even niet in om overdag te gaan bokken, mijn baan is me lief dus moet ik het even anders gaan aanpakken.... dus mensen ik word de aankomende tijd een avondbokker
Ooo en met Roos gaat het super ze word erg goed opgenomen in de groep
Leon rijdt op dezelfde manier auto als ik, kop in het zand en gasgeven. Tip: met de radio hard aan hoor je ook geen brommen, piepen en kraken.
Lucy_1
Geplaatst: 19-10-09 07:54
Goeiemorgen
Tjonge... Wat hebben jullie weer veel gekletst zeg!
Mirjam, balen van die hond! Janet en Angela die naar Zuidlaren gaan. Leon beetje last van een kadukke auto. Mooie Ivar gezien, lekker koppie heeft 'ie en Cecile wordt avondbokker.... Mooi plaatje van Denise! Verder weet ik het niet meer....
Fijne dag!
grrr
Geplaatst: 19-10-09 08:57
Goeiemorgen!
mnkortleve
Geplaatst: 19-10-09 08:57
Goedemorgen.
Tinkervlot Ik had Roos zien lopen ze liepen alsof ze altijd al bij elkaar hebben gelopen. Alleen die waakhond die vond ons niet zo leuk.
grrr
Geplaatst: 19-10-09 09:22
Helemaal vervelend Mirjam, als het familie is die naast je woont.... succes ermee!
hihihi zag ineens garfield.... denk, die ken ik niet? is het lies... hahahaha
Fijne dag allemaal!
Trea
Geplaatst: 19-10-09 09:47
Goedemorgen,
Het is weer maandag en we mogen weer
Ik las over paardenmarkten, dat is niets voor mij veel zielige paardjes. Ik ben 1 keer geweest ben er dagen beroerd van geweest bah, ik zeg niet dat het allemaal even slecht is hoor maar het grootste deel wel.
Hier een druk weekendje geweest , kyana is dus allergisch voor de jaarlijkse enting Staat momenteel op de pijnmedicatie en gaat gelukkig weer wat beter
Verder bleek alles wormvrij na mestonderzoek Alleen de shetten hebben erg veel zand in de darmen dus krijgen nu 3 weken psyliumzaad en mogen niet de wei op
D_Travis
Geplaatst: 19-10-09 10:51
goeiemorgen!!
ahh arme kyana
mooi ochtendplaatje Denise!!
timokyana
achut Kyana.... en shetten met zand in de darmen, veel voorkomend probleem altijd als het gras stopt met groeien. Niamh mag weer aan de slobber vanaf vandaag lekker warm prutje na de springles en goed voor glibberige darmen! Het is hier nu wel heeeeel rustig, zo heb ik gewoon tijd om te werken.... bah bah