Helaas, deze is ook voor mij gemaakt
door Iefke. Zelf ben ik niet creatief
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

door Iefke. Zelf ben ik niet creatief
In Zeeland heb je dat niet, iig niet bij mij in de tuin..

maar hij gaf geen fluit verder om andere paarden.. Toen ik hem aan het werk zette was hij met 100% bij mij met zn gedachten.. en niet bij al die lekkere merries..
Toppertje!
Zodra ik ze heb worden jullie gebombardeerd!!

. Vond ik erg knap van haar, en had ik niet verwacht. Terug ben ik op de fiets gegaan, en Sem ook meegerend. Rustig aan.
Nog maar 1 puntje en dan eindelijk naar de Z2! 

snowdon schreef:mm haar = gemillimeterd haar
Wat dacht je? Ik ga m'n coupe aan Arjan aanpassen? 

Met pa was ik voorheen ook wel eens goed pissig, maar daarna waren we het weer vergeten. Mijn moeder begreep nooit dat we niet haatdragend waren
Met oudste broer heb ik zelden ruzie meer, omdat ik hem (lees, auto
) wel eens nodig heb
En hij is uit huis, scheelt ook een boel
Jongste broer ga ik het maar niet openbaar over hebben.
Wij hebben al jaren een nest ransuilen. Kerkuilen zijn ook stamgasten, en soms ook zelfs een verdwaalde sneewuil. Verder hebben we trouwens een Torenvalkje in onze straat, zit altijd op dezelfde punten, vind het een prachtig dier 
Zijn vandaag ook nog foto's gemaakt, dus ben benieuwd
!! Met mooi plekje voor kopje koffie/thee!
.
.
!

Idd was erg gezellig en gelukkig nog paar zachte paden gevonden
Sita gaaf zadel idd ziet er niet groot uit..
geen contact met familie enzo ...
kon goed met mams en mijn zus overweg scheelde denk ik ook dat we best veel scheelden (bijna 6 jr) dus dan heb je denk ik ook niet zo snel jaloezie of zo
, maar mijn ma kon dan wel blijven vitten, omdat hij "zomaar weg liep" enzo ...
en weinig subtiel
maar dat komt deels denk ik ook weer door haar jeugd en haar gehoorprobleem
* 

dus heb de bak niet bij kunnen vullen. Hoop dat het niet te hard vriest, dan heb ik morgen een probleem. Bak bijna leeg en de slangen nog steeds bevroren.. Er moet een flinke hoeveelheid water in de waterbak zitten, ding is van beton en als er te weinig water in zit wat bevriest tot op de bodem -> bak zegt knap 
dus stalgenootje liet hem vast door het hek. Maar Flynn is een grote (lees: huge) knul, dus hij liet haar mooi achter bij het draad "doe jij dat dicht ja?" en hij draafde vast naar stal. Ze waren op het erf bezig met crossmotoren, en daar heeft hij het niet zo op. Dus ik liep ook maar vast naar stal, stond hij heel braaf op zijn plek voor de eerste box het zoutblok aan te vallen

ja ziet er idd best luxe uit, maar verder hoef ik het niet spik en span schoon te houden of zo
het maakt de eigenaren eigenlijk allemaal niet uit
Maar leuk dat jullie samen gereden hebben!
Zie 'm al gaan
Zo naar die motoren kijkend en de schuur induiken
Maya schreef:Zat de filmer soms in galop?![]()
, hij is even met de hond naar het bos, zal het zo eens vragen
) van ± 7 maanden. Ze is zoooo cute, zo'n klein bolletje paard
[ITP] Een Winters ritje met Sayla, Vince en Tom...

Leuk leuk
heb bij Stal Aegidienberg stage gelopen
Zijn teruggekruisd van Peruaanse Paso x ijslander