Een goed truukje alleen is Guus dus een beetje kopschuw....
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-09 22:58
Blijven oefenen komt vanzelf gewoon veel aan de manen tutten en in nek kriebelen en dan mag je vast ook meer en meer bij zijn hoofd ... alles moet geleerd worden Ennuh Tinkers doen veel voor iets lekkers
Ga eens wat truukjes proberen, wegknippen was het 1e waar ik aan dacht, rothaar haha, deed ik bij Girocco al en zoveel manen heeft die niet eens
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-09 23:03
Ik hou niet zo van knippen
ennuh ben benieuwd of het je zou lukken als ie kopschuw is Say is niet kopschuw en wilde keer van die smatsige verkleefde haren bij oor wegknippen omdat het echt een vies gezicht was, maar alleen het snipgeluidje dat schaar maakt was al genoeg om plots kopschuw te worden
Ikheb het bij Nig juist laten aangroeien: 15 cm in 3/4 jaar Het is nog even klungelen inderdaad, maar de tip van Grid pas ik ook toe, gaat prima!
Chanel_
Geplaatst: 23-02-09 23:48
Dankjewel iedereen voor de felicitaties
Ik heb het zaterdag al gevierd was erg gezellig, vandaag ook verschillende telefoontjes gehad en allemaal krabbels op m´n hyves. Ben vandaag bij mijn oma geweest en daar heb ik geld van gekregen nu nog ff kijken wat ik er mee ga doen
Hier ook alweer paniek op de vroege ochtend..... Ik ga 's ochtends rond 8 uur altijd eerst bij de opfok kijken...nu hing er een veulen met zijn kootbeen vast tussen de voerbakken en het voerhek..... Het zag er vreselijk uit...bloed, gedraaid...paard in paniek Ik in al mijn drukte 3 keer heen en weer gerend en uiteindelijk een hand vol sleutels uit de gereedschapskist van Giel gepakt..in de hoop dat de goeie er tussen zat... Met pijn en moeite de voerbak losgedraaid en het veulen bevrijdt.
Over een uurtje komt de veearts... Hij loopt er wel op...dus het zal wel niet gebroken zijn. Verder is het dik en bloed het.
Hij staat nu in zijn eigen prive strohok....en nu maar ff afwachten....
cp112
Geplaatst: 24-02-09 11:28
Oei dat is schrikken Angela! als hij er goed op loopt zal het hopenlijk wel mee vallen. Misschien alleen oppervlakkig.
Stelletje nachtbrakers hier vanacht! maareh, t'is nog geen 11 over 11, hup, nog ff door
Nou de veearts is geweest...en volgens hem valt het wel mee... Het veulen staat nu hier in een box....beetje lastig want daar hebben we helemaal geen ruimte voor, Trav en Max staan nu buiten......
Het been wordt ondertussen wel ontzettend dik..... Hij heeft een injectie met AB gehad en een pijnstiller...