[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

timokyana

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 09:47

dankje sita Knipoog
Je hebt een leuke dag voor de boeg zo te lezen, vriendlief en amy Lachen
Ben benieuwd naar je foto's,
Iedereen veel plezier vandaag, moet lukken met wederom heerlijk weer!!

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 10:32

Becci,wat een stoere foto van Timo!!!!
Staat hem erg goed.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:14

Zie weer leuke foto's voorbijkomen *LOL* en verder hier en daar wat onthouden van bijlezen, maar vast lang niet alles Bloos

Ah leon sultan wat een schatje Lovers (was trouwens vannacht in mijn droom bij jullie op bezoek Bloos )
Ik zie bij Sultan alleen een beetje een "snoeks" hoofdje zoals veel arabieren dat heel overdreven hebben misschien is dat die knik maya Verward

Oh Dromen Sita een Hubertus die zitten lekker Dromen en halster past mooi *LOL* maar goed dat je dan niet hier in de buurt woont want de Westerstore is om de hoek Nagelbijten / Gniffelen ik haal daar alleen de cowboy magic Knipoog
Ik noem Sayla trouwens altijd mijn arabier in een tinkerjasje Haha! dus ook hier behoorlijk wat aktie in mn tinker Ja --> wel is ze ondertussen een stuk relaxer geworden en dan zeg ik... soms lijkt ze zowaar een echte tinker Clown

Maandag gelukkig Say weer wel op de trailer gekregen, nog wel met moeite en veel geduld maar nadat het zondag helemaal niet lukte ben ik toch blij Ja
Heb haar wat muesli gegeven en toen er weer af en nog een keer opgezet en dat ging al een stuk sneller (ca 5-10 min) dus toen had ze de rest vd muesli verdiend Knipoog
Vandaag weer oefenen hopelijk zijn we er nu doorheen ?!?...

Gister nog lekker gereden Dromen en als trailerladen goed blijft gaan dus zaterdag weer wedstrijd Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:19

grid schreef:
Oh Dromen Sita een Hubertus die zitten lekker Dromen en halster past mooi *LOL* maar goed dat je dan niet hier in de buurt woont want de Westerstore is om de hoek Nagelbijten / Gniffelen ik haal daar alleen de cowboy magic Knipoog
Ik noem Sayla trouwens altijd mijn arabier in een tinkerjasje Haha! dus ook hier behoorlijk wat aktie in mn tinker Ja --> wel is ze ondertussen een stuk relaxer geworden en dan zeg ik... soms lijkt ze zowaar een echte tinker Clown

Kopen? Haha! Vork
Ik verkoop dat zadel namelijk! Het zit inderdaad heerlijk, maar het word echt overbodig nu.
En om het alleen te houden voor mijn bijrijdster vind ik ook nogal wat.. Want mijn nieuwe zadel zal ze zelf kunnen tillen.. Dus dan gaat zij ook op dat BC rijden.. Het eet geen brood, maar toch, ik moet het wel onderhouden.. En dan kan ik het beter verkopen waar het zadel weer lekker gebruikt word, want om het zomaar in de zadelkamer te laten liggen vind ik ook nogal wat.. Het is een oud zadel, met wat kleine mankementjes (naad van het zweetblad is los, en singelstoten zijn aan vervanging toe doordat er gaatjes zijn doorgescheurd), maar nog goed te gebruiken en helemaal in orde.

Fijn dat het trailerladen de goede kant op gaat! Hopelijk blijft het goed gaan! Ja

Ik ga nu even boodschapjes doen.. Doei!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:45

Hallo! Ik zit nu nog lekker op school, moet eigenlijk verder met Nederlands, maarja.. Bokt is toch wel erg verleidelijk Bloos

Ik heb trouwens ook nog een paar filmpjes van het rijden, o.a. van onze galop en een paar pasjes wijken. Als ik thuis ben probeer ik ze te uploaden! Ja

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 14:19

Timokyana: Wat een leuke foto! Hij staat echt zo heel geduldig te kijken van: wat mot je nou van me?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:03

Hallo!
Even hallo zeggen, vanavond lees ik verder. Ben nu op school ben gelukkig 2uur eerder uit dus kan lekker in de buitenbak rijden!
Zit lekker achter de laptop, tot vanavondd!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:03

Sita_ schreef:
Kopen? Haha! Vork
Ik verkoop dat zadel namelijk! Het zit inderdaad heerlijk, maar het word echt overbodig nu.
En om het alleen te houden voor mijn bijrijdster vind ik ook nogal wat.. Want mijn nieuwe zadel zal ze zelf kunnen tillen.. Dus dan gaat zij ook op dat BC rijden.. Het eet geen brood, maar toch, ik moet het wel onderhouden.. En dan kan ik het beter verkopen waar het zadel weer lekker gebruikt word, want om het zomaar in de zadelkamer te laten liggen vind ik ook nogal wat.. Het is een oud zadel, met wat kleine mankementjes (naad van het zweetblad is los, en singelstoten zijn aan vervanging toe doordat er gaatjes zijn doorgescheurd), maar nog goed te gebruiken en helemaal in orde.

Fijn dat het trailerladen de goede kant op gaat! Hopelijk blijft het goed gaan! Ja

Ik ga nu even boodschapjes doen.. Doei!

Haha! Heb heb een goed zadel, maar ik kan het altijd op stal vragen Knipoog

Boodschap ze

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:46

Doei!

Bloos! OMG.. Ik ging net even bij Intertoys vragen naar een BBL Vacature en ik ben gewoon al aangenomen! Bloos!
Gister heb ik op school gevraagd aan een lerares of die vacature bij Intertoys er nog was.. Dus ik vandaag naar Intertoys. Ook daar vragen of die vacature er nog was..

Dus ze zegt loop maar mee.. Ik mee naar boven.. Moest ik wat vertellen over mezelf.. Wat papieren invullen. En ineens zegt ze van je gaat zoveel per uur verdienen en het is voor ongeveer 24 uur in de week,maar kan ook meer.. En ik had echt zoiets van oke.. Dus ik kan zo aan de slag daar.. Wel raar ineens hoor.. Maar wel leuk.. Haha!
Heb mijn ontslag al gevraagd bij Scapino.. Heb al getekend en weet volgende week wanneer ik mijn laatste werkdag heb! Go jij! Go jij!

Net bij Amy geweest.. Heb een uurtje met dr aan het dijkje zitten grazen.. Lekker in het zonnetje.. Boekje erbij.. Natas had de nieuwe 'CAP' binnen dus die heb ik uitgelezen.. Stonden intressante stukken in over Beengebreken bij jonge paarden, Nageboortes, Indexen en Bachbloesems..
Vanavond samen met Hotze nog een rondje doen denk ik. Ja

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 16:30

Ik ga jullie verlaten.. Hotze komt zo en ik weet niet of ik nog online kom vanavond..
Iedereen een fijne week.. En moest ik in Friesland niet kunnen bokken dan zeg ik tot Maandag!

Doei!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 17:29

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 2845944311
Zo ziet de galop van Hendrik er nu uit, hij kan het wel beter want hij was wat stijfjes die dag maar het geeft een goed beeld!
De controle is er momenteel gelukkig goed, maar er valt nog genoeg aan te sleutelen !

Wat leuk zeg Sita!! Dat je ook meteen aangenomen bent zeg, das lekker makkelijk Ja ! Enne, veel plezier bij Hotze Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:09

timokyana: mooie foto zeg, knappe man zo met zadeltje op.
sita: wat goed dat je aangenomen bent. GEFELICITEERD!
ikbenmarije: Ziet er netjes uit. Ben niet zo goed in rijtechnische dingetjes enzo, maar volgens mij mag je wel iets rechter op gaan zitten. Het lijkt net af je af en toe naar voren valt.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:38

Ja dat klopt ook! Hij is erg moeilijk in de bochten, want hij komt dan nooit zo goed uit. En dan gaat hij soms net wat te scherp door de bocht waardoor ik bang ben dat hij uitglijd. Dan ga ik automatisch wat naar voren zitten, waar ik zelf ook erg van baal. Dus daar werk ik nu ook erg hard aan Ja

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:44

Muziek! Sita dat ging snel lijkt me leuk bij intertoys *LOL*

Marije ik krijg een foutmelding als ik het filmpje aanklik Scheve mond

Romy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 19:27

Daar ik niet zo een topic mag openen even op deze manier een oproep:
Wie heeft er een leuke mooie tinker staan en zou aanstaande zaterdag van 12.30-13.15 mee willen doen in een rassendefile. Het wordt gehouden in den goubergh te roosendaal. Eigenlijk zou leonoor komen met baggio maar zij heeft helaas af gezegd. Graag een pbtje voor meer info! Ik hoop dat er hier iemand is die dit wilt doen.

MVG Romy

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 19:48

@Sita_ Wat super van je nieuwe baan, dat is snel gegaan zeg!
@marije, ik ga je filmpje even bekijken!

Zo pallieter heeft net lekker een paar uur in het land gestaan, hij was aan het rennen als een gek zo lief. Hij heeft genoten van het zonnetje! Vandaag niet gereden, ze waren geent. morgen weer lekker rijden, heb ook gebeld over het bontje die komt waarschijnlijk morgen binnen!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 19:50

Zo filmpje gezien,

ziet er netjes uit, probeer zelf alleen wat meer naar achter te zitten! Je gaat erg op zijn voorhand hangen, waardoor hij ook meer op ze voorhand gaat lopen, dat zou zonde zijn! Het ziet er wel erg beheert uit zo!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:10

Ik ben Marije: Leuk filmpje. Tips heb je al gehad. Wat een prachtig huis staat er trouwens achter je bak zeg! Vingers aflikken

Zo, net de hoefsmid geweest, Max en Banbay bekapt, Mirthe hoefde nog niet. Nou, die kleine kan wel springen zeg, hij was het er totaal niet mee eens. Maar, hij heeft nu weer nette hoefjes. Was wel een spektakel! Vork

Ik ga gauw eten maken, 't is al een beetje erg laat.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:12

Haha ja hé? Daar wonen zijn eigenaren in, het is een herenhuis uit 1902 (?) geloof ik. Van binnen ook géweldig Ja Er zit ook een B&B bij, http://www.huizenijhof.nl

Bedankt voor jullie tips, ik stoor me er zelf ook aan en ben er zeker al mee aan het werk Ja

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:16

Stoor je maar niet al te hard aan je eigen gebreken hoor, als je er maar aan werkt! Niet alles kan gelijk goed gaan toch? Bij mij niet tenminste!

Mirthe rijdt in de bak ook nog best lastig, en nu heb ik ook al heel lang niet meer kunnen oefenen, maar ik weet dat er dan ook ontzettend veel verbeterpunten zijn, omdat ik zo met haar bezig ben. Komt allemaal wel goed. Knipoog

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:18

Ik heb zelf ook een aantal dingen waar ik hard aan moet werken hoor!

Moeten jullie dit filmpje eens zien, ik heb hem bijna afgekeken zo onwijs gaaf wat die man allemaalk doet. Ik vind het fantastisch om te zien echt waar!

http://www.metacafe.com/watch/402969/pi ... _horseman/

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:20

@ IkbenMarije: mooi filmpje hoor! Ik wou ook even zeggen dat ik je probleem herken, mijn tink kan er ook wat van! Ik probeer wel altijd recht boven mijn paard te blijven zitten. Je hoeft echt niet bang te zijn dat ie uitglijd... Haha! Suc7!!

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:43

Heb net lekker op tamlin gereden en de galop ging super goed!
Ik doe altijd meestal een paar rondjes op elke hand gewoon netjes galoperen en dan altijd (we hebben een vrij langen bak) lekker laten gaan en lekker hard gaan en dat vind tamlin dan altijd het hoogtepunt van het rijden lekker hard gaan!
Word nog wat als we dalijk op de nieuwe stal buiten gaan galoperen vind ze prachtig denk ik verheug me echt op die nieuwe stal ook lekker binnenbak!

Ikbenmarije: Leuk filmpje ziet er netjes uit maar wat er al vaker is gezegt niet zo naar voren zitten. Knipoog

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:57

Goedeavond!
Wat heb ik heeerlijk gereden zeg..
Zal zo even wat foto's Uploaden!
Zo lekker weer heerlijk gegaloppert door de buiten bak!
En heb los gegalopeert en gedraaft in de buitenbak. Voor het eerst in lange tijd. Als ze dit nou goed doet mag ze misschien binnekort weer mee naar buiten Lachen

@ Marije ; Leuk filmpje! Ik herken het bij mezelf ook, of te ver naar voor, of te ver naar achter. Maar ziet er netjes uit!
@ Sita; Leuk dat baantje! Veel plezier bij Hotze!
@ Marleen ; haha dus hij heeft zich een beetje misdragen hahah ik verwacht wel weer foto's snel he?

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:01

Ze zeggen in een ander topic dat het maandag gaat sneeuwen.... *HELLUP* ik wil geen sneeuw!