[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:26

Ik vond hem ook wel liefjes *LOL*
Helaas, deze is ook voor mij gemaakt Huilen van het lachen door Iefke. Zelf ben ik niet creatief Haha!

LBLGypsyCobs

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:48

Jeutje wat zijn jullie hard gegaan!

Heb niet echt bijgelezen Vriendjes zijn?

Ilse staat lekker op de wei, die harde grond loopt ze toch niet kapot.
Hopelijk is alles vanmiddag een beetje ontdooit, gister ook al niet kunnen rijden wegens harde ongelijke bermen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:52

Er zitten hier 2 uilen in de boom! Schijnt normaal te zijn, maar ik heb ze nog nooit gezien. Dus ik vind het leuk.. *LOL* In Zeeland heb je dat niet, iig niet bij mij in de tuin.. Clown

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:58

leuk is dat he Sita. Vind het mooie dieren.

Wij hebben hier een huis buizerd. Elke ochtend zit hij in de zelfde hoek in de paarden wei, of op een paaltje.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:09

Zo.. goeiedag allemaal!

T was vanmorgen erg vroeg, maar kon er gelukkig wel uit komen. Op naar stal, paardjes gevoerd, Benson's manen, staart en sokken uitgekamt (lang leve de Equishine!!) en naar Exloo! Daar even aangemeld en op mn gemakje gaan opzadelen.. Met losrijden was hij erg braaf, wel een beetje voorzichtig (help baasje, er zijn zoooooveel pony's hier..) Ach gut maar hij gaf geen fluit verder om andere paarden.. Toen ik hem aan het werk zette was hij met 100% bij mij met zn gedachten.. en niet bij al die lekkere merries.. ROFL

Proefje ging super, eerste rondje was hij wel wat verbaast (waar zijn die pony's ineens gebleven..?!) maar verder was hij fijn te rijden.. Aangalopperen was wat slordig, maar dit gaat thuis ook nog niet vlekkeloos dus dat geeft niet. Hij was braaf, heb lekker gereden.. Kon hem aan een lange teugel uitstappen in een 20x40 bak met 10 pony's erbij.. Haha!

Toen even thuis gebracht, ging daarna mijn coupon wel halen.. Kwam ik terug op de manege, was het al afgelopen. Secretariaat was al naar huis.. No Cheer

Van wat ik hoorde zeggen was ik eerste met 199 punten, maar dat weet ik dus niet voor 100% zeker.. Verward Toppertje!

Ellen heeft trouwens heeeeeeel veel foto's gemaakt ("Hij is zo mooi, kan niet stoppen met foto's maken!!") ROFL Zodra ik ze heb worden jullie gebombardeerd!! Haha!

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:37

Grappige Benson! Leuk dat jullie wedstrijdjes gaan rijden.

Sita heeft nieuwe huisdieren: schattig!

Leuke foto's Bianca.

Mieke gaat trouwens ook verzhuizen van zodra er een plaatsje vrij komt op de nieuwe pensionstal. Simpelweg om de reden dat ik het spijtig vind dat ik er in de winter niets mee kan doen. Er is geen piste, geen verlichting...
Falke gaat dan naar de opfok.

Verwarmde waterbakken, had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

Ai Sita precies problemen met je vader. HOpelijk komt alles snel terug in orde tussen jullie.

Shania is toch echt een prachtige haf! Het dekje staat haar ook heel goed.

Proficiat met jullie eerste wedstrijd Schimpje

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:43

Das wel apart 2 uilen, Sita, hier zie je er soms 1 in een schuur.

Op het pad achter de wei van Ilse zit ook vaak een buizerd, Janet, prachtige dieren zijn het.

Fijn dat het zo goed ging met Benson, Schimpje en gefeliciteerd met je punten.

Mieke op de wachtlijst voor een plaatsje op de pensionstal.

Ben hier aan het puinruimen, wat een zooi heb ik, in de kerstvakantie maar eens uitzoeken wat er weg kan.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:57

Schimpje gefeliciteerd met je punten! Benson is braaf zeg! Even een vraagje (heb geen verstand van dressuur) Maar heb je nu ook een winstpunt?

Mieke gaat ook verhuisen.

Stennisje aan het puin ruimen. Grote winter schoonmaak.

Ik heb net even uitgemest, was zo klaar.
Daarna heb ik Sem haar conditie/afval training uitgebreid. Ik moest mijn fiets ophalen bij de bushalte (1,5 km verderop), en aangezien wilco weg ging heeft hij mij samen met Sem naar de bushalte gebracht.
Sem rende mee langs de auto, ze heeft 1,5 km lang een constante snelheid van 35 km per uur gerend Wow! . Vond ik erg knap van haar, en had ik niet verwacht. Terug ben ik op de fiets gegaan, en Sem ook meegerend. Rustig aan.

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:24

Ik ben een tijdje niet op bokt geweest, dus ik heb ook niet echt bijgelezen.

Ik ben vandaag ook op wedstrijd geweest en........... WEER EEN WINSTPUNT ERBIJ!!!!!!!
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Ben helemaal blij! Ik was ook nog 1e Haha! Nog maar 1 puntje en dan eindelijk naar de Z2!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:48

Aller eerst wil ik Bianca heel veel liefs toewensen.
Want ik vind het usper van je meid dat je de andere paardjes hebt loskunnen laten en een nieuwe eigenaar hebben.
En dat Noa je meisje nog steeds bij je is.
Want ja meid ook al zou je willen, je kan niet heel de wereld op je schouders dragen.
Dus op naar een spetterent 2009 voor jou

Heel veel voorbij zien komen over familie/broers/zussen.

Ik zie mijn familie al jaren niet.
Ze hebben ruud van af het begin niet geaccepteert dus ja dan hou het op.
Ik heb 1 oudere broer maar die zie ik ook niet.
Ik zeg zelf altijd ik mis niet mijn ouder maar EEN paar ouders.
Ik ben al vanaf mijn 15(toen ik bij ruud ging wonen) gewent om alles zelf te moeten doen.
En soms breekt het je op.
Ik zou graag familie willen hebben waar je lief en leed mee kan delen, maarja het is niet zo.
Ruud zijn pa en ma zijn al heel wat jaartjes dood.
En door dat hun vanaf baby in tehuizen zijn groot gebracht ligt de familie ook uit elkaar.
Het houd wel in door dit alles dat Ruud en ik een hele hechte band hebben.
Ik kreeg verkering op mijn 14de met hem en hou nog steeds met hart en ziel van mijn mannetje hihihi

Zo hier ook nog een foto van mijn kind met haar nieuwe deken (had ik van de zomer van een stalgenoot overgenomen)

Afbeelding

Afbeelding

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:54

whis heeft een mooie deken zeg
Peet het zat jou en ruud ook al niet mee zeg. Hoe oud was ruud toen je bij hem kwam wonen?

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:59

hij was bijna 27 en ik was 15.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:07

Klepkousen Clown

snowdon schreef:
mm haar = gemillimeterd haar Bloos!

Nee?! Bloos! Wat dacht je? Ik ga m'n coupe aan Arjan aanpassen? Clown

Verder een boel gezever of aqua's, schildpadjes, reptielen etc. etc. Heb ik écht niks mee, maar jullie veel plezier Vork

Ruzie... vroegah wel redelijk. Inmiddels al een stuk minder, maar zowel m'n moeder als ik zijn koppige en felle Rammen, dus als we losgaan... Nagelbijten / Gniffelen Met pa was ik voorheen ook wel eens goed pissig, maar daarna waren we het weer vergeten. Mijn moeder begreep nooit dat we niet haatdragend waren Clown Met oudste broer heb ik zelden ruzie meer, omdat ik hem (lees, auto Haha! ) wel eens nodig heb Clown En hij is uit huis, scheelt ook een boel Ja Jongste broer ga ik het maar niet openbaar over hebben.

Wat voor uilen Siet? En in Zeeland heb je ze wel hoor Tong uitsteken Wij hebben al jaren een nest ransuilen. Kerkuilen zijn ook stamgasten, en soms ook zelfs een verdwaalde sneewuil. Verder hebben we trouwens een Torenvalkje in onze straat, zit altijd op dezelfde punten, vind het een prachtig dier Ja

Ik heb het afgelopen weekend me weer uitstekend vermaakt aan het strand Ja Zijn vandaag ook nog foto's gemaakt, dus ben benieuwd Lachen

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:23

Whis; klinkt erg pittig, wat ze zeggen; vrienden kies je, familie niet.

Samen met Carlo en Tom heerlijk buiten gereden met Grid en Sayla.
Het zonnetje kwam er uiteindelijk bij en dan een mooi uitzicht over de heide, wat willen we nog meer.
Meteen het nieuwe stekje gezien, erg mooi Ja !! Met mooi plekje voor kopje koffie/thee!
Was gezellig Grid OK dan! , dat gaan we vaker doen Pling .
Door de vorst veel gestapt, maar toch ook nog een zacht pad gevonden voor een drafje en galop Whoosh! .

Oja, Vince was vooral geinteresseerd in Sayla's achterwerk. Tsss, ook geen manieren !

Paar fotootjes.
Tom en Vince bij de stallen (ziet er toch niet slecht uit!)
Afbeelding
Tom had dorst
Afbeelding

Afbeelding

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:32

O Grit wat een mooie stallen hebben ze bij jullie zeg.
En lekker buiten dus geweest met de paardjes.

Och het is niet pittig hoor, alleen in dit soort zware tijden heb ik er wel eens moeite mee.
Maar ik heb na gisterenavond weer gezien dat ik hele lieve vrienden om me heen heb en dat doet me ook super goed hoor.
Gisteren belde mijn bijrijdster op of ik thuis was.
En dat was ik om een uur of vier hihih.
Dus toen ging de bel en daar stond ze samen met mijn vriendin Sanne die haar ook les geeft met Whis.
Helemaal bepakt en bezakt met boodschappen stonden ze voor me deur(En ja het mooie van alles is dat er ook twee bokkers in dat complot zitten.)
Ze kwamen me boodschappen brengen voor nu wat en voor kerstavond.
Want dan kwamen de meiden op viste en er was nog een verrassing.
Ja dan sta je met een bek vol tanden en de tranen over je wangen hoor.
Dus dan heb ik liever die mensen om mijn heen als familie die ik niet meer ken en enkel maar met zich zelf bezig zijn

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:38

Wij waren op bezoek bij Grid, dus dat mooie stekje is waar Sayla staat. Bij ons ziet het er niet zo sjiek uit.

En dat soort vrienden zijn goud waard!!! En zo'n oppepper kon je denk ik ook wel gebruiken, lief van ze.

Kwaliteit is erg slecht geworden door het uploaden, maar toch een filmpje.
Met een drafje door Slabroek, met soms een stukje Tom.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:39

Dromen Idd was erg gezellig en gelukkig nog paar zachte paden gevonden Haha!
Leuke achterwerkenfoto Tong uitsteken

Zal mijn foto's ff in een topicje zetten zijn er denk te veel voor hier denk ik Knipoog

Cool Sita gaaf zadel idd ziet er niet groot uit..

en Leon nu mm haar Cool

Whis met nieuwe deken Pling
Ach gut geen contact met familie enzo ...

Hier vroeger best veel geschreeuw thuis omdat mij pa de hort op ging en mam met de kids thuis zat Scheve mond
Maar al met al toch een goede jeugd gehad Ja kon goed met mams en mijn zus overweg scheelde denk ik ook dat we best veel scheelden (bijna 6 jr) dus dan heb je denk ik ook niet zo snel jaloezie of zo Knipoog
en dus alleen af en toe mot met pa, maar die verkaste dan naar de zolder dus daar had je dan ook geen last meer van Schijnheilig, maar mijn ma kon dan wel blijven vitten, omdat hij "zomaar weg liep" enzo ...
Ma is wel een beetje een heethoofd Bloos en weinig subtiel Nagelbijten / Gniffelen maar dat komt deels denk ik ook weer door haar jeugd en haar gehoorprobleem Ach gut

Mijn half zus en broer kwamen veel over de vloer toen zij nog op de middelbare school zaten die was bij ons in het dorp en zij woonden een dorp verder, maar toen was ik nog mini (schelen 12 en 18 jr).
Daarna ging iedereen een beetje zijn eigen weg en zien we elkaar nu soms een keertje op de koffie en verder vooral met verjaardagen Haha!

*gaat nu topic maken Haha! *

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:43

Doei!

Iedereen lekker van het weer genoten dus Haha!

Ik heb ook met Jes een ritje gemaakt. Niet zo heel lang, had nog een flinke planning gemaakt, maar zo konden we allebei even uitwaaien. Ze snorde er nog vandoor op de dijk, maar dat was meer als grapje dan als er echt vandoor gaan Tong uitsteken
Waterbak op het grote land ijsvrij gemaakt, dat ± 3 cm ijs in Nagelbijten / Gniffelen
En ja hoor.. alle slangen naar het grote land káts bevroren No Cheer dus heb de bak niet bij kunnen vullen. Hoop dat het niet te hard vriest, dan heb ik morgen een probleem. Bak bijna leeg en de slangen nog steeds bevroren.. Er moet een flinke hoeveelheid water in de waterbak zitten, ding is van beton en als er te weinig water in zit wat bevriest tot op de bodem -> bak zegt knap Nagelbijten / Gniffelen
Flynn had besloten dat hij bést nog wel mee naar stal kon Ja dus stalgenootje liet hem vast door het hek. Maar Flynn is een grote (lees: huge) knul, dus hij liet haar mooi achter bij het draad "doe jij dat dicht ja?" en hij draafde vast naar stal. Ze waren op het erf bezig met crossmotoren, en daar heeft hij het niet zo op. Dus ik liep ook maar vast naar stal, stond hij heel braaf op zijn plek voor de eerste box het zoutblok aan te vallen Haha! Lovers
Goed afgerichte poown *LOL*

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:43

Leuk filmpje Haha!

idd beter een goede vriend dan verre familie *LOL*

Bloos ja ziet er idd best luxe uit, maar verder hoef ik het niet spik en span schoon te houden of zo Knipoog het maakt de eigenaren eigenlijk allemaal niet uit Nagelbijten / Gniffelen
Ze vinden het leuk dat de stal en bak nu meer gebruikt wordt Haha!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:46

Grappige Flynn
Enne, volgens mij stopt het met vriezen, hopelijk op tijd genoeg om een gesprongen bak te voorkomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:46

Zat de filmer soms in galop? Ziek Clown Maar leuk dat jullie samen gereden hebben!

Heerlijke Flynn dus Haha! Zie 'm al gaan Haha! Zo naar die motoren kijkend en de schuur induiken Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:47

Nog veel plezier met je 'kerstpakket' Peet Knipoog

Ziet er erg gezellig uit in het bos met de peerdjes, dames!

Hier ook weer heerlijk genoten Ja

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:48

Maya schreef:
Zat de filmer soms in galop? Ziek Clown

ROFL , hij is even met de hond naar het bos, zal het zo eens vragen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:51

Ja hij ging echt op z'n dooie gemakje in draf over het pad naar stal, hij vond het wel lollig.

Ooooh ja! Helemaal vergeten! Na Wieke de Fries hebben we sinds gisteren nóg een nieuw paardje op stal! Moska de Agidiënberger (of hoe je het ook spelt ROFL ) van ± 7 maanden. Ze is zoooo cute, zo'n klein bolletje paard Lovers

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:19

Topic Haha! [ITP] Een Winters ritje met Sayla, Vince en Tom...

Leon ook heerlijk genoten Dromen

en Berdien last van bevroren slangen Scheve mond
en Flynn die de weg zelf wel wist Nagelbijten / Gniffelen

Aegidienberger is het Knipoog Leuk leuk *LOL* heb bij Stal Aegidienberg stage gelopen Haha!
Zijn wat luxer en groter dan ijslanders met makkelijke goed gescheiden gangen, stuk makkelijker eruit te rijden dan bv laterale (5 ganger) ijslander Nagelbijten / Gniffelen Zijn teruggekruisd van Peruaanse Paso x ijslander Knipoog