haha nou die melkman wil je s ochtends ook niet tegenkomen
grrr
Geplaatst: 19-08-09 08:58
Ook leuke katten Eefje! Zit alweer op school, wil even veel thuis zijn, want mevrouw kitten voelt zich anders een beetje alleen nog. 't Is een schatje, loopt de hele ochtend achter me aan....
Grit
Geplaatst: 19-08-09 09:05
Mogguh!
Nathalie heeft goede plannen, schaap reddden en in een cabrio rond rijden
Poezels van Inge delen een rustplek met hier en daar een bungelende poot. En The Milkman, weet hij zelf ook dat hij nu zo op bokt staat
Marleen moet haar kitten alleen laten . Heeft ze al een een naam??
mnkortleve
Geplaatst: 19-08-09 09:10
Goedemorgen.
Grit Ik heb dat filmpje ook gehad weet alleen niet hoe ik hem hier moet plaatsen.
eefje03 Gelukkig waren de meeste korte berichtjes en kon je zo weer terug naar bed. Als je nou niets gezegd had van die foto dan had ik gedacht dat het in de schuur was. Die andere is niet echt zo charmant.
kuzznathalie Ford Mustang GT Cabrio klinkt stoer. Schaap kan niet schommelen.
Mijn buurjongen heeft een mustang uit 1972 zon mooie auto, mocht nog een keertje met hem meerijden.
grid
Geplaatst: 19-08-09 09:36
Ah had al gefeliciteerd maar nu mét foto en naam leuke Pelle die op zich liet wachten
Ellen aan het rellen in "ons" topic en wat aardig dat je vrijdag aan me denkt gelukkig heb ik dan al vrij gepakt en straks luxe 20x60 bak Fijne vakantie!!
Vind het ook wel erg raar dat ze het van Rassenpraat weer verplaats hebben naar barokke rassen dan krijg je dit ook sneller en lusitano's e.d. hebben we volgens mij niet op planning staan om mee te laten doen krijg je dat dadelijk weer
Marleen lieve kitten gekocht
O Angela wat leuk Hou wel van "aparte" kleurtjes was dus natuurlijk meteen nieuwsgierig naar wat er bekend is over Mushroom ennuh Mushroom x Mushroom geeft dus altijd mushroom en zie ook leuke kleurvariaties van grijs tot beige en is nu ook nieuwsgierig naar dat boek Equine Color Genetics http://www.kellas-stud.co.uk/mystery.htm en zag dat men ook nu bezig is de kleur toevoegen aan de boktwiki
Oe Nathalie een Ford Mustang Cabrio
Inge leuke katten en haha moet je niks zeggen over de achtergrond dan was t mij ook niet opgevallen en headbangende Milkman
Vriend was weer dieper in slaap dus deze keer weinig reactie ze hadden geloof ik ook niet meer op ons gerekend (rest fam was smiddags geweest) want ze moesten vanalles doen. Hem weer anders leggen bloedprikken, bloedgeven, enz enz ... vind dat op zich wel interessant maar steeds het gevoel dat we in de weg stonden dus zijn we niet zo lang geweest... vandaag weer operatie...
De laatste dag dat ik met jullie meeklets! Gaaf Nathalie! dat zijn die auto's die de stoere mannen willen hebben uit de jaren 80 en 90 series toch?? Mean Grit! Het is echt niet normaal, dat filmpje krijg ik elke dag zeker 2 keer, heb veel spuit 11 hyvesvrienden blijkbaar! Ik wil een foto van het schommelend schaap!! Weet niet wie de headbanger is, maar ik zou snel zorgen dat ie de deur uit was... ohhhh poesje alleen thuis.... daar gaan de gordijnen!
grid
Geplaatst: 19-08-09 09:44
Vast
en haha ik had filmpje naar een niet zo heel snuggere vriend gestuurd (die het ook niet zo op autoriteit heeft:=) en die kreeg volgens mij schrik van zijn leven want hij belde me helemaal druk en over de zeik en hoe heb je dat gemaakt of waar vandaan en hoe krijg ik dat weer van de site af straks ziet iedereen dat ennuh ennuh
mnkortleve
Geplaatst: 19-08-09 09:46
Jeetje dan lig je ook helemaal dubbel van het lachen.
Ik ga nu eerst mijn haar verven, poging om iets te verbergen. Intussen de keuken soppen. Dan mijn hoofdstel en halster even poetsen met tandpasta. En dan gauw naar buiten.
he wat jammer dat jullie vriend weer verder in slaap was grid... en weer een operatie, duimen draaien hier mee, het is niet niks zo.
en ik heb een knoop voor mezelf door gehakt. ga volgende week (heel misschien vrijdag, ligt eraan of ik dat dan nog af kan spreken) naar sophie kijken. (valk merrie) vanavond komen mn ouders thuis, en ik wil graag dat 1 van hun mee gaat, dus even vragen of ze willen en kunnen.
mnkortleve
Geplaatst: 19-08-09 09:59
Verf zit er in.
grid Ze blijven hem dus echt slapend houden, gaan ze huid transplanteren? Hopelijk knapt hij snel op.
draaakje Misschien word je gevoel duidelijker als je ergens ga kijken.
ellieellende
Geplaatst: 19-08-09 10:02
ow zilver! Ik dacht al leer en tandpasta Hopelijk krijg je idd wat meer helder als je ook echt gaat rondkijken maartje! het blijft een lastig parket!
Nee, mag zo de shetter van een vriendin verzorgen . Daar sta ik graag vroeg voor op Gister meegeweest met 2 vriendinnen die bij elkaar staan met de paardjes, maar krijg dan echt t gevoel alsof ik al maaaanden uit de paarden ben... Is zo raar...
kan ik me best voorstellen, ben ook heel ff paardloos geweest toen mijn verzorgpaard verkocht was, en toen ik 2 mnd later tegenover een paard stond was dat idd heel vreemd.... Wel heeel leuk een shetje verzorgen!
Ja gek he, hoe snel je het gevoel kunt hebben dat je 'eruit' bent. Ja shet is van m'n beste vriendin. Ken t beestje nu wel redelijk, heerlijk karakter, dus gaan we lekker een leuke oefening doen ofzo